5. května 2014

ZASE S - MILÝ DENÍČKU

Zas jsem tu po nějaké době s tlachacím článkem. Co se událo, neudálo, co se se mnou děje a bude dít? To je otázka, na kterou by mě odpověď faaakt zajímala :)

První informace, jsem na nemocenský. Není mi nějak extra dobře, ale prý to přežiju, tak alespoň dobrá zpráva. Sice mi chybí práce, obrovsky moc, ale co nadělám. Navíc to v práci nemám teď dvakrát jednoduchý, takže možná dobře, že si odpočinu.

No, odpočinu. Za cca tři týdny mě čekají státnice, nic jsem ještě neviděla, nic neotevřela. Jen jsem stihla zjistit, že nemůžu najít tu jednu jedinou blbou základní učebnici, co jsem měla v plánu projít. Supeeer. Navíc týden před státnicemi, tzn. za dva týdny, mi začíná ještě zkouškový na druhý škole, kam jsem musela narvat všechny zkoušky co už vypsali, aby se mi to pak nekrylo, takže během tří dnů mě čeká šest zkoušek a dva zápočty, plus nám tam dali ještě dvě exkurze, takže pokud to vůbec stihnu všechno oběhat, už to bude úspěch! :-D

Měla jsem teď nějaký čtecí blok, ne a ne se do ničeho začíst. Rozečetla jsem Ineritance, Nebezpečnou lásku a Kostičas. Jakmile sem si na facebooku postěžovala, podařilo se mi začíst, takže pro příště - stěžovat si! :) Kostičas jsem dočetla, teď vezmu asi Nebezpečnou lásku a pak se vrhnu na Člověk Gabriel. Chtěla jsem sice číst Fausta, ale bylo mi odhlasováno (děkuju), že prý ne, takže to vezmu obráceně. 

Po překonání čtecího bloku se ale dostavil recenzní blok :-D Asi si budu muset postěžovat na facebooku, hned jak dopíšu tenhle článek, aby to zase přešlo. Čeká na mě už bůůůh ví jak dlouho recenze na Život té druhé, potom na Divergenci a Rezistenci. To mi připomíná, že až budu moct na vycházky, první cesta povede do knihkupectví pro Alianci. Nějak se všude pořád řeší, jak to skončilo a nerada bych nějaký spoiler, takže to musím rychle rychle přečíst. 

A kdyby vás to zajímalo, tak se mi pořád drbe pes. Nakapala jsem jí už kde co a nic. Klíšťata nemá, to bych viděla, našla, všimla si. A hledala jsem, vááážně dlouho, ale ani na blechy to nevypadá. Jediná poslední možnost je, že jí lechtají ty její dredíky, vypadá to, že ji budu muset ehm ehm učesat (mám hooodně dlouhosrstého psa). Ale to jen tak na okraj, informace tohoto typu vás asi moc nezajímají co :)

A ještě jsem vlastně chtěla závěrem poděkovat. Už se mi tu sešlo 90 čtenářů?! Jste nejlepšííííí, díky díky, vážím si toho a dáváte mi sílu.. No poslední dobou mi blog dává sílu na všechno, takže díky vám za všechno :) Přemýšlela jsem, že až se sejde 100, udělala bych soutěž... Ale! Bylo mi řečeno, že je to tu samá soutěž, takže asi bohužel, nechci vás tu tím otravovat nebo tak chápete. Ale když já vám tak ráda dělám radost, když vy mně děláte radost. Ale ne, konec soutěžím :-P

Dobrou noc všem, kdo v tuto pozdní dobu ještě objíždí blogy. A dobré ráno všem co je sledují ke snídani. A mazejte pracovat všichni co se tomu věnují místo práce :-D

10 komentářů:

  1. Tak držím palce ať ti ty státnice dobře dopadnou :) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, zatím tomu ale, bohužel, nějak moc nenapomáhám :-D

      Vymazat
  2. Také držím palce, ať vše dobře dopadne :-)

    OdpovědětVymazat
  3. superženy? děkuju :-D jakýho máš pejska? my to občas taky řešíme mašinkou, když už to faaaakt jinak nejde, zatím se tak stalo jen dvakrát, jednou jsme holili jenom nohy a to pak zbytek těch chlupů ceeelkem zakryl, ale jednou jsme ji museli vzit celou a to vypadala jak kůzlátko, bylo to strašný, teda podle mě, jediný, co jí zůstalo chlupatý, byla hlava a ocas a všem se to strašně líbilo, babička mě přemlouvá, ať ji zase oholim ... :-D já jsem ráda, že to dorostlo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také se mi hodne stává ze někdo napsal Mé dojmi na Kukačku a já to natešeně otevřela ze se jedna o tuto knihu a jednalo se o Volání kukačky :D:D je blbý že obě knihy vyšli nedávno a mají velice podobný název

    OdpovědětVymazat
  5. Recenzní blok mám taky. Nejraději bych si psala jen takový výkřiky do tmy, ani na článek by to nebylo.
    A přeji také hodně štěstí u státnic, to zvládneš.
    A já bych klidně pro soutěž byla. :-D Těch není nikdy dost. :D

    OdpovědětVymazat
  6. aj ja mam zachvilu statnice tak sa ucim ale strasne sa mi nechce :)

    Pozývam na giveaway o vlasový balíček tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Držím palce na státnice! A psa zsravím :D
    Na 90 dost žárlím, kam se hrabu :D
    Člověka Gabriela taky čtu (spolu s dalším 10 knihama, takže jsem asi na straně 20ehm...), ne že budeš mít recenzi první :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Máš pejska? To je hezké. Jaképak, že nás to nezajímá, mezi knihomoli je docela dost vlastníků zvířátek, tak o něm něco napiš do faktů. Pro začátek víme, že je hodně chlupatý. Haha, to dá práci ho učesat a vykartáčovat. Drží nebo je to boj ho zkrášlit? Náš raťafák, jak je malej, tak je hrozně bojovnej, co se kartáčování týče. Hlavně čumáček, česání vousů nesnáší fakt moc.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...