20. března 2014

FOTO-MOMENTKY

Nějak se mi stalo zvykem, že kdykoli čtu někde mimo domov, dám si k tomu nějakou dobrotu a samozřejmě vás nemůžu ochudit o fotky. Abych to vysvětlila, nechodím rozhazovat peníze bůh ví kde, bůh ví kam a bůh ví jak často, taky takhle nevpadá trvalá a jediná složka mého jídelníčku :) Jen poslední dobou mám nějaké těžké období a nechci svá trápení přenášet na rodinu nebo na přátele a kazit jim náladu, takže si většinou chodím na chvíli jen tak někam sednout s knihou a uklidnit se, pak je mi hned o maličko lépe. 

Takže kniha a mlsání, pojďme na to. Radím vám, čtěte až po jídle, rozhodně ne třeba v práci před jídlem, protože toho pak už moc neuděláte :)

Jeden můj, jeden sestry, se kterou jsem měla sraz a čekala na ni.















 
Griliášový pohárek a domácí šlehačka :)















 
Jahodový pohár, jahody jsou mé nejnejnej.

6 komentářů:

  1. Měla jsi ještě napsat ne večer před spaním!!! :D Krása hned bych si dala ;) Co čteš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej si popcorn ;) Čtu Deset žen, teda myslím, že zrovna tohle tam bylo focený :)

      Vymazat
  2. Pěkné fotky, dostala jsem na to hned chuť :D.

    OdpovědětVymazat
  3. pro
    vo
    ka

    re!
    :D

    Takhle mi dělat chutě... Ale doufám, že sis pochutnala :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...