27. května 2014

SHRNUTÍ MÉHO ZÁVĚRU A PLÁNŮ

To nejzásadnější, mám po státnicích, úspěšně, tádydádydáá :) Teď už jen "pár" zkoušek na druhý škole, ale to už po závěrečkách bude brnkačka, chápete :-D Znamená to, že pojedu párkrát do Prahy, takže vy, co tam pobýváte a chtěli byste se sejít, ráda se sejdu, obídek, kafíčko, většinou si stejně po škole chodím někam chvíli posedět, tak se přidejte.

Taky to znamená, že konečně budu mít zase víc času na čtení, vážně mi to chybělo. Nebudu tedy lhát, že jsem teď vůbec nečetla, i mezi učením se chvíle najde... Ale konečně to zase bude častější, pravidelnější a delší. Chystám nějaké recenze, slíbila jsem vám fotky čelenek, odznáčků a nevím co ještě, budu muset projet zpětně články a dát to všechno do kupy. Už se na to ale moc těším! I na vás, na vaše komentáře, naše psaní, případné setkávání v Praze a tak všechno. Mám v hlavě i pár nápadů na projekty, uvidím, co z toho bude. Ve čtvrtek jdu na předpremiéru Hvězdy nám nepřály a Yoli sraz, moc se těším. A na víkend se pravděpodobně chystám na Cheesecake festival, taky mňamka. No budu si užívat, nakázala jsem si to

Cítím se volně... Volně jako ptáááááák... Ale ono to zas přejde, štěstí u mě netrvává dlouho... :-D Do té doby tu ale budu s vámi, dnes a denně a pořád. Máte radost co?

11 komentářů:

  1. Gratuluji ke státnicím :) a přeji plno volných dní na užívání a čtení čupr knížek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, na čtení se moc těším. naši se mě ptali, co budu dělat dřív, jestli spát nebo číst, tak říkám číst, tak se smáli :-D

      Vymazat
    2. No, já už zkouškové mám taky za sebou ... teďka jen najít vhodnou knížku, která mě zcela pohltí :)

      Ach miluji knihomily :D

      Vymazat
  2. strašně moc gratuluji ke státnicím! mám radost za tebe a moc ti přeji to volno, které si právem zasloužíš ;-) na všechny další články se moc těším a hlavě teď... odpočívej! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc volna me neceka, mam pred sebou temer vsechny zkousky na druhy skole :( ale nervy si z toho nedelam tak to nejak pujde :)

      Vymazat
  3. Také moc gratuluji a na články/recenze/projekty, už se moc těším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) snad se budou clanky / recenze / projekty libit :)

      Vymazat
  4. Gratuluju! Užívej si, zasloužíš si to! Přeji krásný zážitky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě jednou gratuluji ke státnicím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratulácia k štátniciam :) Užívaj voľna

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluju, jaký titul jsi získala, jestli se můžu ptát? :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...