30. května 2014

YOLI SRAZ 29.5.2014

Dnes jsem se zúčastnila Yoli srazu a bylo to, jak jsem čekala, super. Co všechno se dělo? Povídalo? Vyhrávalo? Rozdávalo? Pojďme na to :)

Po příchodu do restaurace, kde se sraz konal, nás čekalo překvapení, nikde nikdo :-D To bylo trochu nečekané, ale naštěstí se ukázalo, že máme zamluvený salonek v zadní části. Přišly jsme ještě před třetí, ale lidí už kopa. Sedly jsme si k jednomu z posledních stolečků, pěkně blbě umístěným úplně a doslova za rohem od všeho. Takže jsem pak zjistila až na fb, kdo tam vlastně byl, protože seděl za rohem a já se tam nedostala :( Tím myslím především Báru N. a Máju z MaKa. Jako toto holky! Sedět za rohem, to je nápad... :-D
omlouvám se za kvalitu

Nejdříve se povídalo, seznamovalo, objednávalo (servírka vůbec nebyla nepříjemná a vůbec jí to netrvalo, přesně, jak si ji pamatujeme z minule). A já jsem osobně poznala Rodaw. Je tak super, jako na videu, možná ještě o něco víc :) Taky jsem konečně pokecala s Madeleine, s kterou jsem se viděla už předtím, ale vždycky to byla jen rychlovka. Taky moc milá slečna, prostě super, jsem ráda, že jsem je obě mohla víc poznat. A doufám, že to nebylo naposled!

omlouvám se za kvalitu

Dostali jsme "okay? okay" placičky, jsou nádherný, no rozumíte, já a placičky... Míša z Euromedia pak zahájila sraz, rozdali se papíry a soutěžilo se o Hvězdy nám nepřály v novém vydání. Otázky četla a pravděpodobně i vymýšlela Will a bylo to teda pěkně těžké! (Ne)překvapivě jsem nevyhrála :-/ 

Co se chystá v Yoli.


Míša mezi nás poslala tři papíry, kde jsme se mohli napsat a dostat tak tu vyvolenou knížku na recenzi. Na výběr byla Temná hrdinka, Dublin street a Okřídlená duše, tu jsem si napsala já. Moc se na ní těším, hodně jsem o ní slyšela a myslím, že by se mi mohla líbit. A nějak jsem si ze srazu rovnou odnesla druhý díl této série Království, takže budu číst jak divá. A abych nezapomněla, konečně mám i Bez naděje! Jsem na to obrovsky natěšená, stydím se, že jsem se k tomu nedostala dřív a hned začínám číst.

Opět pokec, další seznamování. Dozvěděla jsem se, že mě třeba někdo denně čte (jůů <3), ale nekomentuje (Týno! Linfe!), tak chci jen říct, že kdo nekomentuje, jako by nebyl... Následovala aukce (přinesou se knihy co chcete poslat dál a pak se draží, každý má knihomoly, které může utratit, už jsem tu o tom psala). Vydražila jsem Růžový hotel - Anna Stothardová, vypadá to moc dobře a dostala jsem na to doporučení, tak jsem utratila všechny své knihomoly :-D

A pak už se nám krátil čas, následoval přesun do kina na předpremiéru. O filmu napíšu článek zvlášť, tady jsem chtěla jen napsat, jak moc mám ráda tyhle srazy, kde jsou super lidi a super knížky. Díky všem v tomhle mém blogovém světě! Ať už se známe osobně, píšeme si, já čtu vás, vy čtete mě, díky.

A díky Yoli za skvělý sraz.

21 komentářů:

  1. KONEČNĚ JSEM TĚ VIDĚLA!!!!!! Já komentuji, vidíš to?! :-D
    No promiň no, místo nikde jinde nebylo. :-) Jsem hrozně nadšená z celého dne, že jsem tě k nám na blog ani nenapsala, ale ty víš, že tě zbožňuji vid? :-)
    Jo ahááá a už vím kde je má Beznadějná!!! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no konečně! ale málem to nevyšlo! nejdřív si sedneš za roh a pak utečeš do kina? jako! a tvoje beznadějná? tvoje? moje! ale půjčím ;)

      Vymazat
  2. Moooc ráda jsem s tebou aspoň chvíli konečně pokecala a neboj určitě ne naposled, srazů ještě bude :) Bylo to super a ten film ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to doufám, že ne naposled, hodně jsme toho nestihly, musíme napravit :)

      Vymazat
  3. Rachel hrozně ráda jsem Tě poznala, jsi sluníčko, úplně skvělá jsi! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já tě tedy taky čtu prakticky každý den, ale patřím do té skupiny, co moc komentáře nepíše. Zkusím se polepšit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. komentovat, komentovat, jinak jako bys nebyla! :-D jako nikoho nenutím, ale ... uřknu vás všechny ! :-D

      Vymazat
  5. Nakonec se zkouška nekonala a přesunula se mi na pondělí, škoda že jsem nedojela, muselo to být fajn :)

    Jinak já jsem taky takový nekomentátor, ale ty píšeš tak dobře, že u tebe výjimečně fakt komentuji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no neke že ti tu zkoušku nakonec přesunuli? mělas dojeeeeet :(

      Vymazat
  6. Jé to se máš! :D muselo to být skvělé! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Och, to znie úplne úžasne a ten odznak!:) Závisť. Teším sa aj na tvoj názor na film.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mi povídej, je krásný, navíc, já a odznáčky ... O:-)

      Vymazat
  8. A dost, zrovna jsem se naštvala, na příští sraz dorazím taky! :D Udělejte to někde poblíž Mohelnice a budu spokojená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to si nemůžeš vybírat, já taky jak blbá objíždím všechny města kolem a myslíš, že někdy někdo udělá něco v Liberci? kašlou na mě!! :-D

      Vymazat
  9. Tak já tedy komentuju, abych byla :D :D :D Anna je super :) četla jsem a líbilo se mi to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to je dost, konečně ti věřím, že víš adresu mého blogu, že sis jenom nevymýšlela, abych měla radost :-D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...