31. května 2014

PRAGUE CHEESECAKE FESTIVAL 2014

Rachel-Roo se zúčastnila Cheesecake festivalu. Jaké to bylo? Jak celá akce proběhla? Co jsem okusila? A jak mi to chutnalo?


Přišly jsem s děvčaty pár minut po dvanácté (začínalo se ve dvanáct) a už na nás čekala půlhodinová fronta. Tu jsme zaplnily pokecem, takže situace zachráněna :) Když jsem ale viděla frontu, co se ta tu dobu stačila vytvořit ještě za námi, dost jsem těch lidí litovala. Bůh ví, kdy se dostali dovnitř, tipla bych tak několik hodin. A co jsem četla na facebooku, tak nebylo dostatek dortů, takže asi ani neochutnali všechno. Opakuju, ještě že jsme přišly tak brzo.

fronta přede mnou
fronta za mnou

Vstup byl 50 Kč plus kdo chtěl i ochutnávat tak dalších 100 Kč. To mi přijde trochu zvláštní, nevím, jestli se šel někdo jen dívat, řekla bych, že těžko. Dostaly jsme kartičky, kam jsme dostávaly značky u stolů, kde jsme již ochutnaly (aby někdo nešel desetkrát). Tak jsme korzovaly a ochutnávaly. Co bych ještě vytkla, byl fakt špatný vzduch, vedro a hodně málo prostoru. Stalo se, že nějak nikdo neodchází a jen samí další přichází (což je jasný problém z fyziky základní školy :) ). Plus se nedalo nikam sednout, dobře, fajn, ale ani nebyly takové ty vysoké barové stolečky, abychom všechny dortíky tahaly a všechen odpad taky, protože to jinak znamenalo opustit frontu, jít ke koši a pak se do ní těžko dostávat.

pohled na CELÝ prostor

Ještě jedno mínus, našlo se pár cukrářek / prodavaček / servírek co byly vážně nepříjemné. Většina moc milá a usmívala se, ale pár z nich nic moc. A nebylo dořešeno velikosti ochutnávky a počet. Někde nám dávali ochutnat od všeho a někde jsme dostali centimetr na centimetr a to ještě možná přeháním. Když si to vezmu kolem a kolem, dohromady jsme měly jeden větší kousek cheesecaku za 150 Kč a na to, že atmosféra nic moc, přišlo mi to docela líto. Navíc, co se týká soutěže, jak můžu hlasovat pro nejlepší pekárnu, když od ní ochutnám jen jeden kousek, třeba zrovna ten nejhorší, pak pro ně nemůžu hlasovat, no, smůla, kdybych jich mohla ochutnat víc, třeba by zrovna ten druhý byl podle mě ten nej.

ochutnávky
ochutnávky

Každopádně hodnotím plusem nápad a chuť dortíků, některé byly naprosto božské (pro ty jsem pak na konci hlasovala, nemůžu najít, kdo vyhrál, doufám že ten můj čokoládový, ten byl !!! ).

A ještě pár fotek. Foceno mobilem a v davu, tak se omlouvám, komu se nebude líbit kvalita.

limetkový s kokosem
poleva z granátových jablek
bazalková pěna
na zdobení
čokoládové
ukázka nazdobených dortíků

Co vy, máte rádi cheesecaky? Kam na ně chodíte? Nebo pečete? Jaký je váš nej? Pochlubte se, ráda si to přečtu a nechám se inspirovat, pekárny, recepty, dejte vědět :)

18 komentářů:

  1. Ještě že jsem zrovna zbaštila čokoládové fazolové brownies :-D Mňam dortíčky, cheesecake já moc ráda! Ale vymyšleno to teda moc dobře nebylo, tak snad příště :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, cheescakey jsou úžasný! :)

      Vymazat
    2. čokoládové fazolové? tak to zní dost zajímavě! asi jako cheesecake s bazalkou co tam měli :)

      Vymazat
  2. To si děláš srandu ... Sakra! To vypadá dobře :D Škoda že jsem o tom nevěděla :/ :D

    Jahodovník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neděláááám si srandu :) já se o tom dozvěděla úplně náhodou a jsem fatk ráda, že mi to vyšlo. mňamka to byla

      Vymazat
  3. Anonymní1/6/14 12:03

    Jůůů hned bych všechny ochutnala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jůůůů a já je všechny (téměř) ochutnala :-D

      Vymazat
  4. taky jsem chtěla jet, ale slyšela jsem tolik negativních ohlasů, že jsem nakonec ráda že jsem nejela :) cheesecaky mám ráda, ale neprahnu po nich :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přijet dýl, tak taky hodně nadávám, naštěstí jsme se tomu nejnegativnějšímu vyhnuly, tak to šlo

      Vymazat
  5. My máme u nás v kavárně nejluxusnější cheesecake - čokoládový s brownies :) Mňam :)
    Závidím, vypadá to mňamózně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mňam, čokoládový mi tam taky chutnal nejvíc :) já u nás nemůžu najít žádný kvalitní, kam bych chodila ráda, jenom takový ty dortíky ve fastfoodech apod. já bych radši nějakou malou pekárnu, cukrárnu a nic :(

      Vymazat
  6. Achjo, štve mě, že jsem se tohoto festivalu neúčastnila. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak vyrazíme příští rok, snad už budou mít doladěnou organizaci a bude to ještě víc super :)

      Vymazat
  7. Ja cheescake milujem, u nas na slovensku,ale ani neviem či taketo niečo existuje..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě bude něco takového i u vás :) i když je pravda, že u nás tyhle akce probíhají max v Praze, co jsem viděla, takže po zbytku měst taky nic moc no :(

      Vymazat
  8. Proč jsem to jen četla?! Mám chuť sníst i notebook!!! :O

    No ale dovol, abych ti oznámila - což už vlastně víš - že jsi vyhrála v Májové soutěži! Vše důležité, včetně své výhry nejdeš v článku na mém blogu: http://all-infinity.blogspot.cz/2014/06/vyhodnoceni-souteze.html tak si jej prosím přečti a napiš mi na email, který nalezneš taktéž na blogu, adresu, abych mohla knížku poslat! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Škoda, že jsem o tom nevěděla. Takhle podle mě vypadá ráj. :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...