16. března 2014

HARRY POTTER CHALLENGE - INFORMAČNÍ ČLÁNEK

Tento projekt rozjíždíme spolu s Basterou a já jsem na to moc hrdá, protože je boží a to, že se veřejně prezentuje na projektu společně se mnou, znamená, že nejsem až tak úplně úplně úplně no chápete :)


Proč Harry Potter? Protože nedávno jsme prožily Harry Potter invazi, bylo to všude, v televizi, na netu, všichni o tom psali, mluvili. A já s Basterou jsme skalní fanynky. Když jsme měly naši každoroční přespávačku, ne že bychom šly ven, drbaly chlapy ... My jsme si daly maraton Harryho Pottera. A vzniklo u toho mnoho historických a nezapomenutelných hlášek, zážitků, situací. Samozřejmě jsme četly i všechny knížky a obě máme doma solidní sbírku (bohužel ani jedna ne celou, ale obě se snažíme o kompletaci.) A právě tohle vedlo k našemu společnému projektu, protože Bastera má doma jiné díly než já, takže když to dáme dohromady, máme celou sérii.

Jaká jsou pravidla?
  • našimi klíčovými dny jsou úterý a čtvrtek
  • každé úterý se bude soutěžit u mě
  • každý čtvrtek u Bastery na blogu
  • celkově máme v plánu deset soutěžních úkolů, u každé na blogu tak bude pět
  • spolu s úkolem vždy zveřejníme jednu odpověď z Harry Potter tagu, takže se navíc o nás třeba i dozvíte něco nového
  • pro účast v soutěži nás obě sledujte, kdekoliv
  • odpovídat můžete do té doby, než zveřejníme další úkol, od úterý do čtvrtka a od čtvrtka do úterý
  • pokud se bude do challenge chtít někdo zapojit až v jejím průběhu, z důvodu, že si nevšiml apod. jsme ochotny se o této situaci pobavit :)
  • soutěže bude typem - různé ukázky, hádanky, doplňovačky, apod. 

VÍTĚZEM bude ten, kdo odpoví na nejvíce otázek správně. A co ho čeká jako odměna? Tři vlastnoručně vyrobené záložky s HP tematikou dle vlastního výběru :)

11 komentářů:

  1. To vypadá pěkně hustě! Konečně někdo, kdo taky miluje Harryho Pottera :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přijde, že poslední dobou se nemluví o nikom jiném než HP. Jsem zvědavá, kolik lidí bude Harrym posednuto a přihlásí se :-D

      Vymazat
    2. Harry je nejbožejšííí

      Vymazat
  2. Jupí, počítejte se mnou! :)

    OdpovědětVymazat
  3. jooooooooo♥ tak to je boží!

    OdpovědětVymazat
  4. určitě se přidám :)) HP přímo miluju :33

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...