1. března 2014

PŘEČTENO

V posledních pár týdnech jsem, z říkejme tomu jistých blíže nespecifikovaných důvodů, hodně četla :)

Chtěla bych postupem času napsat o všem. Nyní dávám na výběr, čím začít?


 






 

Co vy, četli jste něco z toho? Chystáte se?

11 komentářů:

  1. Muži kteří nenávidí ženy.. Už dlouho nad tím váhám, ale zatím jsem se neodvážila.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, vybrala jsem tři a tohle je jedna z nich, vidím to někdy v týdnu :)

      Vymazat
  2. To je dost knih.. :) Město z kostí jsem četla i další díly.. ale přišlo mi, že čím víc dílu je, tím jsou horší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že kvalita s každým dalším dílem klesá, teď mám doma třetí a skoro se bojím, že si to zase pokazí.

      Vymazat
  3. Četla jsem jak Město z kostí, tak Město z popela. Obě knihy se mi moc líbily. :) Muži, kteří nenávidí ženy je jedna z mých nejoblíbenějších knih. Četla jsme to tak před 3 roky a pořád jsem ještě nenašla jinou detektivní sérii, která by Milénium překonala. No a série Drahokamy ... přečetla jsem všechny tři díly, ale moc mě to nebavilo.

    Zajímalo by mě, jaká byla Sestra? Knihy má opravdu nádhernou obálku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se Drahokamy líbily moc, četla jsem to v době, kdy jsem si potřebovala především odpočinout a odreagovat se a plně to posloužilo :) O Sestře napíšu, druhá ze tří knih, kterou mám v týdnu v plánu :)

      Vymazat
  4. Beru cokoliv z Rudá jako rubín, Muži, kteří nenávidí ženy, Zlatá brána, Manželka, která utekla, Sestra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Speciálně pro tebe napíšu Zlatou bránu :)

      Vymazat
  5. No trochu více si četla ano :D Já chci recenzi na rubíny, nečetla jsem je ale hrozně bych chtěla a zajímá mě tvůj názor na ně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rubíny napíšu určitě, třetí kniha kterou jsem vybrala do nejuzšího výběru nadcházejícího týdne :)

      Vymazat
  6. Teda, čteš rychle jako vítr :D A samé pěkné kousky :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...