31. března 2014

FOTOMOMENTKY - OBALY NA KNIHY

Dostala jsem překrásné obaly na knížky, plánovala jsem si je už nějakou dobu pořídit, tak k tomu konečně došlo. Musím se vám s nimi pochlubit, jsou prostě boží. Co vy, používáte je nebo taháte knihy v tašce jen tak? Mě se líbí, jak ty obaly mají i tkaničky na převázání kolem :)





8 komentářů:

  1. Ten puntíkatý je nejpěknější :) Já žádný nemám, ale taky se mi líbí. Ale co jsem viděla, tak byly hrozně drahé a to si radši ty penízky schovám a koupím další knížku :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou krásný! :)
    Původně jsem si chtěla nějaký koupit na internetu, pak se rozhodla, že si jej ušiju, jenže... není čas, látka a co schází nejvíc je dovednost. Budu to muset co nejdřív nějak vyřešit, protože mi rve srdce jak se mi mé lásky ničí... (třeba jak dopadlo bílé Moře klidu :/)
    Ty tvé jsou vážně perfektní nemohu se rozhodnout jestli se mi víc zamlouvá druhý nebo poslední... prostě jsou překrásně všechny! :)

    OdpovědětVymazat
  3. A od koho jsi je dostala? Vidíš ty jsem Ti měla koupit já a nějak jsme to zakecali vždycky stydím se :( Jsou krásný! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já takovéhle krásné obaly nenosím, a když už potřebuji, aby se knížka nezničila, tak ji dám do obalu na sešit ze školy. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ten puntíkatý je boží! :)
    Já teda žádný obal nemám, ale hodil by se, občas mám strach, abych knihu v tašce neponičila.

    OdpovědětVymazat
  6. Tyy jo to je pecka! tay bych něco potřebovala protože Zajíček dostává dost zabrat v kabelce:/

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné, hned bych je brala :) Takový krásný kabátek se knížkám jistě líbí :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...