12. května 2014

POZNÁVAČKA 14

Tak jsem udělala, jak jsem slíbila. Napsala jsem několika svým oblíbeným blogerům a určitě s oslovováním ještě nekončím. Poprosila jsem je o zodpovězení několika otázek. Snažila jsem se, abychom se o nich dozvěděli něco nového a zajímavého a zároveň aby to nebylo moc dlouhé a otravné, jak pro ně tak pro vás. Snad se mi to povedlo.

Nevěděla jsem, kým začít. Zda nejoblíbenějším? To jsem se ale nemohla rozhodnout. Nebo s těmi co znám nejdéle či nejvíce? Dopadlo to tak, že z těch, co už mi odpověděli (moc moc děkuji), jsem náhodně vylosovala jednoho človíčka a teď se s ním tedy blíže seznámíme. Já jsem se dozvěděla mnoho nových a zajímavých věcí, moc se mi rozhovor líbil. A kdo že to tedy je?

  • Tvé jméno, případně přezdívka, pokud ji v netovém světě používáš místo jména.
RoBerta_D*

BLOG:
  • TVůj blog, adresa, krátce ho popiš, na co se zaměřuješ, co píšeš a tak :)
www.kniznemaniacky.blogspot.sk; Blogovaniu sa aktívne venujeme približne od 8.novembra s mojou najlepšou kamarátkou, ktorú poznáte na blogu pod menom SMILEY. Až  ona ma nakoniec prinútila  začať  aktívne blogovať, pretože keď som jej to nápade s blogom povedala, bola z toho nesmierne nadšená. Keďže máme blog o knihách, tak nesmú  chýbať recenzie na knihy. Taktiež  aj rôzne novinky, ktoré práve vyšli, alebo ešte len majú byť vydané. Ale taktiež aj takým viac­menej oddychovým  článkom (čo s týka  čítania)  ako napríklad: memes, obľúbene postavy  alebo články s názvom V ringu.
  • Klasické, co ti blog dal a vzal.
V prvom rade mi vzal pomerne veľkú časť môjho voľného času, ale to je len malá daň z toho, koľko veľa mi knihy dali. Ale vďaka nášmu blogu som sa dostala ku druhým, a veľmi skvelým bloggermi, ktorí píšu nesmierne skvelé články, ktoré si vždy s nesmiernou radosťou prečítam. Taktiež sa v celku zlepšilo moje vyjadrovanie, aj keď to nie je zásluha len blogu ale aj kníh.
  • Na jaký svůj blogový projekt / článek jsi extra hrdá a proč.
Pred nedávno som dostala skvelý nápad, ako oživiť tie monotónne články. Ten nápad bol  Komentárová  povedka.  Napísala  som  začiatok  poviedky  a  čitatelia  mali  v  deji pokračovať.  Celá  natešená  som  ju  dala  na  blog  a  prišlo  pre  mňa  pomerne  veľké sklamanie, pretože sa do mojej Komentárovej poviedke nikto nezapojil. Ale možno keď ju tam pridám o niekoľko mesiacov opäť, bude mať väčší úspech a naši čitatelia budú tým článkom  a  nápadom  rovnako  nadšení  ako  som  bola  ja.    A  mne  tým  vyčarujú  jeden obrovský úsmev na tvári.
  • Jak dlouho po začátku blogování jsi začala s někým spolupracovat? Kdo byl první? Jak se to celé seběhlo? Jaké spolupráce si nejvíce vážíš a proč.
Neviem kedy presne to bolo , ale viem, že sme nemali ani len 60 členov, a preto sme si spoluprácu  s  Alterego.sk  nesmierne  vážili.  S  touto  spoluprácou  som  nesmierne  spokojná, pretože toto internetové kníhkupectvo má veľmi milí, ústretoví a ochotný prístup. A veľmi skvele sa nám s ním spolupracuje. A dúfam,  že oni sú s našou vzájomnou spoluprácou  rovnako nadšení ako my a že ich nesklamala.
  • Jaká je tvá vysněná spolupráce, může to být i neexistující, například s prezidentem, a proč :)
Nemám  nič  konkrétne.  Momentálne  som  nesmierne  spokojná  s  tým  čo  máme. Podarilo sa nám  získať 5 spoluprác behom krátkej doby. A musím povedať,  že ani v to som  nedúfala.  A  v  rámci  všetkej skromnosti,  v  nič  väčšie  ani  nesnívam,  pretože  radšej stojím nohami pevne na Zemi.
  • Nahoď tři své oblíbené blogy, aťse podíváme.
Určite to bude blog osoby, ktoré je môjmu srdcu veľmi blízka, pretože ju poznám už od  malička.  A  aj  preto,  že  náš  blog  zverejňovala  na  svojej  stránke  a  nesmierne  nás podporovala. http://xoxopatty.blogspot.sk  http://nalensworld.blogspot.sk (blog  mojej  sestry,  ktorej  mám  nesmiernu  oporu  a  takiso nás nesmierne podporovala) http://madbooksworld.blogspot.sk

MÝTY A FAKTA:
  • Nejoblíbenější nápoj a jídlo.
Jednoznačne halušky a čierny čaj.
  • Kraj, kde bydlíš, pokud chceš prozradit, můžeš i město, pokud chceš, můžeš nás pozvat na konkrétní adresu :-D
Trenčiansky kraj a bývam v malej dedinke v Prievidzkom okrese. Aj by som pozvala, ale asi by bol problém ma nájsť. (Predchádzajúce skúsenosti, lebo nemáme názvy ulíc. :D )
  • Znamení zvěrokruhu.
Blíženci
  • Máš nějaké sourozence? Jak s nimi vycházíš?
Len staršiu sestru  a  vďaka  ročnému  rozdielu tak musím povedať,  že lepšie to  ani nemôže byť.
  • Studuješ? Pracuješ? Na jakou kariéru se chystáš? :)
Študujem  –  3.  ročník  na  gymnázium. Po skončení  SŠ  by som sa  chcela  dostať  na Akadémiu ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika – teda vojačkou.
  • Sportuješ? Závodně nebo ve volném čase?
Teraz keď je už aspoň ako tak pekné počasie, začala som behávať. Uvidím ako dlho mi to vydrží. :D
  • Máš na něco úchylku? Tím myslím, jako třeba já na odznáčky, ty na? :)
Pokiaľ viem tak nie. :)
  • Jak vypadá tvá ideální dovolená?
V Riu de Janeiru so SMILEY
  • Jak vypadala tvá nejhorší dovolená?
Taká pre mňa neexistuje. Keď mám okolo seba skvelých ľudí, ktorých mám rada, tak každá dovolenka je pre mňa jednoducho skvelá. Či by som bola na Sibíri alebo na Sahare.
  • Piercing / tetování a tvůj názor na to?
V malej miere v pohode. Ja sama som chcela tetovanie, ale keďže chcem ísť k armáde, veľmi rýchlo som si to rozmyslela. :D
  • Oblíbené filmy, seriály, skupiny, písničky?
Filmov je nesmierne veľa, ale ak by som mala vybrať jeden tak asi War horse. Seriál žiadny, na to moc nie som, aj keď v poslednej dobe som začala pravidelne pozerať seriál Arrow. Kapely: Kabát, Guns  n Roses,  ale  vypočuejm si skoro  všetko  čo sa  týka  klasického rocku alebo hard rocku.

ČTENÍ:
  • Kolik času denně trávíš čtením?
Ťažko  povedať,  pretože  to  vo  veľkej  miere  ovplyvňuje  škola.  No  myslím  si,  že minimálne 2 hodiny
  • Kde nejraději čteš?
V mojej izbe na posteli, kde ma nikto neotravuje.
  • Máš nějaké čtecí rituály? Pojmi to jak chceš :)
Žiadny. :)
  • Čtečka nebo knížka?
Jednoznačne kniha.
  • Vlastní kniha nebo půjčená z knihovny?
Som radšej, keď čítam knihy, ktoré sú moje, ale z toho dôvodu, že ich jednoducho chcem mať u seba vo svojej vlastnej knižnici. Ale veľmi často čítam knihy z knižnice.
  • Co jsi dočetla, co čteš a na co se pak chystáš?
Práve  dnes  som  dočítala  London  road,  na  čo  idem  ešte  dnes  robiť  recenziu.  Čítam Počkám na tebe a po tejto knihe sa chcem pustiť na Bohovia Olympu: Proroctvo.

Díky za rozhovor a přeju hodně úspěchů v blogování i ve všem kolem ! :) 

6 komentářů:

  1. Obě slečny mám moc ráda, jsou skvělé :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super blog, ráda na něj chodím a jdu hned omrknout komentárovou povídku, protože ta mi nějak utekla. :-)
    Mmch, mám hroznou chuť na haluškýýýýýý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo halusky ani mi nerikej taky bych si dala mmm :)

      Vymazat
  3. Ďakujeme za možnosť zapojiť sa do Poznávačky. :)
    Sme radi, že sa ľuďom páči na Našom blogu :3
    Mája, komentarová poviedka bola odsunutá na inú dobu, lebo nemala taký úspech, čo nás veľmi mrzelo.. určite ju raz ešte zverejníme a budeme radi, ak sa zapojí čo najviac ľudí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja dekuju, ze jste nabidku prijaly a odpovedely mi :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...