2. března 2014

FOTO-MOMENTKY

Jen něco málo, kolem mě :)


Svačinka? Ale ne pro mě :)
Sobotní odpoledne

Detail mé cestovní tašky

Čajovna

Západ slunce

6 komentářů:

  1. Mňam tu čokoládu bych si dala! A Tvoje taška by se hodila k mému notebooku vzorem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já ti dám tašku nebo ty mi dáš notebook, to se ještě dohodneme :-D

      Vymazat
  2. Ja chci taky cokoladu!!! :D jinak uzasnej zapad slunce ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čokoládu si koupili doma tak sem si ji ehm přivlastnila :)

      Vymazat
  3. Já volím svačinku, co není pro tebe ! :D A mám pocit, jak kdyby sis vzala moji hnusnou radu, "Pavlínka chce fotečky" moc k srdci a teď mi to všechno vracíš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže teď si Pavlínka zas stěžuje nebo co jako ??? :-D Nee když už to umim, tak přidávám ráda, měla jsem to v plánu, fotim každou kravinu :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...