23. března 2014

PŘÍRUSTKY

Opět něco málo nového :)


Na okřídlenou duši jsem slyšela hodně pochval a kamarádka mě téměř přinutila ji koupit (jestli to čteš, tak trvám na přinutila). Pokrevní pouta si chci přečíst od VA srazu, protože mi to doporučil tým Adrian, tak jsem zvědavá :) S hlavou v oblacích jsem si pořídila po křestu Zakázané přitažlivosti, chtěla jsem mít doma celou sbírku Kateřiny Petrusové. A na poslední knihu, Spi, děťátko, spi, severskou detektivku, vás dnes nebo zítra čeká recenze. Tak to byla moje neděle. Co ta vaše? :) 

16 komentářů:

  1. Team Adrian alá Erný Pokrevní pouta velmi schvaluje! Až je dočteš budeš potřebovat novou dávku Adriana, takže poběžíš pro další díl! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě je to úplně jasný, proto se čtením zatím otálím, musím nejdřív vyřešit školu, jestli se to bude číst stejně dobře jako VA, tak bych byla na nějakou dobu dost nepoužitelná ... :-D

      Vymazat
  2. Okřídlená duše je výborná akorát mě mrzí že jsem se dozvěděla něco důležitého z druhého dílu a teď se mi do něj moc nechce :-(..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé tak to je mi líto :( jakej dobrák se podělil?

      Vymazat
  3. Okřídlená duše má krásnu obálku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky se mi líbí, já jsem na ty obálky taková vysazená :)

      Vymazat
  4. Anonymní23/3/14 16:04

    Spi, děťátko, spi vypadá úžasně! :) Je to tedy trochu morbidní název, ale já mám morbidní knížky docela ráda, když se to v nich moc nepřehání. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. název je morbidní a obal taky, ale jinak super, doporučuju přečíst :)

      Vymazat
  5. Okřídlená duše je skvělá, miluju tu obálku! A Spi, děťátko, spi jsem si taky pořídila, chystám se na celou Hammarbyjsou sérii. Žeru thrillery tohoto stylu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky přemýšlím o celé sérii, jestli jsou ostatní dobré jako tahle, tak si to nemůžu nechat ujít :)

      Vymazat
  6. Na tu Okřídlenou duši dnes narážím nějak zarážejícně často :) Jak mě na první pohled nezaujala, tak mám dojem, že se mi vesmír snaží něco naznačit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem jí taky dlouho nenápadně ignorovala, až mě kamarádka donutila, ještě jsem teda nečetla, ale všichni o tom mluví fakt dobře, tak uvidíme :)

      Vymazat
  7. Ty máš Okřídlenou duši? Tu bych také chtěla :) S hlavou v oblacích je skvělá, jen varuji nečíst v MHD :D A já si snad tu sérii budu muset koupit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo mám, až dočtu můžu půjčit :) teď někdy má prý vyjít dvojka, tak musíme číst rychle :)

      Vymazat
    2. To jo no :) Achjo kdy to budeme číst? :D

      Vymazat
  8. To bych taky chtěla. Minimálně PP, ale i ostatní vypadají úžasně ♥ (a chudinka ta panenka, proč jí tak ublížili? :(

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...