7. května 2014

POZNÁVAČKA 11

Tak jsem udělala, jak jsem slíbila. Napsala jsem několika svým oblíbeným blogerům a určitě s oslovováním ještě nekončím. Poprosila jsem je o zodpovězení několika otázek. Snažila jsem se, abychom se o nich dozvěděli něco nového a zajímavého a zároveň aby to nebylo moc dlouhé a otravné, jak pro ně tak pro vás. Snad se mi to povedlo.

Nevěděla jsem, kým začít. Zda nejoblíbenějším? To jsem se ale nemohla rozhodnout. Nebo s těmi co znám nejdéle či nejvíce? Dopadlo to tak, že z těch, co už mi odpověděli (moc moc děkuji), jsem náhodně vylosovala jednoho človíčka a teď se s ním tedy blíže seznámíme. Já jsem se dozvěděla mnoho nových a zajímavých věcí, moc se mi rozhovor líbil. A kdo že to tedy je?

  • Tvé jméno, případně přezdívka, pokud ji v netovém světě používáš místo jména.
Martina alias Mája :) blogy následuji pod naším blogem, nebo pod svých účtem a tam je přezdívka Ciniminisek. Je toho hodně já vím. :-D

BLOG:
  • Tvůj blog, adresa, krátce ho popiš, na co se zaměřuješ, co píšeš a tak :)
www.fantasy-maka.blogspot.cz Už v názvu je psáno, že se jedna o fantasy blog. Jenže! Já i spolublogerka Katka nejsme na knihy vůbec náročné a čteme opravdu všechno. Takže díky nejen nakladatelům, se zaměřujeme vážně na všechny žánry. Takže náš blog je nabitý recenzemi na všechny možné knihy. Od románů, přes fantasy až k detektivkám. Dále u nás najdete různé projekty, ať ty, ke kterým jsme se přifařily, nebo samy vymyslely. Teď zrovna nejnovější je MaKa u zpovědi. Jsme na to vážně zvědaví. Jinak články u nás nejsou žádnou výjimkou a na co jsem vážně pyšná a nikde jinde jsem to ještě nenašla -  vymyslely jsme rozhovory. Začalo to spisovateli, kteří jsou vážně všude a přehouply se na nakladatelství a knihkupectví. Čtenáře to zajímá a nás to vážně baví.
  • Klasické, co ti blog dal a vzal.
Dal, mi online přátelé, viď Radu? Samozřejmě je toho více. Mohla bych to tu opěvovat do nekonečna, je to záležitost, která mě vážně baví, a jsem strašně ráda, že jsme se do toho pustily. Čtenáři jsou výborní a oni samy nám dávají najevo, že se jim naše práce líbí, o to víc jsem z blogu nadšená. No a co mi vzal? Jen to jediné – čas.
  • Na jaký svůj blogový projekt / článek jsi extra hrdá a proč.
Už jsem to psala výše, takže se budu opakovat. Jsem hrdá na rozhovory s různými nakladateli a knihkupectvím. Myslím, že jsme první, kdo se do tohoto pustil (pokud ne, tak se omlouvám) a tím mi roste nosánek nahoru. Dělám si legraci samozřejmě. Ale tento projekt je mé nej. Musím ještě zmínit projekt, Jmenuji se… - myslela jsem, že to bude jen takové nic moc, ale čtenáře to baví a dávám jim za pravdu. Když vymýšlím já, hádá Katka a naopak. Nikdy si předem neříkáme, koho do hádanky schováme. Takže vážně super. J Život je jedna velká hra, ne?
  • Jak dlouho po začátku blogování jsi začala s někým spolupracovat? Kdo byl první? Jak se to celé seběhlo? Jaké spolupráce si nejvíce vážíš a proč.
Ehm… na tohle tu mám Katku. Mám problém s pamětí, takže si pamatuji jen pár hodin zpět, někdy ani to ne. J Takže za jak dlouho, ti neřeknu, jen vím, že to moc dlouho nebylo. Byl to tuším, Fragment. A Jakého si nejvíce vážím? To je hodně těžké zodpovědět, vážím si úplně všech. Ale jelikož tak bude odpovídat každý, tak já to risknu a napíšu ti FantomPrint. Je to nakladatel, který se o „své“ recenze zajímá, vážně je čte a vždy nám na ně napíše svůj názor. Takových je samozřejmě více (Galatea, Fortuna Libri atd.) ale abych to vysvětlila pořádně, řeknu to svými slovy. Po odeslání odkazu na recenzi, mám z Fantomu nejvíc stažený zadek. A to mě právě motivuje ze všeho nejvíc.
  • Jaká je tvá vysněná spolupráce, může to být i neexistující, například s prezidentem, a proč :)
No, říkají o mě, že jsem náročná, ale pana Zemana nechám v poklidu nadále prezidentovat. Pro mě a myslím, že i pro Katku je asi vysněná spolupráce s nakladatelstvím CooBoo. Tím by se splnil sen našemu blogu. Co se týče mě samotné, tak já bych ráda psala pro nějaký časopis, nebo internetový portál (knihy, časopisy, filmy). Jenže… víme o tom své. Na toto bych řekla, nikdy nedosáhnu. Takže sníme dál.
  • Nahoď tři své oblíbené blogy, ať se podíváme.
Blogů mám samozřejmě ráda více, ale zmíním tedy tři první, co mě napadnou při slově blog. Je to knihánkov - http://knihankov.blogspot.cz, Knihy nekoušou - http://bastera.blogspot.sk a naší kamarádky Ali - http://alipelis.blogspot.cz. Mám raději ty střední, nebo menší blogy, jelikož se o své čtenáře starají a jsou prostě více kreativní. Ty větší a známé občas projedu, ale denně tak jako u ostatních to není. Jeden přesto zmíním a to cukrblik - http://cukrblik.blog.cz. Tam se ráda vracím, velmi chválím její seznam knih, které vyšly a teprve vyjdou. Pro informace už nikam jinam nechodím. :)

MÝTY A FAKTA:
  • Nejoblíbenější nápoj a jídlo.
Bramborový salát i bez řízku J k jídlu Coca – cola a energetické nápoje.
  • Kraj, kde bydlíš, pokud chceš prozradit, můžeš i město, pokud chceš, můžeš nás pozvat na konkrétní adresu :-D 
Jsem z Bezna, střední městys ve středočeském kraji. Poblíž Mladé Boleslavi.
  • Znamení zvěrokruhu.
Beran, do slova i do písmene. 
  • Máš nějaké sourozence? Jak s nimi vycházíš?
Jéje, těch já mám. Naši jsou rozvedení, takže od matky mám tři a od otce dva. Nejvíce se stýkám s nejmladší sestrou, která žije u matky. Se zbytkem jen tak sporadicky, jelikož od všech bydlíme daleko.
  • Studuješ? Pracuješ? Na jakou kariéru se chystáš? :)
Jsem pracant. Škola už je za mnou. Měla jsem si školu dodělávat, ale člověk míní, život mění.
  • Sportuješ? Závodně nebo ve volném čase?
Dříve jsem hrála závodně házenou. S klukami pak kopala fotbal a velmi mě bavil softball. Teď už jen fandím a to hlavně fotbalu.
  • Máš na něco úchylku? Tím myslím, jako třeba já na odznáčky, ty na? :)
Neopičím se, ale úchylku mám na čelenky J. A jak jinak než na knížky. J
  • Jak vypadá tvá ideální dovolená?
Kniha, kterou čtu na pláži. Občas hupsnout do vody. Děti pobíhají kolem, ale já se o ně strarat nemusím. :-D To je ideální dovolená, protože se mi nikdy nesplní, možná v důchodu. J
  • Jak vypadala tvá nejhorší dovolená?
Takovou jsem neměla. Umím si užít všude. Potřebuji kolem sebe hlavně lidi a těch je vždycky dostatek.
  • Piercing / tetování a tvůj názor na to?
Měla jsem píchnutý pupík, to bylo ale v éře před několika kily. Teď se chystám na tetování. Můj názor je na to kladný, pokud je to samozřejmě v určité míře. Holka počmáraná od hlavy až k patě a všude jiný vzor nebo obrázek, je prostě divný pohled.
  • Oblíbené filmy, seriály, skupiny, písničky?
Taková všehochuť. Mám ráda romanťárny, kriminálky a podobné. Nesnáším teda duchařiny, těch se bojím. Skupin a písniček je nespočet. Každou chvíli se mi líbí něco jiného a proto si dokážu poslechnout cokoliv, ale srdce mi zůstává stále rockerem.

ČTENÍ:
  • Kolik času denně trávíš čtením?
Dost! Někdy méně, někdy více. Ale několik hodin denně tomu dám. Někdy i celou noc.
  • Kde nejraději čteš?
Vana a záchod. :-D
  • Máš nějaké čtecí rituály? Pojmi to jak chceš :)
Musím u toho mít kávu a bohužel i nikotin. Pak jsem spokojená. Každopádně ke každé knížce minimálně šestkrát přičichnu i během čtení.
  • Čtečka nebo knížka?
Obojí. Nejsem zastánce ani jednoho. Doba se vyvíjí a já jednadvacáté století miluji. Každopádně, i když čtečku nedám z ruky, papír je papír a jelikož jsem sběratel, raději sáhnu ke koupi pro knihu, než ebook.
  • Vlastní kniha nebo půjčená z knihovny?
Určitě vlastní.
  • Co jsi dočetla, co čteš a na co se pak chystáš?
Dočetla jsem Můj život bez mříží, knihu, kterou napsal Jiří Kájínek. Teď čtu Polibek Šarlatu, takovou starší upířinu a čeká na mě sedm knih, takže kterou si vyberu je ve hvězdách.

Díky za rozhovor a přeju hodně úspěchů v blogování i ve všem kolem ! :) 

10 komentářů:

  1. Díky moc, Radu! A teda čumím kolik tam je hrubééék! Omlouvám se čtenářům. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chybí ti tam latté, ale jinak celá ty :-D.. Vidíte to, co mám pomalu denně na krku??:-) Ale co bych si bez ní počala, to nevím.. :-)

      Vymazat
    2. Latté se počítá do sekce káva :-D a Nebuď drzá! :-D

      Vymazat
  2. Anonymní7/5/14 19:40

    Zajímavý rozhovor, jeden z mých nejoblíbenějších blogů. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeméééé, taky k tobě ráda chodím. Jsi zlatíčko. :-)

      Vymazat
    2. souhlasím, jeden z mých nej blogů :)

      Vymazat
    3. Radu dekujeme moc, vsak k tobe taky rady chodime. Jsi super.

      Vymazat
  3. Skvělý rozhovor. Vás dvě mám prostě fakt ráda, i když nekomentuji vše, protože to jde trošku mimo mě, ale jste super milé, vtipné a aktivní! Těší mě, že mě řadíte mezi oblíbené blogy, vážně si toho vážím! :) A káva a čtení ve vaně a na záchodě jo jo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se tady rozplivam, dekuji ti moc a moc. Vsak ty si to zaslouzis, mame te v hledacku jeste dlouho pred tim, nez jsme s blogem vůbec zacaly. ;-)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...