9. května 2014

35 BODŮ JAK (NE)POSTUPOVAT PŘI UČENÍ

Co jsem zatím vybádala při přípravách na nadcházející státnice:
  1. První bod přípravy - popřemýšlet, kde sakra jsou všechny učebnice.
  2. Druhý bod - najít je.
  3. Oprášit je.
  4. Roztřídit je do kategorií.
  5. Důležité, méně důležité, jen kdybych nááhodou měla hodně času.
  6. Vybrat si první učebnici.
  7. Nejlépe z kategorie - jen kdybych náhodou měla hodně času.
  8. Detailně si ji projít.
  9. Zjistit, že i když je jako snad jediná zajímavá, je vážně k ničemu. 
  10. Vzít si proto jinou.
  11. Pokud možno z kategorie ... jen kdybych nádou měla hodně času :-D
  12. Po projití všech učebnic z této kategorie se přesunou do kategorie ... 
  13. Ano, méně důležité.
  14. Po projití všech učebnic z méně důležité si dát malou pauzu.
  15. Přece jen už toho bylo dost.
  16. Zjistit, že už byl vypsán termín státnic a prodělat malý šok.
  17. Pro uklidnění vytáhnout nějakou učebnici, jako že něco dělám.
  18. Jaká smůla, že je to učebnice ze skupiny ...
  19. Jasně, jen kdybych měla náhodou hodně času.
  20. Odložit ji. 
  21. Uklidit svůj pokoj.
  22. Uklidit znovu celý svůj pokoj.
  23. Uklidit celý byt, protože potřetí už je zbytečné přerovnávat celý svůj pokoj.
  24. Ta koupelna se mi moc nepovedla, vezmu to ještě jednou.
  25. Kdy se naposledy vytírali schody u výtahu?
  26. Vymyslet deset nových způsobů, jak si srovnat ve skříni ponožky.
  27. Trička.
  28. Kalhoty.
  29. Vymyslet několik zlepšováků pro skříň sourozenců.
  30. Rodičů.
  31. Tak mě napadá, kdy jsem naposledy byla u prarodičů?
  32. Vrátit se k učení.
  33. Opakování matka moudrosti.
  34. Začít tedy pár drobnostmi co už bych měla umět.
  35. Z kupičky jen kdybych náhodou měla hodně času, samozřejmě)
A tady jsem přibližně teď :) 
Až postoupím dále, můžu pro vás opět sepsat report ... :-D :-D :-D

20 komentářů:

  1. U mňa príprava na štátnice prebieha podobne, akurát namiesto upratovania a triedenia skríň čítam veľa kníh (no zatiaľ to vychádza jednu na každý deň) a chodím von na prechádzky, hodinu na bicykel a behať. Ale štátnice mám až 30.5 tak času dosť, nie? Teším sa na ďalší report a samozrejme držím na štátniciach palce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. věřím, že k těmto činnostem se dostanu teďkon. vždyť je ještě tolik možností, jak se vyhnout učení! :-D :-D taky držím palečky, však my to dáme, to by bylo, aby ne! :)

      Vymazat
  2. Hodně štěstí u státnic, já je letos měla taky mít, ale tak nějak se nepovedlo, tak příští rok mě to už nemine ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, já jsem právě už odkládala loni, takže letos mi už nic jiného nezbývá :-D

      Vymazat
  3. Hahahaha :D Tento postup mě vážně rozesmál :) Podobný jsem teď měla při učení na přijímací zkoušky :) Držím pěsti ať to zvládneš a určitě napiš další report :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za držení pěstí, pokud se budu i nadále učit tímto tempem, bude to potřeba :) a jsem moc ráda, že tě článek pobavil :) věřím, že se takhle (ne)učí hodně lidí :-D

      Vymazat
  4. Anonymní10/5/14 08:57

    Tak u mě to probíhá úplně stejně, akorát v prváku na střední. :D Většinou pak končím bodem 36 -> napíšu si tahák. :D Což mi asi dlouho procházet nebude, ale to dělám jen u předmětů, ze kterých nebudu maturovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D zkusim to, tahak na statnice, to budu urcite prvni :-D

      Vymazat
  5. Letos mě to po odkladu taky čeká a čím víc se státnice blíží, tím víc bodů ze seznamu splňuju. :D Ale když si navzájem podržíme palce, musíme to zvládnout všechny, takže hodně štěstí přeju. :) Kdy tě to čeká?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. posledni tyden v kvetnu :-/ ale tyden predtim mi jeste zacina zkouskovy na druhy skole, takze to bude dobrej porod ... :-D budu taky moc drzet palce, kdy to ceka tebe?

      Vymazat
    2. Druhý týden v červnu, pořád se chlácholím, že mám mraky času. :D Ou, tak to bude fakt záhul, umím si to představit, ale nakonec to všechno dobře dopadne, došla jsi už skoro na konec. :)

      Vymazat
    3. tak to mas jeste mraky casu! :-D ale nenech se uchlacholit, ja si rikam uz od brezna, ze mam mraky casu, no a rikam si to do ted a ono uz vlastne mraky nemam :-D

      Vymazat
  6. super seznam :D nasmála jsem se :D je to přesné a trefné! jinak taky držím pěsti, ať státnice vyjdou a už tu školu máš za sebou, můžeš si užívat prázdnin a číst :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo na cteni se tesim.. ted se snazim krast chvilky cteni mezi ostatnim flakanim a prerovnavanim ucebnic apod. ale kdy jsem naposledy mela cas si sednout a cely celicky den jenom cist... to uz je doba :(

      Vymazat
  7. :D :D :D Podobne to prebieha aj u mňa, len tam ešte zaraďujem časté jedenie :D (momentálne robím vo svojej izbe príkladné upratovanie :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je taky pravda, na jedeni sem zapomnela, chodim do kuchyne a beru to po kousililinkach, abych tam za chvili musela znovu :-D at ti to uklizeni jde od ruky :-D

      Vymazat
  8. Anonymní11/5/14 11:17

    Hehe mám státnice 16.5. a místo toho, abych se učila, jsem narazila na tvůj blog :-D
    Marti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee tak to me mrzi, ze te muj blog zdrzuje od uceni :-D mazej k ucebnicim! drzim palce, ale alespon uz to budes mit brzo za sebou :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...