7. května 2014

FOTO-UNBOXING

Dorazil další balíček, opět se můžete podívat na rozbalování :)

Pořád čekám pár balíčků, říkala jsem si, který je asi tenhle. A když jsem to vzala do ruky a cítila, co je to za tlouštíka, hned jsem věděla :) Původně jsem to chtěla přečíst do státnic a až pak se začít učit, ale to bych se k tý škole asi nikdy nedostala :-D
 
balíček

otevíráme, tedy přesněji odlepujeme

kuk na knížku

a to je ona

v celé své kráse

to je tlouštík co :) jako četla jsem i tlustší ale ...

aaa odpad neboli bordýlek

Znáte? Chystáte se na ni? Čtete radši objemné nebo slabé knížky?

19 komentářů:

  1. Já dneska taky rozbalovala :D Výhru Dědičku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no a kde máš fotky z rozbalování? :)

      Vymazat
    2. nefotím :D kam bych to dávala :D?

      Vymazat
  2. Anonymní7/5/14 21:47

    Docela macek, ale vypadá skvěle. Já mám tlusté knížky hrozně ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám taky ráda tlustý knížky :) ale teď před státnicema se mi to faaaakt nehodí :( :-D

      Vymazat
  3. Na Olsena se fakt tesim taky se na nej chystam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se přiznám, že je to moje první knížka od něj, ale slyšela jsem samý dobrý věci, tak se moc těším :)

      Vymazat
  4. Kráska fakt pěkná, teď právě fotím, co mi dneska přišlo :) Čím fotíš? Ty fotky jsou čím dál lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? fotím pořád tim svým letitým krámem, co musí být zapojenej do zásuvky, jinak se nezapne :) má to 5 mpix a žádný funkce, tak to bude asi mojí šikovností ... :-D :-D

      Vymazat
    2. Šikulka a dobrý světlo a fotky jsou skvělé :)

      Vymazat
  5. Anonymní7/5/14 21:59

    Tyhle unboxingy mě hrozně baví :) Sama jsem dneska vybalila 2 balíčky knížek, ale bohužel jsem ty krabice roztrhala hrozně rychle, než jsem si stihla uvědomit, že bych to mohla taky zdokumentovat, tak příště :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že tě to baví :) já si na to naštěstí vždycky vzpomenu, většinou když si to vezu výtahem nahoru, chci to začít trhat, ale pak mi to dojde ... :-D

      Vymazat
  6. Neznám, ale kráska to je. :) Já, když mi přijde balíček, tak hrozně rychle trhám. Samozřejmě opatrně. :D

    OdpovědětVymazat
  7. unboxingy mam rad , tiež som včera rozbaľoval :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný foto-článek :-) Adler-Olsen je jeden z mých nejoblíbenějších spisovatelů a četla jsem a mám doma od něj všechno krom Washingtonského dekretu - nějak si nejsem jistá, zda by mě politické téma bavilo tak, jako jeho krimošky :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Včera jsem na ní koukala v Dobrovským, měla jsem na mále, málem jsem ji vzala :) gratuluji :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...