19. března 2014

SPONTÁNNÍ ZAMYŠLENÍ

Tak mě tak napadá, při pohledu z okna, s mojí rozvernou náladou, vyhýbající se psaní bakalářky (jo píšu to po dvacátý, pochopili jste, píšu bakalářku, já vím, omlouvám se, ale ještě to párkrát asi uslyšíte, bohužel pro nás všechny) že jsem dlouho nenapsala nic spontánního a stupidního, obyčejného, takže na to mám náladu teď a jak tak koukám z okna, dáme si článek o počasí :-D

No nekecám, vážně, o počasí. Dnes je venku pošmourno, zataženo, občas poprchává. Jaké máte vůbec rádi počasí? Já nemám ráda léto. Ne že by mi vysloveně vadilo a taky v době mých školních let, počasí sice hrůza v létě ale prázdniny, no neberte to, že jo. Ale ta teplota ... Milionpadesát stupňů? Ne díky. Asi sem jeden z mála lidí, co neradi jezdí k moři. Tedy přesněji, k moři v sezóně. Před, už to bude pááár let, jsem měla jet s mamkou k moři, vybíráme termín a ona sezónu a já nejdříve září. No přemluvila jsem ji na to září a doteď mi to vyčítá! Prý nejede letecky k moři, aby tam chodila v mikině. No a povídá to někomu, kdo se tam stihl spálit a celý dny nadával, jak to praží. No to byla dovolená :) Naštěstí kompromis - půjčily jsme si auto a pojaly to jako poznávací zájezd a hned to bylo pro obě lepší, mamka se zahřála v autě a já se nemusela válet po pláži :-D Ne vtípek, poznávací zájezdy jsou fajn.

Mám celkem ráda jako a podzim. Ani teplo, ani zima, tak akorát. Jasně, bláto, to je na další článek (kdo se se mnou vsadí, že bych zvládla napsat kvalitní článek o blátě? :-D). Ale na jaře, což nás brzo čeká, teda vlastně už o tu máme letos od prosince, ale víte jak to myslím, začnou vykukovat kytičky, stromy obrazí, ptáčkové budou zpívat, jarní sluníčko svítit, já sedět na balkóně s knížkou (ano, to jsme my velkoměštští pozéři, chodící na zahradu na balkon, kde sídlí muškát a dvě tůjky v květináčích, ale pardon, v šestém patře si zahradu za okny jinak neuděláme.) A podzim je to stejné, jen obráceně. Kytičky se schovávají, stromy opadávají, ptáčkové nás opouští, ale pořád to má něco do sebe (spolu s balkónem a stále zelenou tůjkou...). 

Zima, za okny padají sněhové vločky, tedy v ČR tak ob rok, případně jako loni půl roku, no to si nevyberete. Ale mám ráda, když se slunce odráží na sněhu. Jen tedy chvíli, než mě začnou bolet oči, protože nosím kontaktní čočky a vypaluje mi to díru do hlavy bez slunečních brýlí, které mám doma asi patery, ale hádejte kdo si půlku věcí, co si potřebuje vzít, zapomene doma? Jako knížku si zapomenu málo kdy! Samozřejmě nemám na sestru (rodinné historky, zajímá vás to? :-D ), která jela na lyžák a jediný, co si vzala, byly lyže a boty, asi jí přišlo, že toho už táhne moc, takže tašku s veškerým oblečením nechala doma. A pak mi volala, ať ji někam schovám, ať to mamka nezjistí a zbytečně se nenervuje. Takže sem tu tašku dala za výtah, aby až sestra přijede, se s ní jako vrátila domů. Proběhlo to, jen do chvíle, kdy mamce začalo být divný, že všechno oblečení je čistý a nemá co prát ... Takže to byla zima :-D

Věřili byste tomu, že napíšu článek o počasí? :-D :-D Bude-li zájem, můžu psát spontánní zamyšlení častěji, dejte vědět :-P

7 komentářů:

  1. Vsadím se, že nedokážeš napsat dobrý a dlouhý článek o blátě.. :D Hodila jsem po tobě rukavici, přijmeš ji? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O co se vsadíme? ;-) V tomhle já mám cvik, na střední jsem jednou zlobila a musela jsem deset minut bez zastavení povídat na téma "Jsem křída" a dala jsem to, dostala jsem pochvalu a jedničku dokonce, na to, že to původně měl být trest :-D :-D

      Vymazat
    2. Anonymní19/3/14 17:27

      Jsem křída!? :'D Tak to tě obdivuji. Já jednou musela psát vypravování na téma čištění zubů. Taky za trest. Nic strašného, ale pak se mi to maličko zvrtlo a češtinářka pak to trestání vzdala, protože těch deset stran A5 nechtěla opravovat. :D

      Vymazat
    3. Jo jsem křída :-D Tak jestli jsi dala deset A5 na čištění zubů tak to tě teda taky obdivuju :)

      Vymazat
  2. Anonymní19/3/14 17:25

    Já taky nemám ráda léto. S babičkou musím jezdit k moři skoro každý rok a letos už je to fakt naposled, protože jediné, co tam můžu dělat, je čtení. :D Nejradši mám (taky! *-*) podzim. A ráda déšť. :3 Což je asi jeden z důvodů, proč chci jet studovat do Skotska, kde je podzim v podstatě celý rok. :'D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je můj člověk! Taky mám ráda déšť. Opakuji déšť, ne slejvák, průtrž apod. Teda když jsem doma tak to jo, na koukání, ale když jsem venku tak jenom takové to lehké mrholeníčko. Třeba ve Stmívání jak tam popisovala to počasí tam bych chtěla žít! Lesy a deštík, žádných 40 stupňů jako mám já v létě v práci, mmmm krása :)

      Vymazat
  3. Já naopak léto miluji a vyloženě si užívám "tropická vedra".:-) Takové to počasí, kdy jsou všude tipy, jak se shladit, a všichni omdlévají horkem. To je něco pro mě.:-D Zbytek roku mrznu!:-) Nejvíce ale nesnáším, když je zataženo, takže si ze mě všichni dělají srandu, že žiju na sluneční pohon.:-D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...