24. května 2014

LETNÍ SOUTĚŽ

Sotva nám skončila jedna soutěž, jsem tu s další. Neotravuje vás to už? Jestli jo, řekněte, přizpůsobím se a všechno si nechááááám a vám nic nedám ;) O co to bude tentokrát?

Kdo mě sleduje na fb už zná historku, jak jsem k této výhře přišla. V jedné soutěži v obchodě jsem to totiž vyhrála já a chytráci mi to poslali dvakrát. Jako svědomitý občan jsem jim volala a mám si nechat oboje :) Mě ale stačí jeden, tak s kým se podělit raději, než s mými milovanými čtenáři.

Snažila jsem se to vyfotit, ale prostě to nešlo! Mělo by to být nerezové (psali to tam, neručím), takže se to odráží a leskne a nejsem génius, prostě nevím, jak to reprezentativně vyfotit :( Tak jsem udělala milion fotek a dávám sem jedinou, kde není vidět jen lesklý flek. Sice jsem to musela položit a otočit tou nelesklou stranou, takže sotva jde poznat co to je... Ale prostě tak, lepší to nebude, pardon :) Případně si to vygooglíte! :-D

Jak jsem říkala, je to něco, co se podle mě hodí na léto, např. na posezení s přáteli, grilovačku, večírek ... Soutěžíme o ŠEJKR (SHAKER) na koktejly :) Máte rádi koktejly? Já je miluju, zvlášť v létě, pěkně vychlazený, ať alko nebo virgin, dobrota. 


Kdysi jsem zkoušela míchat doma koktejly, ale měla jsem tehdy nějaký pravěký šejkr a nešlo to :-D Tenhle vypadá o moc líp. Asi víte, jak se to používá, dáte dovnitř věci a třepete s tím. Míchá se v tom, chladí se v tom. A kdo to vyhraje, má povinnost naučit se takové ty vyhazovací triky a natočit video :-D 

A jaké jsou podmínky? 
  1. Sledujte mě v pravidelných čtenářích, napište mi do komentářů jméno.
  2. Sledujte mě na fb, napište mi do komentářů jméno.
  3. Máte rádi koktejly? Nejvíc? Nejmíň? Napište mi o vás a o koktejlech :)
  4. Co vy a léto?
  5. Váš email, na který vás kontaktuju v případě výhry
  6. Omlouvám se kolegům ze Slovenska ... Jen pro ČR.
  7. To je vše :) Ukončení a losování výherce za měsíc tzn. 23.6. 

29 komentářů:

  1. 1. Freya
    2. Katka Freya
    3. koktejly mám ráda, hlavně ty, co jsou z rumu :-D, ale nejraději mám mochito :-)
    4. Abych řekla pravdu, tak léto moc nemusím.. Jsem spíš jarní a podzimní typ..
    5. Keny15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. 1) Zuzka Frecerová
    2) Zuzka Frecerová :-D
    3) Koktejl jsem si sama ještě nedělala. :) Každopádně na Světě knihy jsem si s kamarádkou (Rozárkou) koupila na půl knihu 200 koktejlů. Nebo tak nějak je ten název. :-D Bylo to zabalené a my už jsme odcházeli na sraz, takže jsme si nevšimli, že na více než polovinu koktejlů je třeba shaker! :-D Tahle věcička by se mi/nám docela hodila. :-D
    4) Já na rozdíl od tebe, léto miluju! :-D Je to moje nejoblíbenější období. :) Miluju když se jen tak válím u bazénu, popř. klidně i na pláži. :-D S knížkou samozřejmě. :)
    5) zuzicek632@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  3. 1) Holkamodrookata
    2) Jitka Kadlecová
    3) No teď u nás frčí v práci ledová kávička, takže napěňujeme a mícháme jak divý :-) Jinak přes léto škubu hrsti máty, míchám s limetkou, třtinovým cukrem a bílým rumem se sodovkou a ledem a spokojeně upíjím u fajn knížky :-)
    4) bez pořádnýho mojita a knížky ani ránu :-D
    5) holkamodrookata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Malý Muffin :))*
    2. Denisa Bartoňová
    3. Zbožňuji koktejly :) nejvíc jahodový, banánový :) a na největší vedra limetkový koktejl s mátou, po něm bych se mohla utlouct.
    4. Představa o létě je jasná, lehárko - klid od školy, od zkoušek, uf už aby to bylo :) ... Jinak doufám, že bude teplíčko a možnost si někam vyjet k vodě s moji malou ušatou psicí :) a hlavně zalehnout do trávy s nějako supr čupr knížkou:)
    5. denbart@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Maruška
    2. Maruška Friedlová
    3. Já si spíše doma dělám shaky. :) banánový, jahodový a pak ananasový džus. :) Já nic lepšího nesvedu..:D :/
    4. Já budu s kamarády u vody a pak jedu ještě do Německa kouknout na mou novou školu na rok 2014/15 :D :) A párty, grilovačky a nějaká ta letní láska by mohla být už konečně:)
    5. maruska.frielojc@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj! :)
    All Infinity
    J. Arnoštová
    Tak já jakožto šestnáctiletý capart si ty alkoholické nemůžu dovolit, ale v jedné kavárně do které se občas doplazím přes celé naše město dělají strašně dobrý nealkoholický. Pina colada, Mochito a... třetí - který mi mimochodem chutná nejvíc - si nevybavím. Nedávno jsem si koupila příručku 'koktejly', protože mým snem bylo vždycky dělat strašně dobrý a neodolatelný drinky, ale já - skrz na skrz prokratinační člověk - jsem se k tomu, ještě nedostala. :( :D Asi čekám na léto!
    Léto? Konec školy, prázdniny! Konečně stihnu to, co přes rok 'nestíhám', pohnu s blogem, začnu natáčet videa, běhat a bůh ví co ještě! :) Hlavně doufám, že se zbavím stresu, depresí a najdu si nějaký kámoše.
    A-ll@seznam.cz
    Díky za hezkou šanci něco vyhrát! Je hezký, že to takhle věnuješ a vlastně i to, že ti to nechali. :) Přeju ti pekný večer. ;) :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,
    Sleduji tě na google jako Neli Pro , na FaceBook Nely Prochazkova...
    Alkohol nepiji, ale jinak nealkoholické koktejly miluji!Nejvíce ovocné a nebo Mochito mňam!...
    Měj se krásně...
    cumanelka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. 1) Kateřina Svobodová/FreedoomKate
    2) Katka Svobodová
    3) Koktejly miluju. Hlavně spíše takové ty nealkoholické - ovocné, přeci jenom přes den ke knížce to je ideální, ale jak nastane noc, tak ideální jsou různé alkoholické, zejména z rumu (např. Cuba libre) a jako rusistka nesmím zapomínat na vodečku :D,
    4) Léto mám ráda, hlavně proto, že je venku pěkně a můžu se vypravit k vodě nebo s kámoškama někam na výlet a hlavně se nemusím oblékat jak na severní pól :D, kvůli tomu bych zimu zrušila 
    5) svobkat@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní27/5/14 19:23

    1.Melissa
    2.Sobíkova knihovka
    3.Mám je ráda ale popravdě jsem jich zatím moc neochutnala, chutnal mi sex on the beach a pak jahodové mojito
    4.Léto mám určitě ráda ale radši jsem když je třeba tak 25-28 stupňů ne když jsou ty extrémní pařáky
    5.monicka.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní27/5/14 20:39

    Nika Roovy
    Veru Burgerová
    Zbožňuji je! Hlavně v létě, to bych je mohla pít pořád, nic tak dobře nezchladí jako kokteil. :3 Piňa Coláda! <3 <3 Největší kokteilová láska! Pak Modrá laguna, Mojito - mátové nebo jahodové, Sex on the beach... Ách po kokteilech bych se utloukla.
    Léto miluji! A tohle léto bude absolutně nejvíc moc nejlepší! Hrozně se těším! :)
    burgerova-veronika@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky, prvně chci říci, že máš suuper blog, děkuji moc za toto pozvání, ráda si ho projdu celý od začátku a teď k soutěži, podmínky splněny :-)

    1. Pravidelná čtenářka Lucka S.
    2. Like na FB jako Lucka Syslová i pod mým FB blogem changelucylife.blogspot.cz ;)
    3. Koktejly miluju! A nejvíc u mě vedou různé melounové, hlavně v létě, jinak jsem jich ale ještě moc nevyzkoušela, takže nějaký extra neoblíbený ještě nemám, ale třeba také na nějaký přijdu, jinak preferuji nealko koktejly.
    4. No přiznám se, že léto nemám moc ráda,nemám ráda ty vedra a horka,takže u mě vítězí jaro, podzim, pak zima a léto až jako nejméně=)
    5. e-mail, i když asi stejně nevyhraji=) lucie.syslova@seznam.cz
    Ze Slovenska naštěstí nejsem, tak se budu moc těšit na vyhlášení =)
    Krásný den,
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  12. 1. Klárka Volfová ;)
    2. Klárka Volfová :D
    3. Koktejly miluju!!! Nejlepší jsou ty s těma jedovatýma a výraznýma barvama :3 Ovocné zase dodají tu svěžest a zrůžový svět. Nejlepší je Mojito a ta máta!! No prostě bomba.
    4. Léto je mé nejoblíbenější roční období! Miluju ty koupačky a být dlouho venku s kamarády. Ta pohoda a vlastně všechno :3
    5. klar.volf@seznam.cz :3

    OdpovědětVymazat
  13. 1. MonulkaS16
    2. Monika Špičáková
    3. Miluji koktejly :) Na léto mám v plánu kamoškám udělat Cosmopolitan, tak třeba to vyjde :D :) Ráda si dám nějaký ovocný nebo kávový :) mléčným moc neholduji :D
    4.Na léto se už hodně těším- na volno, už mám v plánu plno věci, co chci dělat a těším se taky jak budu mít po zkouškách :)
    5. Majsner14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. 1) Lucka Štěchová
    2) Lucka Štěchová
    3) Koktejly mám moc ráda, ale vzhledem k mému věku jsem ještě neochutnal ty alkoholické (kromě Mochita O:) ) ale i tak je zbožňuju :3
    4) Léto je moje nejoblíbenější roční období. Kdyby nebyly 2-měsíční prázdniny tak mám možná radši zimu, ale stejně ho mám moc ráda...moře, tábor, teplo ...co víc si přát :)
    5) Lucka.stechova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. 1. Terisekk
    2. Terisekk - Knižní zašívárna
    3. Mám ráda hlavně ovocné koktejly, ale ani ty s alkoholem nejsou k zahození, např. Sex on the beach. Jaký koktejl vyloženě nemám ráda je Mochito, vím, že je to docela oblíbený pití, ale já když si představím, že bych to měla pít, tak mi naskáčou pupínky. :D
    4. Mám ráda všechny roční období, ale na léto se asi těším ze všech nejvíc, protože máme prázdniny. :D
    5. Terisekk.07@seznam.cz

    Měj se krásně a děkuji za soutěž! :))

    OdpovědětVymazat
  16. 1. Alena Bednářová
    2. Alena Bednářová
    3. Já a koktejly se moc nekamarádíme. Ne, že by to byla jejich vina, spíš je to ve mě. Totiž ještě nejsem plnoletá, takže alkoholické koktejly pít nemůžu. A když mám chuť na koktejl, který vypadá dobře a měla bych k tomu všechny prostředky, je tu jeden problém – alkohol. Skoro ve většině koktejlech je a já jsem moc líná na to hledat nealkoholické. V létě si občas udělám nějaké ty ovocné nebo mi mamka udělá nějaké to nealko mochito. Byla bych fakt ráda, za ten šejkr, protože bych už nebyla tak líná a začala ty koktejly dělat. :)
    4. Já to mám takhle: Když je léto, strašně se těším na podzim, když je podzim, tak se zase těším na zimu a tak dál. Takže momentálně se na léto fakt těším a myslím, že do posledního týdnu si ho budu užívat. Poslední dobou mám fakt nervy se školou, takže volno by se hodilo. Navíc mám skvělé plány a tak. Řekla bych, že léto je moje nejoblíbenější období. Jednak nerada chodím navlečená a jednak mám ráda vodu. :D
    5. alca.bednarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Monika P, s tím facem to zůstává stále stejnéé :D
    Mmm, koktejly bych ráda očekovala různý, děsně mě lákají milkshakey, ale ještě jsem se k nim nedostala, což je děsně škoda :/ Takhle děláme frappéčko, ale vzhledem k tomu, že já a kofein... nooo :D Asi takhle - stačí slzička někdy ráno a ve 4:00 s vytřeštěnýma očima hledím do stropu :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fuuuu :D omylem jsem klikla na publikovat :D já a léto - no jasně, pochopitelně, to je otázka :D kdo by nemiloval, že jo :D pro mě už začaly prázdniny teď, mám po zkouškách, po brigádách, takže už jen lážo plážo, udělat si plány (anebo spíš, jak se znám, to nechat vyplynout a plánovat až za pochodu :D než naplánovat si teď celé prázdniny :D)
      moncik.11@seznam.cz

      Vymazat
  18. 1.Markéta Krpcová
    2. Markéta Krpcová
    3. Moc ráda si dávám a dělám koktejly. Nejvíc mojito a cuba libre.
    4. Léto miluji, hlavně na večerní posezení s přáteli venku u vody a taky na večerní koupání. Mám moc ráda teplo, tak léto miluji ze všech nejvíc.
    5. marketahosak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní9/6/14 13:40

    1)patri.l@email.cz
    2)Patricie Lexová
    3)nejradši ovocné s ledovou tříští a dužinou
    4)léto mám ráda, ale u moře, když se zadaří
    5)patri.l@email.cz

    OdpovědětVymazat
  20. 1. Silvie Vaculčíková
    2. Shades of Silvie
    3. Jsem milovník - alko - nealko, hlavně když je to dobré. :D
    4. Mám ho ráda kvůli tomu, že se opálím, ale někdy mám raději zimu. :)
    5. svaculcikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. 1. Deep - in - books
    2. Elis Kotyzová
    3. Miluju všechny koktejly ať je zima nebo léto, ale doma nemám jak si je udělat, takže vždy mi je někdo starší koupí, když jsme někde na oslavě nebo tak...ráda bych si je kupovala sama, ale jakožto nezletilá mi je jaksi neprodaj :/ ....a proto by bylo super ho vyhrát a dělat si je sama :) a nejradši mochito, sex on the beach, cuba libre...:)
    4. Léto je moje nejoblíbenější roční období. Celý rok se na něj těším a v zimě upřímně trpím, ale samozřejmě taky mám ráda zimní aktivity jako třeba lyžování, ale léto je léto. :D A když si jdu číst třeba ven na zahradu nebo jen si lehnout na trávu a opalovat se, tak jsem vždycky šťastná! :)
    5. extravoda1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. 1.MischaS_
    2. Michaela Kaňková
    3. Miluju Mai tai! ten je můj nejoblibenější! Sama umím udělat maximálně tak Mojito :D
    4. Enemies for life! Jsem prostě zimní královna. Miluju chlad, zimu! Nesnáším, když je vedro, potím se, mám teplé dlaně a nemůžu se pořádně nadechnout! Navíc jsem absolutně bílá, mám bílou kůži, která se umí jenom spálit! Takže já a léto, to moc nefunguje :D
    5. kanka.michaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. 1)Lucie Macková
    2)Lucie Macková
    3) mám ráda koktejly s nádechem exotiky, ale nepohrdnu ani jahodovým shakem :)
    4) U mě je to tak, že já miluji, jak zimu, tak léto. Nemám naopak moc ráda podzim a jaro. V létě můžu být venku donekonečna a v zimě se zase zachumlám do deky s čajem a čtu. :) Tím pádem se dá říct, že léto miluji. :)
    5) Stella56@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. 1. Silenta Weiss
    2. Sleduju tě přes facebookovou stránku svého blogu – Favour at Books
    3. Koktejly. Hmmm… za svůj život jsem měla asi jen Mojito a to mi tak chutnalo, až jsem s ním trochu přebrala. :D Ale to už je jiný příběh. Na každé léto si plánuju, jak vyzkouším spoustu receptů na koktejly, ale stejně vždycky převládne ten lemrouš obecný ve mně a já si jdu nalít maximálně tak vodu.
    4. Na léto mám jak spoustu plánů, tak spoustu vzpomínek. Miluju léto, je to mé nejoblíbenější období v roce, kdy je možné snad všechno. :)
    5. lenkabila1@gmail.com

    Děkuju za soutěž!

    OdpovědětVymazat
  25. 1. Bastera
    2. Barbora Obstová
    3. Musím to rozebírat? Nestačí Ti říct Mojito, mangový mojito, jahodový mojito... :D
    4. Léto mám ráda, většinou mě ekzém trápí nejméně a jezdím k moři, jinak je to na prd hlavně v práci je vedro a když koukám všude na ty sukně a šaty stydím se za svoje mega šortky :D
    5. bastera@seznam.cz

    Díky za soutěž, šejkr by se hodil! :)

    OdpovědětVymazat
  26. 1. Jednorožec Radynka
    2. Radka Safínová
    3. Koktejly moc nepiju, ale když už, tak mi chutnaj :-D Ale doma jsem líná si je dělat a v hospodě/baru si dám radši pivo :-D
    4. Léto moc nemusím, hlavně když je horko. To jsem pak naštvaná a hysterická. :D Ale zase jsou festivaly a jiná dobrodrůža, to je na něm zase fajn.
    5. radynkas@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. 1. Adéla Vircová (Mei-riefel)
    2. Adéla Vircová
    3. Jestli se jako koktejl počítá Fresh jogurt, tak ten :D Nejlíp malinový :3 :)
    4. Klídek, pohodička, žádný stres se školou a možnost zažít něco nového.
    5. vircovaadela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. 1. Denisa Štulíková
    2. Denča Štulíková
    3. Miluju koktejly, nejvíce však Mojito a ovocné ( Sex on the Beach) a taky mám ráda Ledovou kávu obzvlášť když je vedlo tak nejlíp ochladí ;)
    4. Léto je mé nejoblíbenější roční období ze všech :) slunce, voda, teplo, černá pleť, prázdniny, párty :3 co víc si můžeme přát
    5. dencastulikova98@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...