11. května 2014

FOTO-MOMENTKY

Pár fotek na téma Kdo by neměl rád kafíčko a všechny možné příbuzné pochutiny?

karamelové frappé

sojové latté

vanilkové capuccino

opět frappé
kdo uhádne, co je tohle? kafe to není :)

15 komentářů:

  1. Anonymní11/5/14 15:37

    Miluju kafe!! :) a kombinace kafe a knih je nejvíc uspokojující :) A to poslední bude určitě nějaký koktejl, ale jak se jmenuje... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo kafe a knihy <3 a to posledni je koktejl, otazkou zustava, jaky? ja bych to popravde asi nepoznala, moc se v tomhle nevyznam :-D

      Vymazat
    2. Anonymní11/5/14 17:36

      Koktejly jsou jediná podoba alkoholu, který mi vůbec nevadí.:D Piňa Coladu mám ze všech nejradši, ale nepoznala bych ji :)

      Vymazat
    3. taky piju alkohol vice mene jen v koktejlech a to nejradsi v tech, kde neni vubec cejtit, jako v pinacolade :) jeste mam moc rada mojito treba jahodovy nebo malinovy mnaaaaam :)

      Vymazat
  2. Mňam, dala bych si všechno, ale úplně nejvíc jedničku :) A teď si musím jít uvařit kafe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jednicku? jojo karamelovy frappe z mc je fakt dobry, hlavne v horke letni dny mmmm :)

      Vymazat
  3. Ja nemám rada kávu :D :D A to posledné nieje náhodou pina-colada ? (pina-coladu milujeem)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja vlastne taky nemam rada kavovou kavu.. takovy to co maji radi kafari :-D ale mela jsi nekdy karamelovy frappe? to je spis jak zmrzka, vyzkousej to nekdy :) a to posledni... aaaaano jsi vitez, jak jsi to poznala? sikovna :)

      Vymazat
    2. Noo to karamelové frappe alebo karamelove latte macchiato ešte niekedy vypijem :).... ale ak idem na návštevu a robia normálnu kávu tak vždy si dám radšej čaj :)
      OoO super, yvhrala som dobrý pocit na duši ? :D :D
      A poznala som to preto, že piňa-colada je môj najobľúbenejší drink.. zbožňujem všetky drinky ale toto najviac :) Radšej mali zaháknuť na pohár ananás a nie citrón :D

      Vymazat
    3. to je pomeranc ale mas pravdu ananas by byl lepsi :) a kdyz je na vyber jenom normalni kafe tak si tam taky radsi caj :)

      Vymazat
  4. pěkné fotky! dostala jsem chuť na to vanilkové capuccino :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuju :) ja, abych vybocila ze stereotypu, udelala sem si horkou cokoladu :)

      Vymazat
  5. U sojové kávy se mi hrozně líbí ten kopec šlehačky! =o) Ale ještě jsem neměla tu čest ochutnat sojovou kávu, k čemu by se to dalo přirovnat? Nebo to chutná úplně stejně jako normální káva? =o)

    To poslední vypadá jako koktejl, ale nesedí mi tam "jen" ten citron =o/ chodila jsem do jednoho baru na koktejly a tam byly rozhdoně víc zdobené, takže netuším =o/ ;)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...