25. března 2014

MARCH BOOK PHOTO CHALLENGE 25

Měsíc březen - měsíc knih. Účastním se projektu March Book Photo Challenge (děkuju blogu http://books-cupcakes.tumblr.com/ za skvělý nápad), každý den zveřejnit fotku na dané téma. Pro dnešní den to je SWOON:

Tak to je jasný, na omdlení mi bylo, když jsem viděla tenhle díl. Sice miluju tlustý knížky, ale u tohoto mě polilo horko a napadlo mě, sakra, kde najdu čas si to přečíst?





Ano, je to stále původně zabaleno :) Než se k tomuto dílu dostanu, přes těch několik všech předchozích, podobně objemné, nechci, aby se mi na to prášilo O:-)

12 komentářů:

  1. Přesně mě to napadlo taky vyfotit, ale já mám jen druhý díl zatím a ten ještě ujde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máme nějak podezřele často stejný nápady :-D jojo dvojka je ještě tloušťkou trapná :)

      Vymazat
  2. Anonymní25/3/14 22:52

    ale stojí to za to..
    já to přečetla tak za dva týdny :D
    ve škole pod lavicí,v autobuse,doma místo učení a večer místo spaní
    fakticky to nejde přestat číst -hlavně jak se dostaneš za ty části co nejsou v seriálu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, má to být super, fakt se na to těším, ale docela se toho bojí, prý je tam milion postav, se v tom určitě ztratim a budu první, kdo to nepochopí kdo kde s kym co jak ... :-D

      Vymazat
  3. Nemůžu se na to dívat!!! Bolí mě z toho srdce, že já ji nemám. :D Žárlím, aby jsi věděla!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak si jednou místo padesáti knížek co si koupíš, jako třeba tenhle měsíc, kup jednu tuhle :-P

      Vymazat
  4. Co to mé oko vidí.... Víc a houšť :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D :-D ale po pravdě jsem stejnej magor ... taky bych brala klidně ještě víc a houšť :-D :-D

      Vymazat
  5. Anonymní26/3/14 11:36

    Já mám první díl v Aj a i když je mnohonásobně menší a užší než hardback, pořád to má hrozně moc stránek, takže se toho dost bojím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě fascinuje, jak jsou ty paperbacky hubeňoučký! to je jak jiná knížka, bůh ví, co tam píšou :-D :-D

      Vymazat
  6. vypadá to zároveň lákavo ale aj odstrašujúco :D :D neviem či by som si na to trúfol

    www.lkrahulec.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, láká i odstrašuje :-D hlavně mě to fascinuje, kdo měl nervy to psát, vymýšlet? :-D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...