5. května 2014

FOTO-UNBOXING

Tak tu máme další dva balíčky. Většinou chodí po dvou, asi se samotní bojí :) A copak mi to vlastně přišlo? Podívejte se, foceno opět krok za krokem.


První balíček jsem věděla, co mě čeká. Jde o recenzní výtisk od Knihovnice.cz. Na tuto knížku jsem četla, myslím, dvě či tři recenze a hodně mě to zaujalo, takže si to moc ráda přečtu i sama a přidám vám další recenzi. 



















Poprvné mi knížka přišla v obalu, ale vítám to, alespoň vím, že budu vážně první, kdo ji bude číst a že přečká všechny přírodní podmínky, co ji cestou potkaly :)

Druhý balíček jsem nevěděla, copak se tam ukrývá. Čekám nějaké další balíčky a podle razítka jsem nepoznala, který je tento. Těšila jsem se, co na mě vypadne. A je to recenzní výtisk od Knihcentra. Někdo se možná zalekne toho názvu, ale kdo mě zná, ví, že se o psychologii a psychiatrii zajímám a podle anotace je tahle knížka přesně to pravé. Těším se na čtení a vy se můžete těšit na recenzi.





















Ještě obě knížky pospolu a závěrem samozřejmě oblíbená fotka odpadu :) Dnes není tak velký, když to chodí v obálkách, dostává se do balíčků naštěstí docela jednoduše.Všem překrásný den!















5 komentářů:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...