19. května 2014

FOTO-UNBOXING

Copak tu dnes máme? :)

balíček
otevíráme
vybalujeme
aaa knížka, překvapení :)
krásný obal
pohled z více stran
bordýlek :)


16 komentářů:

  1. Je nádherná viď :-) mě dorazila v pátek a já se na ni nemohla vynadívat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. jo? tak asi nějaký knihkupectví bych zkusila :-D

      Vymazat
    2. Opravdu? :-D No ještě mi řekni tam najdu knížky :-D

      Vymazat
  3. Jé, tu si chci jít tento týden koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? tak to je super, budeme pak číst spolu :)

      Vymazat
  4. Ten obal je nádherný ^^ Taky se na ní chystám, doufám, že vnitřek bude stejně nádherný jako vnějšek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásnu obálku to má :) Som premýšlala nad ňou tiež.

    OdpovědětVymazat
  6. Užij si ji :) je totiž geniální :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak zrovna na tuhle jsem dneska koukala v knihkupectví, když jsem čekala na vlak :P

    OdpovědětVymazat
  8. Jee, tá kniha vyzerá veľmi pekne.:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já nad tím obalem prostě nepřestanu slintat.. :))

    OdpovědětVymazat
  10. Wauu, ta knížka vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...