31. května 2014

HVĚZDY NÁM NEPŘÁLY - FILM

Přiznám se, že jsem knížku nečetla. Sice ji mám doma, ale nikdy jsem nenašla odvahu ji otevřít, když jsem slyšela, jak u ní všichni brečí. Nějak jsem měla svého trápení dost, takže jsem nechtěla obrečet ještě tohle. Takže filmu jsem se hodně bála, zvlášť ty řeči kolem, máte dost kapesníků, nemáš balíček navíc apod.


A s tímhle jsem tam šla. A film začal. Všude kolem se ozývaly povzdechy už téměř od první minuty. A já se bála víc a víc. Co se ale nestalo. Ten film byl vtipný! Prý se o tom říká nejsmutnější vtipný příběh nebo tak nějak a s tím můžu jen souhlasit. Je to sice smutné, ale naprosto vtipné. Jedna hláška za druhou, od obou hlavních hrdinů, rodiče Hazel jsou také vtipní, prostě sranda!

Jsou tam samozřejmě i smutné chvíle, moc smutné, moc romantické, kdo jste četl, asi víte, kdo nečetl, přečtěte si. Já jsem konečně našla odvahu a docela lituju, že jsem to neudělala už dřív. Padlo hodně vážně dobrých myšlenek, které si chci v knize najít, jak přesně to bylo, zapsat si je a znovu o nich popřemýšlet. Nevěřila bych, že vtipný smutný film mě donutí přemýšlet. Ale stalo se. 

Herci myslím super. Hazel dělala takové obličeje, že jsem z ní nemohla a Gus nezůstával pozadu. Když dělali ironické poznámky, škádlili se, štvali rodiče, vážně vážně jsem jim to věřila a smála se. A věřila jsem jim i pláč a smutek, trápení. I mamku Hazel jsem si oblíbila, jejího otce, vlastně každý, kdo se tam alespoň mihnul, něco předvedl. Výkony podle mě super.

Určitě na to do kina jděte, vážně, stojí to za to. Nejvtipnější smutný příběh musíte vidět i vy, protože věřte, že o tomhle se bude mluvit ještě dlouho a byla by přece škoda, nebýt toho součástí.

Děkuju Yoli, že jsem se díky nim mohla zúčastnit předpremiéry tohoto filmu.

9 komentářů:

  1. Ach jo. Přesně jak jsi napsala. Nikdy jsem nenašla odvahu tu knihu otevřít. Trápení je kolem nás až až a poslední dobou jsem neměla chuť na nějakou knihu, ale stejně mě trochu láká... Tak co s tím? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *na nějakou takovou knihu

      Vymazat
    2. to nevím co s tím, taky jsem začala přemýšlet, jestli do ní teda půjdu nebo ne, když už vím, jak smutný to bude ... jako je to i pěkný, ale smutek navíc? jako no nevím prostě :-D

      Vymazat
  2. Jéé, ty už jsi to viděla? :)) Tak to ti neskutečně závidím, já se na film tak neskutečně těším, jak malé děcko, a mám takový pocit, že to říkám pořád a pořád dokola. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo díky Yoli jsem byla na předpremiéře, jsem za to fakt ráda :)

      Vymazat
  3. Už aby byl čtvrtek! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. tak jsem ráda, že se ti film líbil a můžu ho s klidem duši vidět..dokonce jsem zjistila, že v červnu i v našem zapadákově, takže stačí jenom někoho ukecat a můžu vyrazit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dávají to i u vás? super, tak určitě vyrazit :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...