14. května 2014

PÁR KNIŽNÍCH PŘÍRUSTKŮ

Jsem na nemocenské a jen co mi doktor napsal vycházky, vyrazila jsem ... do knihkupectví, jak jinak. Ještě, že jsem nakoupila, protože pak mě to zase složilo a já jsem zas doma, ale alespoň mám nakoupeno. No ale samozřejmě se učím na státnice a nečtu!

zakončení trilogie, jsem zvědavá
První a druhý díl - Ztraceni. Bylo to ve slevě a podle anotace to vypadá zajímavě.
 Četli jste to někdo? Znáte? Slyšeli jste o nich? 
všechny krásky pohromadě

20 komentářů:

  1. Minule jsem jela šalinou a z okna jsem viděla slečnu, jak jde po chodníku a prostě za pochodu čte alianci :D mohla bys spojit dvě v jedno, procházku a čtení, jen bacha na auta, čekala jsem, kdy sejde z chodníku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D já mám v plánu to číst doma, pěkně v teploučku, nejsem neohrožená, nerada bych došla nějaké újmy pod autem :-D

      Vymazat
  2. Experiment ´alá Alianciu práve čítam. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ještě ne, ale brzo se chystám, bojím se, aby mi někdo neprozradil, jak to skončí :)

      Vymazat
  3. Kdo nezná Alianci? :D Já chci mít celou sérii doma, prostě to nutně potřebuji, ale jaksi rodiče nepřesvědčím, že je to životně důležité...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak nikdy nevíš :) já mám doma všechny, je to krásná sada a jak k sobě v knihovně hezky ladí ... :-D držím palce, ať rodiče překecáš :)

      Vymazat
  4. Jůů a kde jsi našla ty Ztraceni?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás v Neoluxoru, 99 za jednu. znáš to? je to dobrý?

      Vymazat
  5. krááásné! ta Aliance, ach! už se na ni nemůžu dočkat, přestože se tak trochu bojím, jak to nakonec dopadne... :-/ a přeji ať je ti co nejdříve lépe a učení jde od ruky! držím pěsti ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky se bojím, jak to dopadne, všude samý spoilery, docela se jim vyhýbám, ale stejně tak nějak tuším :( a děkuju za držení pěstí, bude to hodně potřeba :)

      Vymazat
  6. Anonymní14/5/14 21:29

    Ti Ztraceni vypadají úžasně. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mě to zaujalo už obalem a když sem viděla anotaci a slevu tak bylo jasno :)

      Vymazat
  7. Já si konečně tu Divergenci taky budu muset přečíst, vyskakuje to na mě ze všech stran :D Všichni už jsou u Aliance a já jsem ještě ani nezačala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem začala s tou trilogií až docela nedávno, taky to na mě všude vyskakovalo :-D ale čte se to fakt dobře, první dva sem přečetla během chvilky, s trojkou sem musela čekat, až našetřim, protože tu jsem neměla doma :-D

      Vymazat
  8. Alianci jsem si taky minulý měsíc pořídila. Divergenci mám rozečtenou, ale dál nečtu, protože se učím. A druhý díl vtipně nemám vůbec, ale to se brzy vyřeší. :-) Přeju brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takže máš jedničku a trojku? taky dobrý, nějaký nový způsob čtení? :-D

      Vymazat
  9. Anonymní15/5/14 19:30

    Já tenhle týden přečetla Divergenci i Rezistenci. Nevěřila jsem, že se mi to bude líbit. Dystopie a young adult nejsou můj oblíbený žánr, ale chtěla jsem to (nevím proč) zkusit. A ono se mi to líbilo. Oba dva díly jsem zmákla za tři dny a dneska mám v plánu se pustit do třetího, protože ten druhej skončil tak blbě, že prostě nevydržím čekat... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky oba zmákla hrozně rychle, bylo to čtivý. druhý skončil pěkně blbě co :-D ale jak slyším jak všichni nadávají na třetí, bojím se, že skončí ještě hůř :-D

      Vymazat
  10. Alianci právě teď čtu:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ještě neee :) sice už ji mám chvíli doma, ale to jenom na mazlení, dovolila sem si ji přečíst až po státnicích, to si ještě chvilku počkám no :-/

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...