9. května 2014

POZNÁVAČKA 13

Tak jsem udělala, jak jsem slíbila. Napsala jsem několika svým oblíbeným blogerům a určitě s oslovováním ještě nekončím. Poprosila jsem je o zodpovězení několika otázek. Snažila jsem se, abychom se o nich dozvěděli něco nového a zajímavého a zároveň aby to nebylo moc dlouhé a otravné, jak pro ně tak pro vás. Snad se mi to povedlo.

Nevěděla jsem, kým začít. Zda nejoblíbenějším? To jsem se ale nemohla rozhodnout. Nebo s těmi co znám nejdéle či nejvíce? Dopadlo to tak, že z těch, co už mi odpověděli (moc moc děkuji), jsem náhodně vylosovala jednoho človíčka a teď se s ním tedy blíže seznámíme. Já jsem se dozvěděla mnoho nových a zajímavých věcí, moc se mi rozhovor líbil. A kdo že to tedy je?

  • Tvé jméno, případně přezdívka, pokud ji v netovém světě používáš místo jména.
Jmenuji se Veronika a pod tímto jménem jsem k nalezení všude na internetu.

BLOG:

  • Tvůj blog, adresa, krátce ho popiš, na co se zaměřuješ, co píšeš a tak :)
Knižní přátelství, http://knizni-pratelstvi.blogspot.cz. Blog jsem původně založila proto, abych se mohla s ostatními podělit o své názory na knihy. Postupně se ale rozrostl o všechny mé další zájmy, takže nyní jsou zde k nalezení recepty na mé nejoblíbenější sušenky, fotografie z každého týdne, pár nápadů na ručně dělané věci apod.
  • Klasické, co ti blog dal a vzal.
Po roce psaní mého blogu mohu říct, že je můj život mnohem bohatší, než byl dříve. Seznámila jsem se se spoustou naprosto úžasných lidí, kteří se mnou sdílí mnoho věcí, s některými jsem se dokonce potkala osobně, a jejich přízně si nesmírně vážím, protože jsem si vědoma, že bez nich by psaní mého blogu postrádalo smysl. Díky blogu jsem také začala fotit, dříve mě to opravdu nebavilo a vlastně jsem to ani neuměla...
  • Na jaký svůj blogový projekt / článek jsi extra hrdá a proč.
Baví mě připravovat každý článek, ale pokud bych měla vyzdvihnout nějaký konkrétní, byl by to článek s fotografiemi a citáty: http://knizni-pratelstvi.blogspot.cz/2014/01/everyday-post-quotes-about-books.html. Užila jsem si focení, hledání citátů i následnou úpravu fotek a brzy chystám další podobný článek. Kromě toho mám ráda pravidelný páteční příspěvek Five things, ve kterém se se svými čtenáři vždy podělím o pět fotografií z uplynulého týdne...
  • Jak dlouho po začátku blogování jsi začala s někým spolupracovat? Kdo byl první? Jak se to celé seběhlo? Jaké spolupráce si nejvíce vážíš a proč.
První nakladatelství, s nímž jsem navázala spolupráci, byl FRAGMENT. Napsala jsem Kateřině Petrusové, jejíž příběhy jsem četla na serveru Bez hranic, zda by mi mohla poskytnout své knihy k recenzi, protože jsem měla její styl psaní velmi ráda, a ona mi odpověděla, že u sebe nemá výtisky navíc, ale poradila mi, ať se obrátím přímo na nakladatelství. To jsem udělala a Fragment moji nabídku přijal. Měla jsem ohromnou radost a dalo mi to hodně sebedůvěry k oslovování dalších nakladatelství. Tehdy jsem svůj blog vedla velmi krátce, snad pouhý měsíc, ale postupně se mé spolupráce rozrůstaly, až mě nakonec některá nakladatelství začala oslovavat sama. Ne vždy spolupráce vyšla, protože třeba selhala vzájemná komunikace, ale v současné chvíli spolupracuji s velmi milými a vstřícnými lidmi a moc si toho vážím...
  • Jaká je tvá vysněná spolupráce, může to být i neexistující, například s prezidentem, a proč :)
Strašně ráda bych navázala spolupráci s nějakým výrobcem nádobí, které bych mohla využívat k focení svých jídel...
  • Nahoď tři své oblíbené blogy, aťse podíváme.
Bohužel nemám tolik času, kolik bych si přála sledování ostatních blogů věnovat, ale je tu pár blogů, které sleduji pravidelně a za tu dobu už se z toho stala jistá tradice. V první řadě je to blog Cupcakes and Cashmere: http://cupcakesandcashmere.com/, který navštěvuji od dob střední školy, tedy ještě dávno předtím, než jsem začala sama blogovat. Dále je to blog Tartelette: http://www.tarteletteblog.com/ a nakonec Creature Comforts: http://creaturecomfortsblog.com/

MÝTY A FAKTA:

  • Nejoblíbenější nápoj a jídlo.
Miluji kávu a víno. Mým nejoblíbenějším jídlem je pravé italské risotto.
  • Kraj, kde bydlíš, pokud chceš prozradit, můžeš i město, pokud chceš, můžeš nás pozvat na konkrétní adresu :-D
Bydlím v Brně a tohle město absolutně zbožňuju. Je krásné, kdo tvrdí, že ne, nepoznal jej z toho pravého úhlu...
  • Znamení zvěrokruhu.
Beran. Moje mamka mi věčně opakuje, že jsem příšerně tvrdohlavá.
  • Máš nějaké sourozence? Jak s nimi vycházíš?
Mám o rok a tři čtvrtě staršího bratra Viléma a jsem za něj strašně šťastná. Jako malí jsme se prali a navzájem si pomáhali a teď jsme si vzácní a máme se rádi.
  • Studuješ? Pracuješ? Na jakou kariéru se chystáš? :)
Chystám se na Filozofickou fakultu MU a chtěla bych pracovat v knihkupectví (jak jinak).
  • Sportuješ? Závodně nebo ve volném čase?
Dříve jsem cvičila pravidelně každý den a chodila jsem do posilovny, ale nebyla jsem to skutečně já - byla jsem vychrtlá, nemocná a protivná. Ve své podstatě jsem prostě prostě holka s výraznými boky, která je nejšťatnější, když jde pěšky do města na kafe a cestou se usmívá na lidi, než když se lopotí v tělocvičně...
  • Máš na něco úchylku? Tím myslím, jako třeba já na odznáčky, ty na? :)
Když se rozhlédnu po svém pokoji, nemůžu odpovědět jinak, než že mojí úchylkou jsou knihy. Vážně, trochu se mi to začíná vymikat, ale s místem já si vždycky nějak poradím. Kromě toho ale zbožňuji hrnečky, ráda si každé ráno uvařím čaj do nějakého jiného. A jako správná holka samozřejmě ujíždím na lacích na nehty...
  • Jak vypadá tvá ideální dovolená?
Nejsem moc plážový tip. Mnohem více si užiji dovolenou ve městě (Paříž, Řím, Londýn, Miláno) s foťákem na krku a kávou v ruce. 
  • Jak vypadala tvá nejhorší dovolená?
Takovou jsem nezažila. Já jsem člověk, který si dokáže vychutnávat...
  • Piercing / tetování a tvůj názor na to?
Nic z toho nemám, ale taky nic proti tomu nemám.
  • Oblíbené filmy, seriály, skupiny, písničky?
Mojí nejmilejší skupinou je Simple plan a oblíbenou zpěvačkou Katty Perry. Nejoblíbenější písnička vůbec je Wherever You Will Go od The Calling. Filmy, které mám ráda: Dlouhá cesta, Jeden den, Intouchables, Austenland.

ČTENÍ:

  • Kolik času denně trávíš čtením?
To je opravdu různé, někdy přečtu stěží padesát stran, jindy klidně dvě stě, ale knihu beru do rukou úplně kažý den.
  • Kde nejraději čteš?
V posteli, v tiché kavárně, na naší zahradě, v houpacím křesle u okna.
  • Máš nějaké čtecí rituály? Pojmi to jak chceš :)
Ano, je jich spousta. Každý týden navštěvuji knihkupectví a dlouze se procházím mezi regály, přičemž knihy beru do rukou a listuji jimi. Než začnu číst, pohladím vazbu knihy (je to neskutečně příjemné, zkuste to). Ke každé knize specielně vyberu záložku tak, aby se k ní hodila. Rozečtenou knihu beru všude s sebou...
  • Čtečka nebo knížka?
Bez debaty kniha.
  • Vlastní kniha nebo půjčená z knihovny?
Rozhodně vlastní.
  • Co jsi dočetla, co čteš a na co se pak chystáš?
Nedávno jsem dočetla knihu Láska na zavolanou od Sophie Kinselly, právě čtu Poslední divočinu od Pierse Tordayho a chystám se na Jen jeden den od Gayle Formanové.

Díky za rozhovor a přeju hodně úspěchů v blogování i ve všem kolem ! :) 

7 komentářů:

  1. Perfektní Verunka je nejen skvělá blogerka, ale taky úžasně milý človíček! Její fotky mi vždycky navodí tu správnou atmosféru a jen díky ní jsem začala víc fotit! :) Jsem ráda, že jsem se o Tobě dozvěděla něco nového a písničku Wherever you will go jsem slyšela snad milionkrát! Jsem ráda, že Tě znám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barunko, Ty jsi zlatá. Děláš mi radost každým svým komentářem, zprávou a milým slovem, kterým nikdy nešetříš. Právě Tebe a další skvělé lidi jsem mínila tím, když jsem říkala, že můj život je nyní bohatší. Nevěřila bych, že díky blogu získám přátele mezi tak báječnými osabami, ale jsem za to neskutečně šťastná... :-)

      Vymazat
    2. Naprosto souhlasím, tak moc milou osůbku aby člověk těžko někde jinde pohledal :)

      Vymazat
  2. moc pěkné :-) taky jsem se ráda o Verunce dozvěděla nové věci. třeba to s těmi záložkami a jejich speciálním výběrem pro danou knihu je skvělé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mě zaujalo to s vybíráním speciální záložky pro každou knihu :)

      Vymazat
  3. Verunka je úžasná slečna a jsem moc ráda, že jsem ji mohla poznat osobně. A umí péct úžasné sušenky, ještě teď se z nich rozplývám blahem. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o jejích sušenkách už jsem toho TOLIK slyšela, ale bohužel jsem zatím neměla tu čest, každopádně doufám, že i mně se jednou poštěstí :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...