19. března 2014

ACH TY NÁKUPY

S čímpak mě paní pošťačka dnes potěšila? No já jsem jí potěšila tím, že mě chytila doma, protože kdyby ne, tak ty moje balíčky nosí sebou zbytek dne na zádech po ostatních obchůzkách. Prý má vždycky radost, že mě vidí :-D


Tohle jsem dostala jako dáreček ke Zmizelé, co jsem objevila na bazárku. Přišlo mi to jako překvapení a já milá překvapení ráda, díky :) Knížku sice vůbec neznám, ale jednou si ji určitě přečtu, bude to pro mě zase něco nového. Neznáte někdo? Co vy na to?

To je ona, kráska. Překvapilo mě, jak ve ta knížka veliká a tlustá, super! Moc se na ni těším. Pokud ji zfilmují, měla bych pomalu začít, vždycky nejdříve čtu knížky a až pak filmy, takže než mi zas začnou všude dávat plakáty a vnucovat mi svoje představy tváří hlavních hrdinů, chci si to užít sama. Už aby bylo po státnicích!


Dublin street, na doporučení kamarádky, která se vůbec nepohybuje v knižním světě a když už mi někdo takový doporučí nějaké dílko, to by bylo, abych to nezkusila.


16 komentářů:

  1. to je ještě v pohodě já tento měsíc dopadl o poznání hůř :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to radši nefotím za celý měsíc, bych měla depku, že už chápu, proč nemám na konci měsíce na jídlo ... :-D :-D tak fotím jen po dnech, a jen občas, pro jistotu, ale k ničemu to není ... :-D

      Vymazat
    2. jooo vzdycky kdyz to na konci mesice vidim tak si rikam, no a pristi mesic si dame klid...hmm a je to horsi a horsi :D

      Vymazat
    3. jako je fakt, že i když vyfotím všechno co mám, na tebe asi mít nebudu, bohužel nebo možná díky bohu, nevím, kam bych to dala, už teď stěhuju sestru z pokoje do předsíně ... :-D

      Vymazat
  2. Dublin street je strašne super, veľmi ma to bavilo :) A zmizelú by som strašne chcela-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Zmizelou taky hrozně dlouho chtěla, ale byla na mě moc drahá, takže když jsem ji našla na bazaru, bylo to bez váhání :)

      Vymazat
  3. Zmizelou jsem koupila sestře k Vánocům, že si jí někdy přečtu a ona jí ještě ani neotevřela :D A jo mě pošťačka taky vždycky ráda vidí, ale nám to hlavně vozí ty exoti v autech a ty se nenamáhají ani zazvonit :/

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní19/3/14 16:28

    Ty první dvě knížky se mi moc, moc líbí. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě minimálně ta druhá, ale ptala jsem se na tu první a prý taky super, takže dvojitá výhra, to mě slečna potěšila, že mi to dala k bazárkový koupi jako dáreček :)

      Vymazat
  5. Starou krev ti závidím.. :) Já miluju knihy od Robin Hobb. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takže tu knížku znáš? povídej, já to vidim a slyšim fakt prvně, ráda se poučím :)

      Vymazat
  6. Naše poštačka jezdí autem, takže je to OK. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naše mi dneska nenápadně naznačila, že na poště existuje služba, kdy si můžu nechávat balíčky tam a ne si je nechat nosit domů... Je pravda, že včera a dneska mě tu chytlaa poprvé, protože jsem měla dovolenou, jinak to nosí chudák sem tam celý den a navíc mi zbytečně zvoní na psa a nervuje ji.. Takže o tý službě asi vážně popřemýšlím no, poštu mám hned u zastávky :-D

      Vymazat
  7. O Zmizelé jsem slyšela, ale zatím jsem ji nečetla. Uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zmizelá mě láká si hodně přečíst delší dobu :), ale pořád jsem se k ní nedostala :).
    A Dublin Street, na to mě hodně nalákala jedna recenze, takže snad si ji přečtu co nejdřív :).

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...