23. března 2014

MARCH BOOK PHOTO CHALLENGE 23

Měsíc březen - měsíc knih. Účastním se projektu March Book Photo Challenge (děkuju blogu http://books-cupcakes.tumblr.com/ za skvělý nápad), každý den zveřejnit fotku na dané téma. Pro dnešní den to je NEW AND OLD:

Původně jsem nevěděla, co nafotit, protože nemám doma žádnou knížku ve dvou vydáních, nové a staré. Pak mi ale nahrála náhoda, bratránek si u babičky zapomněl Harryho Pottera a má tu novou verzi, já vlastním starou, tak tedy fotím. Děkuji ti náhodo :)

 
<- Stará verze

Nová verze ->




To kdyby někdo nevěděl :) Moje verze je samozřejmě ta krásnější, minimálně má citovou hodnotu, zraje jako víno, roste se mnou, chápete :)

8 komentářů:

  1. u mě to bylo podobné. poprvé jsem Harryho četla v té tvé verzi s citovou hodnotou :-) ale pak byla k dostání už jen ta "novější". nicméně vzhledem k tomu, že jsem tu novější za ty roky četla tolikrát, tak už pro mě tu citovou hodnotu má též :-) ale přece jen... tak trošičku ti to tvé starší vydání závidím ;-)

    P. S. moc se mi líbí, jak sis změnila design blogu. ten předtím byl takový decentní, ale mě osobně se tento vzhled líbí více ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já teď řeším hrozný dilema, nemám doma všechny díly, a ty staré už neprodávají, nové do toho kupovat nechci, to se k tomu nehodí, tak přemýšlím, že si koupím celý komplet toho nového, mám ráda komplety, ale zase ta citová vazba, rozumíš ... :-D ohledně designu, díky :)

      Vymazat
    2. naprosto ti rozumím :D jednou se mi smazala všechna hudba v počítači včetně mých oblíbených skladeb a když jsem si některé stáhla znovu, tak už jsem měla pocit, že to nejsou ty samé :D což je u knížek ještě víc "hmatatelné". tož ti nezbývá nic jiného, než si tu citovou vazbu pak vytvořit u toho nového kompletu, ale budeš je mít aspoň z jedné sady :-)

      Vymazat
  2. Anonymní23/3/14 20:35

    Já mám první díl doma dvakrát - v nové verzi i ve staré verzi :).
    Jednou mi ji někdo daroval v novém vydání a pak jsem dostala všechny díly najednou ve starém (takovéto "balení", kde jsou všechny díly), takže proto :).
    Harry Potter je krásná série...

    P. S. Ahoj, je mi 14 let a před měsícem se mi v nakladatelství Nava vydala knížka. Jmenuje se Poslání a je to žánr fantasy. Pokud chceš vědět víc, můžeš se mrknout na můj blog ;-) Prosím, neber to moc jako reklamu... XD

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní23/3/14 20:37

    Ty moje stránky jsou:
    karolina-kahounova.blog.cz

    Zapomněla jsem to tam napsat XD

    Mirimë (Karolína K. 44) z
    karolina-kahounova.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou fotky? To vypadá jako obálky z internetu hustý :) No vidíš, a já tenhle nemám kruci a radši bych taky starší vydání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš, okraje jsou ostřihaný a to bílé rámování tomu dost pomáhá :-D

      Vymazat
  5. Harry ♥ Jsem hrdým vlastníkem nové verze. A proč hrdý nové? To je přece jasné. Nalákala mě na to kdysi kamarádka, která měla přesně tuhle obálku... A pak, když jsem ji o něco později dostala jako dárek, tak měla stejnou vazbu. Stejně se mi líbí více než ta druhá (no jo, srdcovka je srdcovka) :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...