27. května 2014

KDOOOPAK BYL HODNÁ HOLKA?

No kdopak byl asi hodná holka, schválně si tipněte, máte jeden, no dobře maximálně dva pokusy. Víte? Nevíte? Já myslím, že je jasno.

CooBoo nadílka, nádhera, úžasný, překrásný, slintám :) Copak to tu máme? Nejdříve obě krásky pohromadě.

Křídla a Stříbrná
Potrhaná křídla
První stříbrná kniha snů
pod přebalem

Na Potrhaná křídla jsem hodně slyšela, lidi se na to vážně těšili a co vím, byla to jedna z nejkupovanějších knížek na veletrhu. Spolu se Stříbrnou, nevím, která byla první nebo druhá, ale tyhle byly hned pryč a všichni si je nosili. Tak jsem je musela mííííít. Stříbrná má neuvěřitelně krásný obal, dokázala bych se s ní jen mazlit a mazlit... Takhle na fotce to vůbec nevyniká, ale kdo půjdete kolem nějakého knihkupectví, stavte se a osahejte si ji, podívejte se na ni, je to nádhera. A krásně mi ladí do knihovničky k Drahokamům :)

22 komentářů:

  1. První stříbrná kniha snů vyzerá strašne super ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to vypadá, a má kresbičky i uvnitř, boží prostě

      Vymazat
  2. Já je chci takyyyyyyyyyyyyy :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a co ti braniiiiiii :-D uz sis dala odmenu za prijimacky? ;)

      Vymazat
  3. jééééééééé, já chci taky silber!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rika se tomu... pockej nemuzu si vzpomenout... knihkupectvi :-D :-D

      Vymazat
    2. neštvi mě :D kdybych si koupila všechno, kde si řeknu, že to chci, tak mi za chvíli nezbude ani padesátihalíř, který si schovávám od sestřičky, který mi dala kdyyyysi dávno :D

      Vymazat
  4. Anonymní27/5/14 17:32

    CooBoo má nádherné obálky. :3

    OdpovědětVymazat
  5. No, tak to jsem zvědavá, pak dej vědět jaké knížky byly :)

    OdpovědětVymazat
  6. Obě nsou krásné, koukala jsem na ně na veletrhu, ale přednost měli jiné kousky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jiné kousky? jak jsi mohla? i kdyz chapu no, Kosticas treba... tezke tezke :-D

      Vymazat
  7. Stříbrnou mám :-) ale Křídla ještě schází.. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a mas Stribrnou z veletrhu? jakto zes nevzala i Kridla? :)

      Vymazat
    2. Protože do Albatrosu jsme se dostali až po poledni a to už já tahala ruce po zemi. :-D To už jsem začala dostávat rozum :-D

      Vymazat
  8. oboje krásné :-) na Stříbrnou se ale těším přeci jen víc, protože Drahokamy byly bezkonkurenční :-) závidím a přeju ti to současně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) taky mám styl psaní z Drahokamů moc ráda, tak Stříbrná bude určitě stejně super :)

      Vymazat
  9. Potrhaná křídla jsem si koupila na veletrhu, moc se na ně těším! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já na veletrhu váhala a pak jsem litovala :-D

      Vymazat
  10. Jedna lepšia než druhá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. až dočtu, rozhodnu se, která je lepší, než druhá :-D pokud to vůbec půjde porovnat, slyšela jsem o obou a aaaa potřebuju víc času na čtení :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...