9. března 2014

MARCH BOOK PHOTO CHALLENGE 9

Měsíc březen - měsíc knih. Účastním se projektu March Book Photo Challenge (děkuju blogu http://books-cupcakes.tumblr.com/ za skvělý nápad), každý den zveřejnit fotku na dané téma. Pro dnešní den to je BOOK HAUL:

Knižní lup, těžké těžké, naštěstí jsem zrovna nedávno uloupila knížky ze sestry knihovny a přesunula je nenápadně do své, zatím to zůstalo nepovšimnuto, což mě utvrdilo v názoru, že jsem neprohloupila :)





Bohužel neměla všechny díly, zbytek tedy nebudu loupit, ale poctivě kupovat.

7 komentářů:

  1. Krásne obálky :-) a tiež veľmi podarené fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, jsem na obálky vysazená, často si kupuju knížky jen podle obálek, tohle jsem sestře zabavila taky kůli tomu, až pak jsem zjistila, že se to dá i dobře číst :)

      Vymazat
  2. Jé, TNNF :D Teda ne, že bych je četla, ještě ne, ale chystám se na ně. Jen co se dostanu přes momentálně rozečtené. Ale vypadají takhle "naživo" božsky :D Pěkný "úlovek" :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak o těhle knihách jsem nikdy neslyšela..zvláštní..
    perfektní fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Owlie jsou moc fajn, ale spíš takové trošku pro mladší :)

      Vymazat
  4. Když jsme viděla tuhle serii v době, kdy vyšla, hrozně moc jsem to chtěla, pak jsme se ale dozvěděla někde, že je spíše pro mladší čtenáře, takže mě už tolik neláká ale je pravda, že obálky to má super

    A určitě si je nech ve své knihovně, pokud si toho nevšimla doteď, už má sestra prostě smůlu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky beru! Čím jsi fotila? Tahle série má skvělé obálky, mě chybí už jen kněžka a připomněla jsi mi, že jsem skončila u Vědmy a měla bych to taky někdy dočíst :)
    PS: chudák sestra, ale holt u Tebe se určitě budou mít lépe ;)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...