26. května 2014

FOTO-UNBOXING

Občas zapomínám, že jsem to vlastně chtěla nafotit a začnu to rvát ještě ve výtahu cestou do bytu. Dneska jsem si naštěstí vzpomněla :)

Tak jdeme na to. Otevíráme. A já tuším, co tam bude, heč.

obálka s knížkou

pomalu ale jistě otevíráme

kuk na knížku

copak to asi bude

nojoo je tam :)

Nepřítel mého nepřítele

Tak to bylo to, co jsem si myslela. Jednička se mi od Katky líbila, tak jsem zvědavá na dvojku, lidi to dost chválí. Těším se, že to zase bude vtipné, tak snad se nezklamu. Ale do knihovničky se to hodí pěkně, vedle jedničky, ještě pak trojku, mám ráda když k sobě díly pěkně ladí :-D

16 komentářů:

  1. Anonymní26/5/14 10:10

    Jéé, krásný kuk! :) Já teď dočítám Nebezpečnou lásku a další dva díly mám doma :) Už se na ně těším, i když si od toho dám na chviličku zase pauzu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Nebezpečnou lásku dočetla docela nedávno a hned sem musela mít dvojku, doufám, že to bude taky tak dobrý, taky se těším. Pak to proberem, až dočteš :)

      Vymazat
  2. Heej nechápu jak to stíháš, já to rozdělánám už za pochodu a vážně bych se neudržela, abyhc to ještě stihla vyfotit..:D
    JInak dvojka je dobra, ale jednička a trojka se mi libili vic..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to sice vydržím, abych to vyfotila, ale zase vidíš tu kvalitu, to je fotka sem, fotka tam, žádný aranžmá, světlo... hlavně ať už jsem v balíčku... :-D

      Vymazat
    2. Jo, tak to chápu..:)

      Vymazat
    3. ale priznam se, ze ne vzdycky fotim vsechno, kdyz mi ma prijit neco, co cekam, a co extra hrozne moc obrovsky chci, otevru to jeste ve vytahu. kdyz si nejsem uplne jista, co to bude, jenom tusim, tak vetsinou spis vydrzim :)

      Vymazat
  3. Já mám teda doma jen Nepřítele, a to díky Barb. A hlavně kdyby nebylo jí, tak jsem ani nečetla Lásku, kterou mám teda o poznání raději, Nepřítel mě už tolik nenadchl a Přitažlivost jsem doposud nečetla. Asi je Nepřítel kvalitnější coby dějem, ale já prostě neměla ráda Jo a v Lásce se mi líbil ten námět a sociální cítění a tak to všechno :) Nicméně přečti, zajímá mě, co si o tom myslíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sociální cítění a námět v Lásce byl vážně dobrej a originální, nic takovýho jsem ještě nečetla, super. Tak jsem zvědavá na dvojku, když říkáš, že je tam víc děje. Dám pak vědět, jak to u mě obstálo :)

      Vymazat
    2. Přesně tak, taky mi to přišlo neotřepané, ale protože takové knihy nečtu, nebyla jsem si jistá, jestli je to jen mé cítění nebo se to Katce fakt povedlo :D Nicméně jsem takhle slýchávala, jak je Nepřítel lepší, přesto mi přijde, že většina lidí má na to stejný názor jak já, i když tu Jo někteří můžou :D Ale fakt jsem nečetla ještě Přitažlivost, tam by mě děsně zajímalo, jak to udělaj s Bavettovic klukama, už jsem si na ně zvykla v hlavní roli, takže se asi nespokojím s tím, když nebude Bobby na každé stránce :D

      Vymazat
  4. Aj ja idem dnes pekne na poštu po Na vine sú hviezdy... už sa neviem dočkať :D no a obdivujem ťa za to že to vydržíš s tým odbaľovaním.. ja to väčšinou rozšklbem už na pošte :D čiže na mojom blogu je Unboxing vždy bez rozbaľovania :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. unboxing bez rozbalovani? :-D ja jdu ve ctvrtek do kina na Hvezdy nam nepraly, tak se moc tesiiiiim

      Vymazat
  5. ááá, nádhera! :-) dneska jsem si konečně šla do knihovny pro rezervovanou Zakázanou přitažlivost :-) těším se na ni jak dítě :D jinak jsem zvědavá, jak se ti nepřítel bude líbit :-) u mě zatím vede Nebezpečná láska... přeji pěkné čtenářské zážitky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja jsem si byla v knihovne pro Nebezpecnou lasku, na poste jim to nejak dlouho trvalo, tak sem to rozecetla pujceny a pak kdyz mi to prislo, tak sem to vratila a pokracovala ve svoji ... :-D jsem zvedava na Nepritele, alespon si ho uz nemusim pujcovat :)

      Vymazat
  6. Tak to se máš. Já tu knihu již brzo budu mít taky doma, ale ještě tu není :/ A máme stejný problém. Většinou nestihnu unboxing udělat, protože to rozbaluji už cestou domů :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nedávno jsem taky nadšeně rozbalovala knížky a už čekám další ^^
    Tuhle sérii jsem ještě nečetla.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...