17. března 2014

DNEŠNÍ NÁKUP

Co u mě dnes nového za knihy? Musím se naučit šetřit a nakupovat střídměji :) 


Přišly mi poštou dvě knihy, co jsem si objednávala z bazaru. Křižovatky - William Paul Young a Poselství růží - Leila Meacham. Poselství růží má být něco na způsob Ptáků v trní, což mám vážně ráda, takže věřím, že jsem tímhle dílem neprohloupila. Na Křižovatky jsem narazila náhodou, anotace mě zaujala a s knihami z bestsellerů jsem byla zatím vždy spokojená, tak snad mě tentokrát nezklame. Plus jsem se stavila v Levných knihách pro Čachtickou paní - Jóžo Nižnánsky, jasně, že příběh znám, ale nečetla jsem. Navíc je knížka krásně ilustrovaná. Nevadí, že mi zas dochází penízky a výplata v nedohlednu, stejně jsem si objednala další knihy z bazárku, snad přijdou brzo, pak nafotím :) 







5 komentářů:

  1. Čachajda čvachatající se ve čvachtající krvi je docela bichle, co?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela jo, ale já naštěstí na bichle docela jsem, takže to asi prý přežiju :-D

      Vymazat
  2. Paráda jsme ráda, že tu Čachtickou paní tam měli! :) A křižovatky jsou prý moc pěkné, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měli no, docela jsem se divila, to bylo poprvé, co něco měli :-D Hodně se těším na to Poselství růži, Ptáky v trní jsem milovala, tak jestli to má být na ten způsob .. :)

      Vymazat
  3. Čachtickou paní jsem četla ale... mám radši ten Jakubiskův příběh:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...