3. května 2014

POZNÁVAČKA 7

Tak jsem udělala, jak jsem slíbila. Napsala jsem několika svým oblíbeným blogerům a určitě s oslovováním ještě nekončím. Poprosila jsem je o zodpovězení několika otázek. Snažila jsem se, abychom se o nich dozvěděli něco nového a zajímavého a zároveň aby to nebylo moc dlouhé a otravné, jak pro ně tak pro vás. Snad se mi to povedlo.

Nevěděla jsem, kým začít. Zda nejoblíbenějším? To jsem se ale nemohla rozhodnout. Nebo s těmi co znám nejdéle či nejvíce? Dopadlo to tak, že z těch, co už mi odpověděli (moc moc děkuji), jsem náhodně vylosovala jednoho človíčka a teď se s ním tedy blíže seznámíme. Já jsem se dozvěděla mnoho nových a zajímavých věcí, moc se mi rozhovor líbil. A kdo že to tedy je?

  • Tvé jméno, případně přezdívka, pokud ji v netovém světě používáš místo jména.
Smiley

BLOG:

  • Tvůj blog, adresa, krátce ho popiš, na co se zaměřuješ, co píšeš a tak :)
Blog mám so svojom priateľkou RoBertou_D*, ktorá vlastne prišla s nápadom založiť blog. Bol to super nápad. Zameriavame sa na recenzie kníh, no nájdu u nás aj mnohé dátumy vydania noviniek a rôzne články, čo súvisia s knižkami. www.kniznemaniacky.blogspot.sk
  • Klasické, co ti blog dal a vzal.
Čo mi blog dal? Nových ľudí, ktorí majú radi rovnaké veci ako ja – KNIHY. Určite mi pomáha rozvíjať slovnú zásobu a hlavne štylistiku. A keď sa venujem blogu aspoň nemárnim čas na sociálnych sieťach. Celkovo ma veľmi baví všeličo robiť na blogu. A čo mi blog vzal? Tak to neviem. Dalo by sa povedať, že čas. Keď sedím a čokoľvek na blog robím, čas plynie veľmi rýchlo. Ale neberiem to ako niečo negatívne.
  • Na jaký svůj blogový projekt / článek jsi extra hrdá a proč.
Meme som ešte žiadne nevytvorila, to možno časom. Článok? Fúú tak taký asi nie je :D Ani jeden môj článok pre mňa nie je dokonalý a neustále nachádzam chyby, rôzne skomolené vety a búcham sa do hlavy ako som niečo také mohla napísať. Ale ak by som si niečo vybrala, tak by to bola moja prvá recenzia. Nebola možno až taká kvalitná, ale bola prvá.
  • Jak dlouho po začátku blogování jsi začala s někým spolupracovat? Kdo byl první? Jak se to celé seběhlo? Jaké spolupráce si nejvíce vážíš a proč.
Prvá spolupráca bola a stále je s internetovým kníhkupectvom Alterego.sk Táto spolupráca nás nesmierne potešila, pretože sme neočakávali, že sa nám to podarí. Alterego.sk má veľmi spoľahlivý, ústretový a milý prístup.
  • Jaká je tvá vysněná spolupráce, může to být i neexistující, například s prezidentem, a proč :)
Keďže máme spolupráce zatiaľ s kníhkupectvami a nie s vydavateľstvami, tak myslím, že práve spolupráca s vydavateľstvom by mohla byť takým snom. :) Avšak to má ešte času.
  • Nahoď tři své oblíbené blogy, ať se podíváme.
Vybrať len 3 je náročné, ale tak asi najviac tieto:
http://books-mylife.blogspot.sk
http://book-fans.blogspot.sk
http://mojenejnejknihy.blogspot.sk

MÝTY A FAKTA:
 
  • Nejoblíbenější nápoj a jídlo.
Milujem Mojito! Najväčšia závislosť a hlavne v lete. Obľúbené jedlo asi palacinky. A fazuľová polievka zo školskej jedálne :D Spolu s RoBertou_D*. J
  • Kraj, kde bydlíš, pokud chceš prozradit, můžeš i město, pokud chceš, můžeš nás pozvat na konkrétní adresu :-D
Som zo Slovenska a presnejšie trenčiansky kraj. Rada by som Vás pozvala, no nie som dobrá hostiteľka :P
  • Znamení zvěrokruhu.
Vodnár a vodu fakt milujem. :D
  • Máš nějaké sourozence? Jak s nimi vycházíš?
Mám dvoch starších bratov a milujem ich najviac na svete. Sú skvelí, aj keď niekedy lezú na nervy, ale tak to so súrodencami už chodí.
  • Studuješ? Pracuješ? Na jakou kariéru se chystáš? :)
Študujem 3.ročník na Gymnáziu a doteraz neviem kam ďalej na výšku. U mňa sa to furt mení. Raz právo, potom pedagogika a psychológia. Určite to však bude humanitný smer, pretože na matiku a podobné predmety nemám moc nadanie.
  • Sportuješ? Závodně nebo ve volném čase?
Vo voľnom čase vôbec a v škole jedine volejbal alebo ping pong (ak sa ráta ako šport). Som drevo a občas neskutočne kenivá.
  • Máš na něco úchylku? Tím myslím, jako třeba já na odznáčky, ty na? :)
Okrem kníh? Plyšáky. Mám síce 18, ale keď zbadám plyšové okaté zvieratko nikdy nemôžem odolať a o pár hodín je už u mňa na posteli. :D
  • Jak vypadá tvá ideální dovolená?
V teplej krajine a pri vode hlavne. A v spoločnosti mojich priateľov.
  • Jak vypadala tvá nejhorší dovolená?
Na dovolenky chodím veľmi málo, čiže asi nebola žiadna taká zlá.
  • Piercing / tetování a tvůj názor na to?
Oboje podľa toho kde a aké veľké. Aj keď viac preferujem tetovania, pokiaľ však nie sú nezmyselné. Viacej tetovania obľubujem na chlapoch (nuž som dievča) ;)
  • Oblíbené filmy, seriály, skupiny, písničky?
Filmov je viacero, avšak v tejto dobe je to Rock of Ages. Seriály veľmi nepozerávam, ale na jednom predsa len závislá som a to je Arrow. Z hudby počúvam všetko, okrem metaliky a heavy metalu. Už 8 rokov však závisláčim na Miley Cyrus.

ČTENÍ:

  • Kolik času denně trávíš čtením?
Podľa toho kedy. Pokiaľ sa musím venovať škole, tak je to hodinka a pol (občas sa mi stáva, že vôbec nečítam) a keď mám voľné dni tak dokážem čítať denne aj viac ako 5 hodín.
  • Kde nejraději čteš?
Moja izba. Kľud, ticho a môžem sa naplno venovať príbehu.
  • Máš nějaké čtecí rituály? Pojmi to jak chceš :)
Mám jeden a nenávidím ho. Mám vo zvyku prečítať si poslednú vetu v knihe. Čo je niekedy vážne sprostosť.
  • Čtečka nebo knížka?
S čítačkou som nemala ešte tú česť. Iba s čítaním v mobile a preto si jednoznačne vyberám knihu. Nič nie je lepšie ako listovať papierovými stránkami.
  • Vlastní kniha nebo půjčená z knihovny?
Do knižnice veľmi nechodím, pretože tam nemajú výber kníh, aké by som ja rada čítala. (Náročnosť sa nevypláca). Takže vlastná kniha.
  • Co jsi dočetla, co čteš a na co se pak chystáš?
Pred pár dňami som prečítala Hvězdu od Alex Flinn, hneď som sa pustila do Prekliateho mesta od Lissy McMann a potom? Momentálne čítam posledný diel série Crossfire, ale asi ho odložím, lebo ma absolútne nebaví.

Díky za rozhovor a přeju hodně úspěchů v blogování i ve všem kolem ! :) 

2 komentáře:

  1. Jej, je tu niekto ďalší z Trenčianskeho kraju? To je skvelé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé Vodnář a miluje Mojito! :) Knizne maniacky jsou fajn! :) Skvělý projekt faktm ráda poznávám nové lidi :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...