23. května 2014

DÁREČKOVÝ FOTO-UNBOXING

Dnes jsem tu s trochu netypickým unboxingem. Proč netypickým? Pokračujte se čtení a dozvíte se :) Já jsem byla obrovsky překvapená a to obrovsky mile. Bylo to nečekané a tak moc mě to potěšilo! Nebudu vás napínat, pojďme na to.

Když jsem si šla na poštu pro balíček, měla jsem tušení, od koho bude. A myslela jsem si to správně. Po Světě knihy na knižním srazu jsem se seznámila s moc miloučkou Zuzkou, z blogu jsem ji znala, ale tam jsme se konečně na živo potkaly a popovídaly. A mimo jiné jsme se dostaly na placičky, na které všichni ví, že jsem ujetá. Zuzka mi řekla, že vyhrála v soutěži o Vampýrská Akademie placičky, že jich má hodně a jestli chci, nějaké mi věnuje? Jestli chci? To je dotaz :) Tak jsem jí dala adresu a pro tenhle balíček jsem si šla na poštu. 

Původně si říkám, to je divné, proč mi to pošťačka nedala do schránky, vždyť obálka s pár plackama se přece vejde? Na poště jsem dostala tohle, tady jsem začala čuchat nějakou zradu :)


Cestou z pošty domů jsem balíček promačkávala, řachtala s ním, byla jsem celá nedočkavá. To to Zuzka zabalila asi do hodně silné vrstvy papíru! Ale odznáčky by se neponičily, navíc je to na placky v papíru moc těžké. Ať už jsem domaaaaa :) No a hned jsem se do to vrhla.


Vůbec mi nešlo se do toho dostat! Jak jsem byla nedočkavá, nekoukala jsem, kde izolepa končí a rvala to ze všech stran, šikula, co. A rozbalila sem balíček s ...


Jůů, müsli, to mám ráda :-D Ne dobře, ještě něco bylo uvnitř, takže pokračuju v odhalování obsahu. Jak jsem čekala, byly tam placičkyyyyyy plus nálepky.


Jenže čeho jsem se ještě nedočkala? Jedenácti papírků s různými citáty a hláškami, týkajícími se knih plus čtení. Některé jsem znala, některé mi byly nové. Zuzka má moc hezké písmo, jako určené na vystavení, takže jsem vybrala pár, co se mi líbí nejvíc a už zdobí moji nástěnku. Ostatní jsem zatím schovala, budu je střídat :) Jenže to není všechno, co jsem v müsli našla!


Vypadl na mě dopis, kde bylo napsáno, mimo jiné, že Zuzy mamka se zlobí, že má moc knížek, že již nebylo kam dát ty, co si koupila na veletrhu. Tak že vybrala jednu, se kterou by mi chtěla udělat radost, ať si jí přečtu a napíšu na ní recenzi, že ji zajímá můj názor na ní. A ať se o ní hezky starám :) Nevím jak, ale trefila se na knížku, o které jsem vážně uvažovala, že si ji chci někdy přečíst. Takže už ji mám zapsanou na svém postátnicovém čtecím seznamu.


Tenhle článek věnuju Zuzce. Moc jí tím děkuju, strašně si toho vážím, už ani nepamatuju, kdy pro mě někdy udělal někdo takhle krásného, aniž by mě vlastně pořádně znal. Nedávno jsem se dívala na video u Rodaw, která dostala od své fanynky balíček s drobnostmi pro potěšení a ukazovala nám ho a já si říkala, páni, to je super, tohle někdy zažít, to musí být boží. A chápete, mě se to stalo! Moc moc moc děkuju! Je to fakt fakt fakt, prostě díky! Ani nevíte, jak mě to potěšilo, rozveselilo a udělalo den krásnější. Zuzko, jsi super :)

27 komentářů:

  1. Ty jo super, to je hezký! Já takhle dostala krásný balíček od Verunky, je to od nich hrozně milé :) Placičky super a knížka vypadá hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, je to strašně hezký. Vím vím, ty tvoje fotky knížek od Verunky, za to že jí na blogu hezky komentuješ, si pamatuju, ty lidi kolem knížek jsou prostě nenahraditelný :)

      Vymazat
  2. jeeeeeeeeeeeeej, to už aké milé 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, strašně moooc obrovsky miloučký to je O:-)

      Vymazat
  3. No to je úžasný, fakt! :) Ale ty si to zasloužíš. Jsi prostě úžasná osoba, tak to pochop!!! :D Jinak držím palce se státnicováním, musí to být nervydrásající, já to zažila minulý rok, kdy jsem se šprtala na maturu a ségra na státnice, to bylo pak doma opravdu vtipný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nezasloužím, ale děkuju za lichotku, nikdy nepřestanu děkovat sama sobě, že jsem si založila blog, jste na mě všichni tak moc hodní ... <3

      Vymazat
    2. A taky dostáváš recenzáky!:D To zas závidím já vám!!! :D

      Vymazat
    3. no, co ti budu povídat, nestěžuju si na to :-D

      Vymazat
  4. Placiček VA jsem se taky "zbavovala", měla jsem jich nadbytek a tak jsem je rozhodila mezi čtenáře v losovací soutěži :)
    Jinak mně takhle dojít kniha, tak jsem asi v sedmém nebi. Je to od ní moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kde jste všichni ty nadbytky brali? že zrovna mě se to vyhnulo :-/ :-D však jsem taky byla v sedmém nebi, nechápu, jak se může ještě navíc trefit s tím, co si chci přečíst :)

      Vymazat
    2. Já je nasbírala tadyhle: http://in-my-own.blog.cz/1402/knizni-sraz-na-tema-vampyrska-akademie :)

      Vymazat
  5. Já a úhledné písmo? :-D Tak to Ti děkuji :) . Ale jsem ráda že jsem se trefila. ;) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no a ne? ti někdy ukážu moje písmo :-D

      ještě jednou, děkuju moc, jsi nejvíc nejlepší, tohle je snad to nejmilejší, co jsem pro mě v mé blogové historii kdo udělal <3

      Vymazat
  6. Jé, to je super :) fakt pěkný věci a hrozně milý to je :)
    Z čeho státnicuješ?:) Mě v červnu čeká ústní z ájiny a pak už konečně klid!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja statnicuju ze vseho, proste bakalarsky statnice :-/ anglictinu bych asi nedala, strasne dlouho uz sem se ji neucila, budu drzet palce :)

      Vymazat
  7. To je úžasné. Opravdu takové věci tak dokážou potěšit! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to dokazou, mela jsem nic moc den a tohle mi fakt pomohlo :)

      Vymazat
  8. To je od Zuzky milé :) Ty placky jsou skvělé a kniha taky. Robokalypsu bych si taky chtěla přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky bych si ji prave rada precetla, je to fakt nahoda, ze se trefila do knizky co doma nemam a co si chci precist, vazne super :)

      Vymazat
  9. Jeeee, to je úplne krásne a wau.:) A tie odznaky ti úplne závidím teda.:33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem je zavidela, ted uz nemusim :) nejvic se mi libilo u domina ty souteze, jak meli vyfoceno milion odznackuuu to je jak raj :-D

      Vymazat
  10. tak to je od Zuzky opravdu moc milé a kdyby mi někdo poslal knížku, tak bych ho velebila :)....jinak odznáčky VA ti závidím, by mě zajímalo, kde vzala ten "nadbytek" ...mě by stačila placička jedna a nedostala jsem ani jednu :(...ale jinak ti to přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja se ucastnila snad vsech soutezi, co na to byly a taky sem zadnou nevyhrala :-D nekdo ma proste stesti :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...