21. března 2014

MOJE TVORBA

Posledních pár dnů jsem přemýšlela a přemýšlela. Od té doby, co mám blog, jsem nějaká víc tvůrčí a chtěla bych zkusit drobnou vlastní tvorbu.


Nevím, kam to bude směřovat, nevím, jak moc se mi to povede, nevím, jak moc trapná budu. Zajímalo by mě, co vy na to. Už mě alespoň trochu znáte, víte jak píšu, bude to dost podobné. Nic strojeného, žádné kudrlinky, žádné vyšperkování, jen já. 

Mám už i představu, jak by to mělo cca vypadat. Neumím to zařadit do kategorie a navíc ráda nechávám věci neškatulkované, takže tohle vám neprozradím. Vždycky, když se dívám na televizi, říkám si, jaké by to bylo žít v seriálu / filmu. Všichni by věděli, co dělám, o čem přemýšlím, vždycky, když čtu, přemýšlím, jaké by to bylo napsat knihu o mě. Proto bych hlavní hrdinku chtěla pojmenovat Rachel-Roo. Ale pozor, já bych to nebyla, byla bych to fiktivní já, podobnost se skutečnými událostmi je čistě náhodná nebo jak to vždycky píšou a při natáčení nebyla zraněna žádná zvířata :-D

Chtěla bych napsat příběh jejího života, co se jí stalo, jak se má, o čem přemýšlí. Nazvala bych to "A co když je to pravda", protože v každém příběhu bude střípek pravdy, jako třeba že já půjdu do kina a Rachel-Roo taky půjde do kina. Avšak já se podívám na film a půjdu domů, na Rachel-Roo vyskočí z plátna Edward a ona půjde k němu :-D Ne tohle psát nebudu, ale chápete, jak to myslím. Něco bude pravda, něco ne, něco si naschvál naddimenzuju, něco si vycucám z prstu a vy se nikdy nedozvíte, co se stalo mě a co je výmysl, proto ten název, no těším se na to obrovsky.

Ale nechci vám to tu nutit, pokud by vás to vůbec nezajímalo, budu si to psát jen do složky v pc, bez zveřejňování. Dejte mi prosím vědět, zda by vás to zaujalo. Můžete buď do níže uvedeného formuláře, pokud chcete anonymně, ale kritiky se nebojím, vážně, takže klidně pod článek do komentářů. Díky :)

2 komentáře:

  1. Já jsem pro. Bylo by dobré, kdybys to dávala ke stažení v pdf třeba na goodreads, abychom to mohli číst v čtečkách. Já to sama takhle jednou plánuju udělat, až se odhodlám jít s kůží na trh :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem pro jsem zvědavá, co z toho vyleze :) Taky mám v plánu něco napsat, mám i pár nápadů, ale tak jako se vším to chce u mě čas :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...