9. března 2014

SOUTĚŽ - OSLAVA - PRO SK

Mám tu nějaké čtenáře ze Slovenska? :)

Bylo mi líto, že jsem vás vynechala ze soutěže na oslavu dvaceti pravidelných čtenářů mého blogu, jen proto, že nemám penízky na odeslání knížky na východ, omlouvám se (nemůžu na poštu veřejně nadávat, jaké má ceny, pracuje tam jeden můj příbuzný a jsme tu na to vysazení, takže chvalme poštu, velebme a nenadávejme! :-D ). Přemýšlela jsem o tom celou noc, nedalo mi to spát a něco mě napadlo. Udělám soutěž, o něco menšího, ale třeba to alespoň někoho potěší a přijme to jako drobnou omluvu.
Podmínky platí stejné:
  1. napište pod článek komentář, čímž se přihlásíte
  2. soutěž je otevřena pouze pro SK (doufám, že se alespoň jeden človíček přihlásí :) )
  3. sledujte mě na facebooku
  4. sledujte mě v pravidelných čtenářích 
  5. do komentáře připojte, kterou položku preferujete v případě výhry
  6. a to je vše :)
Co napíšete do komentáře navíc je jen na vás, stačí ahoj, stačí bž, stačí fň, jak chcete. Pokud ale napíšete, co se vám u mě líbí, co se vám nelíbí, čeho přidávat víc, čeho méně, budu ráda, alespoň budu mít zpětnou vazbu, kam směřovat, kritiku snesu, nebojte, tak tvrdě do mě.

Soutěž uzavřu stejně jako tu druhou při měsíčním výročí mého blogu, takže to bude 23.3.2014. Vítěze vylosuji podle čísla komentáře a ten si pak vybere dáreček, po kterém srdce touží.

A o co hrajeme? Abych to vysvětlila, tohle je taková moje drobná úchylka, kupuju si to dost často, nosím to všude, mám to na všem.. O co se jedná? O nálepky :) Tyhle jsem si koupila minulý týden. Jsou úžasné, na dotek vystouplé a hrubé jako látka (možná jsou i látkové nebo alespoň skvěle napodobené), blýskají se stříbrným posypem, no krása. Já vím, já vím, trošku infantilní, ale tohle jsem si z dětství přinesla a hotovo. 



 

Tak vybírejte a přihlašujte se :)


3 komentáře:

  1. Anonymní9/3/14 11:52

    To je fakt hezké, že chceš udělat radost i slovenským čtenářům :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem pekne za súťaž :) súhlasím s nroovy. Aj ja som milovala takéto nálepky, všade ich mám :D ja by som brala asi tých motýlikov :) A sledujem ťa po týmto menom. :) Teda Zuzana Ľudviková. Ešte raz dík! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super nápad, já to zrovna také vymýšlela na soutěž k oslavě čtenářů a napadli ne záložky různé ty já ráda a samolepky jsou také fajn :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...