8. května 2014

POZNÁVAČKA 12

Tak jsem udělala, jak jsem slíbila. Napsala jsem několika svým oblíbeným blogerům a určitě s oslovováním ještě nekončím. Poprosila jsem je o zodpovězení několika otázek. Snažila jsem se, abychom se o nich dozvěděli něco nového a zajímavého a zároveň aby to nebylo moc dlouhé a otravné, jak pro ně tak pro vás. Snad se mi to povedlo.

Nevěděla jsem, kým začít. Zda nejoblíbenějším? To jsem se ale nemohla rozhodnout. Nebo s těmi co znám nejdéle či nejvíce? Dopadlo to tak, že z těch, co už mi odpověděli (moc moc děkuji), jsem náhodně vylosovala jednoho človíčka a teď se s ním tedy blíže seznámíme. Já jsem se dozvěděla mnoho nových a zajímavých věcí, moc se mi rozhovor líbil. A kdo že to tedy je? 
 
  • Tvé jméno, případně přezdívka, pokud ji v netovém světě používáš místo jména.
Volám sa Zuzana, na blogu sa už prestriedalo veľa mien, no už dlhšie ma niektorí poznáte pod menom Zet, pri ktorom asi zostanem.

BLOG
  • Tvůj blog, adresa, krátce ho popiš, na co se zaměřuješ, co píšeš a tak :)
Vediem blog Infinity of books (www.infinity-of-books.blogspot.sk) a v máji akurát oslávi 1 rok. Venujem sa cezeň hlavne knihám, to je moja srdcovka. Nájdete tam recenzie, súťaže, rady a tipy blogerom, ale aj úplne obyčajným knihomoľom, ktorí si chcú zoradiť knihovničku alebo prečítať dobrú knihu. :)
  • Klasické, co ti blog dal a vzal.
Dal mi určite veľa. Vďaka nemu sa mi zlepšila slovná zásoba, dostala som sa k dobrým knihám a naučila som sa správne vyjadriť, takže blog určite považujem za veľkú súčasť môjho života. Čo mi vzal? No určite polovicu voľného času, no som veľmi rada, pretože vďaka nemu som si taktiež dokázala vyhradiť čas na určité veci a blog celkovo je úžasná vec. :)
  • Na jaký svůj blogový projekt / článek jsi extra hrdá a proč.
No viac menej sú to v poslednom čase najnovšie recenzie, ktoré sa páčia aj mne a dúfam, že si takýto štýl aj zachovám. Potom sú tu taktiež ostatné tematické články, ktoré vzniknú obyčajnými činnosťami a vždy mi vyjdu tak, ako som chcela.
  • Jak dlouho po začátku blogování jsi začala s někým spolupracovat? Kdo byl první? Jak se to celé seběhlo? Jaké spolupráce si nejvíce vážíš a proč.
Na začiatku blogovania som o spolupráci s vydavateľstvami nemala ani poňatia, blog som si založila kvôli láske ku knihám. Keď som sa dozvedela, že knihy sa dajú v mojom prípade získať aj inak ako krádežami peňaženky, skákala som tri metre od radosti. Vtedy to bolo asi polroka po založení, to mi prišiel prvý recenzný výtlačok na skúšku od Albatrosmedia, no nevyšlo mi to. Oficiálne som začala prvýkrát spolupracovať s Fragmentom, na čo som veľmi hrdá a som rada, pretože Fragment vydáva skvelé knihy a ja som rada, že si ich môžem prečítať.
  • Jaká je tvá vysněná spolupráce, může to být i neexistující, například s prezidentem, a proč :)
Vysnívaná spolupráca? Tak to asi so spoločnosťou Albatrosmedia, ktorá vydáva aj pod CooBoo a majú "božské" knihy. Recenzovať ich je môj sen. Snáď sa mi niekedy splní :)
  • Nahoď tři své oblíbené blogy, aťse podíváme.
Wanderer - www.wanderer-books.blogspot.sk (skvelý blog a recenzie)
Rodaw - www.knihankov.blogspot.cz (úžasné video recenzie)
Brabikate - brabikate.blogspot.cz (kvalitné recenzie a tematické články)

MÝTY A FAKTA
  • Nejoblíbenější nápoj a jídlo.
Ako správna slovenka milujem bryndzové halušky. V lete mám rada čapovanú kofolu či nealko mojito.
  • Kraj, kde bydlíš, pokud chceš prozradit, můžeš i město, pokud chceš, můžeš nás pozvat na konkrétní adresu :-D
Bývam v Žilinskom kraji v Martine :)
  • Znamení zvěrokruhu.
Som ryba a celá charakteristika na mňa sedí :D
  • Máš nějaké sourozence? Jak s nimi vycházíš?
Ja som jedináčik a aby všetci osúrodencovaní vedeli, nie je to taký veget, ako to vyzerá! :D nemáte s kým blbnúť s biť sa a počas nudy si musíte vystačiť sami.
  • Studuješ? Pracuješ? Na jakou kariéru se chystáš? :)
Aktuálne som na osemročnom gymnáziu v príme a po ňom by som chcela ísť na výšku na moju vysnívanú žurnalistiku :)
  • Sportuješ? Závodně nebo ve volném čase?
Nevenujem sa nejakému konkrétnemu športu, no rada chodím do prírody na bicykle, hrám bedminton či v škole vybíjanú, u mňa je to rôzne.
  • Máš na něco úchylku? Tím myslím, jako třeba já na odznáčky, ty na? :)
Ako menšia som zbierala nálepky, doteraz mám dva plné albumy.. teraz si zvyknem všetko zapisovať a plánovať a mať všetko usporiadané, aj keď v izbe mám bordel :D inak mám samozrejme úchylku na knihy - kupujem a kupujem a nečítam :)
  • Jak vypadá tvá ideální dovolená?
Ja skôr preferujem spoznávacie zájazdy ako dovolenka pri mori, rada by som išla do Paríža či znova do Londýna.
  • Jak vypadala tvá nejhorší dovolená?
Takú som ešte nezažila, no určite by to bolo hrozné, keby som niekde trčala na letisku či kvôli počasiu zostávala na hoteli.
  • Piercing / tetování a tvůj názor na to?
Proti piercingu a tetovaniu nič nemám, veľmi sa mi páčia, no na seba by som si to nedala :D možno nejaké malé tetovanie v budúcnosti.
  • Oblíbené filmy, seriály, skupiny, písničky?
Teraz "ujíždím" na Simpsonovcoch, proste moja srdcovka :D seriály a filmy moc nesledujem, skôr videá booktoberov a letsplayerov :D

ČTENÍ
  • Kolik času denně trávíš čtením?
Momentálne tak dve hodiny, čo je žalostne málo, no keďže sa blížia prázdniny, plánujem plánujem a plánujem byť zahrnutá knihami.
  • Kde nejraději čteš?
Čítam hlavne doma v posteli, no milujem čítanie v kaviarni, vo vlaku a najviac v kníhkupectve..
  • Máš nějaké čtecí rituály? Pojmi to jak chceš :)
Je to skôr taký (zlo)zvyk, o ktorých som tiež písala, no vždy si vyberám martinusácke záložky podľa môjho odhadu na dej knihy. No a tiež si pri čítaní pozerám počet strán knihy a strany, ktoré mi chýbajú do prečítania.
  • Čtečka nebo knížka?
Jednoznačne papierová kniha. Tá u mňa vyhrávala, výhrava a bude vyhrávať navždy. Aj keď vlastním aj čítačku, moje použitie sa zužuje len na takých 10 %.
  • Vlastní kniha nebo půjčená z knihovny
V minulosti to bývalo skôr z knižnice, no teraz už skôr vlastné.
  • Co jsi dočetla, co čteš a na co se pak chystáš?
Dočítala som exkluzivitu Zber kostí, čítam Percyho Jacksona 1 a chcem si prečítať HalfBad - Polozlý.

Díky za rozhovor a přeju hodně úspěchů v blogování i ve všem kolem ! :) 

4 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...