16. října 2014

JAK SI ŽIJU 16.10.2014 NAPROSTÉ NIC NEDĚLÁNÍ

Nejoblíbenější články / videa u ostatních na blogu pro mě jsou, když můžeme s oblíbenou blogerkou prožít její den. Jasně, uvidíme jen to, co vybere, ale stejně je to zajímavé, jako reality show, vidět a vědět, co dělají jiní. Je to jako skutečně je znát, skutečně s nimi kamarádit. A protože u mě na blogu chci dělat to, co mám já ráda u jiných, pojďme si malinko zašmírovat do mého života. Úvodní článek k projektu zde. Připojte se!

Zjistila jsem, že ne všechno se dá sepsat, že spoustu toho pozapomínám a nebo to není až tak zajímavé, důležité nebo ke zveřejnění a sdílení se světem a pak mi došlo, že si může někdo myslet, že mě teď zná a co nesnáším, když někdo lidi soudí a houby ví. Takže prosím, ať si tu přečtete cokoliv, nesuďte mě, vidíte jen to, co vám ukážu, ne všechno, myslete na to :)


02.00 Zítra / dnes mě čeká od neděle první volno, jsem vážně utahaná, ale těším se na ponocování, večer se mi vždycky nějak funguje nejlíp. Plánuju co s blogem, pouštím si Óčko, koukám do zdi, piju čaj a přemýšlím o nesmrtelnosti chrousta. Chystám se jít spát.

08.00 Budíček, koukám do stropu. Nechce se mi vstávat. K snídani mám mléčnou rýži, zakápnu si ji medem. Miluju med.

09.00 Vstávám, přesunu se do obýváku a pokračuju v odpočívání, však si to zasloužím ne :) Vezmu si k tomu knížku a povaluju se.

12.00 Aj to je hodin. Odložím knížku. Obědvám.

12.15 Zvoní pošta, vezou mi balíček. 

12.30 Beru si knížku a jdu se opět válet. Čtu Lístky ve větru, už se nemůžu dočkat trojky <3 Ještě tu na mě čeká dočtení Dechu smrti na recenzi pro Severské detektivky. Mám tu teď docela dost recenzáků, ale kvůli práci jsem vůbec nestíhala a nečetla, jen pár stránek po práci před spaním. Jsem zvědavá, jak to budu dělat, musím si vymyslet nějaký systém. Cvičit jsem už taky nebyla od soboty a docela mi to chybí. Němčinu jsem už taky neviděla, ani nepamatuju, polštinu jsem musela v úterý zrušit, protože jsem byla v práci, snad to všechno nějak zvládnu :(

15.00 Ruším dnešní cvičení a pokračuju ve válení. Teď mě čekají tři dny od rána do noci ve škole s denním dojížděním domů a zase zpět do Prahy, takže se nevyspím a neodpočinu si, tak si dopřávám nic nedělání. Otevřu si k tomu brambůrky, máme tu Chalupářský špíz. Je to dobrota, sním je celé. Samozřejmě :)

16.00 Předepisuju si do konceptů pár článků na blog co jsem vám slíbila. Budu to dopisovat a publikovat postupně, snad se vám to bude líbit. 

A jak bude vypadat zbytek mého dne? Je to celkem jasný plán.

17.00 Válím se s knížkou :-D Jo dnes mám hodně aktivní den!

20.00 Na Smíchově pouštím Přátelé. Pravděpodobně spustím bleskovku o záložky. Zapojíte se?


22.00 Mytí vlasů, ať jsem do Prahy reprezentativní. A co mě čeká teď? Válení s ehm hádejte, jo, knížkou. Moooožná se podívám na polštinu nebo němčinu. Mooožná!

23.00 Balím se do Prahy. Jdu spát.

Taky je váš dnešek tak zajímavý a nezapomenutelný jako ten můj? :) Mimochodem, co když právě tento článek je ten výherni? ;)

15 komentářů:

  1. Omagád! Záložka s Doktorem Spánkem! Omg, omg, omg! Tu bych chtěla :( King je můj nejoblíbenější spisovatel a shodou okolností jsem i posedlá sbíráním záložek, takže se rozhodně zapojím! Kvůli té záložce bych vraždila.
    A na Lístky ve větru se teď v nejbližší době chystám, takže jsem moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vy ty Květy z půdy všichni tak chválíte... Proč mě ta anotace ani nezaujala? :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, taky mám pocit, že už nic převratného neprožívám. Už jsem se rozhodla, že zatím budu deník psát souhrnně za dva tři dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja myslim, ze kazdy den clovek prozije neco zajimavyho :)

      Vymazat
  4. Brambůrky a čokoláda se jí vždycky v celku. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ehm tu cokoladu sem si dala chvili potom, taky vcelku, samozrejme ... :-D ale nechtela jsem to psat, aby si lidi nemysleli, ze jsem nenasyta :-D

      Vymazat
  5. Páni, taky bych brala :D Já poslední dobou na knížky nemám tolik času, ze školy se běžně vracím ve čtyři, a tak mrtvá, že už se dokážu jen poflakovat bez jakéhokoliv používání mozku :D A to čtu zrovna Válku s mloky a je to super!

    OdpovědětVymazat
  6. Já se dneska pro změnu taky válela s knihou a spala. Musela jsem vstávat docela brzo a naučit se do školy a jelikož v poslední době fakt špatně spím, nějak mě to všechno zmáhá. :D Už se nemůžu dočkat víkendu. To moje "možná se něco naučím" pak většinou doháním v pět ráno, aby to pak nebyla úplná katastrofa.

    OdpovědětVymazat
  7. Hele, já mám dneska den úžasnej :D Včera jsem přijela domů, normálně čtvrtky školu nemám, ale měla jsem zařizování, tak jsem se dodatečně naobědvala a až do večera seděla nad dlouhodobým projektem :D Ten jsem pochopitelně dělala ještě dneska několik dalších hodin :D A teď se nutím do učení na zápočet :D Na víkend toho tolik zase v plánu nemám, ale stejně to nebude žádnej med :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem se taky přidala k tvému skvělému projektu :) Jen jsem ho pojala maličko jinak, jako shrnutí za celý týden :) Doufám, že to nevadí a posílám odkaz na úvodní článek
    http://airesbooks.blogspot.cz/2014/10/jak-si-ziju-1.html

    OdpovědětVymazat
  9. To byl bezva den. Jinak s těma brambůrkama to mám úplně stejný :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...