14. května 2014

JAK (NE)POSTUPOVAT PŘI UČENÍ, DRUHÁ ČÁST

Tak pokračujeme (první část prosím přečíst zde, neboť navazuji), aneb jak se Rachel-Roo učila, učí a bude učit na státnice:
  1. Bodem 35 v minulém článku jsme vyzkoušeli co všechno jde podnikat doma.
  2. Je na čase vyřešit neodkladné záležitosti venku.
  3. Úřady.
  4. Několik úřadů.
  5. Pošta.
  6. Dlouho jsem nebyla v divadle.
  7. V kině.
  8. Chudák pejsek, ani s ní pořádně nikdo nedojde ven.
  9. Podruhé.
  10. Potřetí.
  11. Minimálně pětkrát během dne.
  12. Na čím delší dobu, tím líp.
  13.  Co udělat něco pro svoji kondičku?
  14. Zaběhat si.
  15. Zaplavat.
  16. Cyklistika.
  17. Ideální čas naučit se nějaký raketový sport.
  18. Dobře, jsem docela unavená.
  19. Dát si pořádnou relaxační vanu - zasloužený odpočinek :)
  20. Zasloužím si odpočinek.
  21. Ideálně u knížky.
  22. U druhé.
  23. U třetí.
  24. U padesátéosmé.
  25. Napsat recenze.
  26. Na první.
  27. Druhou.
  28. Chápete :-D
  29. Dlouho jsem se nevěnovala blogu.
  30. Napsat článek na téma učení :-D
  31. Projet o čem píší ostatní blogeři.
  32. Okomentovat to.
  33. Zkontrolovat, jestli mi na komentáře reagovali.
  34. Znovu reagovat na jejich reakci.
  35. Vzít si učebnici ze skupiny "jen když budu mít hodně času" ... :-D :-D
Ano, ano, pokračuju vražedným tempem!

16 komentářů:

  1. Pane bože?! Ty jsi byla u mě doma?! :-D U mě to vypadá úplně stejně! A za necelých 14 dní bude státnicová komise nad mým výkonem brečet smíchy... :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. promin no, prestanu te tedy po vecerech sledovat a budu se misto toho ucit, ale uz vazne :-D myslim, ze po mych statnicich nebude brecet smichy jen komise, ale i ja, protoze s tou zoufalosti uz nepude nic jinyho udelat, nez se tomu uprimne zasmat :-D :-D drzim palce! ;)

      Vymazat
    2. Kde je můj komentář? Kdo mi je pořád krade? :D Tys mě včera sledovala? Až na ten sport je to přesný :D Holky držím Vám oběma palce, mě to čeká až v lednu, ale magisterské a už teď je mi zle :D

      Vymazat
    3. mě už právě taky čekají inženýrské státnice :-( a taky je mi z toho velice často zle, vlastně teď už téměř pořád. přitom by člověk řekl, že se poučím z toho, jak jsem takhle promrhala půlku času před bakalářskými státnicemi. ale ne, o dva roky později naprosto stejná situace... :-( aspoň že pak už bude navždy klid :-)

      Vymazat
    4. inženýr? jeeje chudinko. to s tím mrháním času jsem si říkala před každým zkouškovým a hlavně že sem si říkala, nevadí, na státnice už se vááážně naučím! ale vážně :-D ale ten klid navždy ti budu pak moc závidět :)

      Vymazat
    5. jojo, po pěti letech snad! poslední nervové vypětí kvůli škole. To já jsem si říkala taky pokaždé. Vlastně už před maturitou, že tentokrát se fakt budu jenom učit a nic jiného pro mě nebude existovat. Ale od té doby to nedopadlo nikdy... :-( By mě zajímalo, co nás vede k tomu, že se na to učení stejně vždycky tak trochu vyflákneme a pak ještě máme tu odvahu na tu zkoušku jít. :-) :-) :-) už mi z toho neučení asi začíná trochu přeskakovat. 8-)

      Vymazat
  2. já chci taky tolik volnosti, sakra. :D Jenže né, já musím trčet pořád na střední a nekonečně dlouho tu ještě trčet budu. :D
    Zasmála jsem se;) pejsek musí být už převenčený, ne? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neboj, taky se dočkáš a pak budeš ještě s láskou vzpomnínat, uvidíš :-D jsem ráda, že jsem tě pobavila :) a můj pes není nikdy převenčený, to jen já už pak nemůžu a ona vypadá, jak kdybychom právě vyšly :-D

      Vymazat
  3. Tvoje učenie vyzerá byť oveľa väčšia zábava ako to moje, zrejme to začnem praktizovať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně, přidej se, zatím je to celkem zábava, ale pak uvidím, jak zábavný to (ne)bude po státnicích :-D

      Vymazat
  4. Anonymní14/5/14 17:07

    Pozerám, že pokračujeme podobne :). Bowling, výlet do Brna, výlet za rodičmi, tri nové rozčítané knihy... akurát tu vaňu si nemôžem napustiť, lebo nám netesní uzáver :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to nezavidim, ze si nemuzes napustit vanu, u toho se skvele flaka :-D vidis, na bowlingu jsem dlouho nebyla, diky za tip ... :-D :-D

      Vymazat
  5. No já mám teda zkouškové a jak tak vidím, vždycky si najdeme ,,důležitější'' věci na práci, než se dokopat do toho učení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je klasika no, absolutne !vsechno! je dulezitejsi nez uceni :-D

      Vymazat
  6. Ježiš prosím nepřivolávej to, já vím že za 14 dní mi to začne a vidím to velice VELICE podobně a mám z toho strach :/ Nemluvě o tom, že jsme už před 3 měsíci měla být v knihovně a v tuto chvíli jsme měla mít přečteno už tak 5 knih na bakalářku..
    Ale tak hezky si to napsala! :D
    Já si to poupravím do své podoby a myslím si, že tak 45 bodů budu mít "Jít do hospody" nebo "Jít zkusit nový klub"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky státnice taky? je nás tu plno, společnou pozitivní energií si přivoláme diplomy :-D :-D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...