12. března 2014

MŮJ MILÝ

Překvapivě dlouho jsem nepsala Do deníčku, tak se do toho takhle po večeru pustím.

Vezmu to tedy zkrátka, neb je pozdě, bolí mě hlava, ráno vstávám do práce, no a znáte to. Kdyby někoho ale náhodou zajímalo, jak momentálně žiju, abych vás neochudila, rozumíte.

Chodím do práce, denně, překvapivě. Jsem utahaná jak koťátko, bonus je, čemuž asi neporozumíte, tak mi budete muset věřit, pracuji v prostředí, kde je během dne momentálně kolem třiceti stupňů, v létě se těšíme na čtyřicítky. A jak víme, teplo unavuje a utahá člověka, když v tom jednom sedí, natož když musí něco dělat, což se v práci většinou jako že dělává, alespoň co já vím :)

Další věc, za měsíc odevzdávám bakalářku, mám toho napsáno.. jak to jenom.. ne mnoho. Nějak mi nejde se k tomu donutit, jak jsem z práce mrtvá, potom další okolní povinnosti, rodina nebo když se nějakým nedopatření událostí a okolností stane, že bych se šla někam pobavit, posedět, což se momentálně nestává, bohužel. 

Jediný, co zvládám, jak jste si jistě všimli, je chodit do kavárny a číst si, mlsat a fotit to. Nechci si alespoň tuhle drobnůstku odpustit, chci se nějak odměnit za to všechno kolem a kolem. Budu tam chodit a budu a budu. A budu.

No a zdraví, to ani nestojí za řeč. Nestojí to za řeč, protože to stojí za..

A pak tu máme blog. Na to se momentálně opravdu těším, několikrát denně mě napadne, co bych chtěla napsat, články, knížky, co vám nafotit. Je to super :) Ne vždy se mi to podaří následně uskutečnit, ale všechno si to píšu a uskutečním dodatečně, to budete koukat lidičky, jen počkejte.

Mějte se krásně, užívejte života.


3 komentáře:

  1. To věřím hlavně pro Tebe to vedro musí být šílené! A s tou bakalářkou musíš pohnout, já Tě donutím!!! :) A piš si všechno, až bude čas, určitě to vše splníš a bude to skvělé!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že s tou bakalářkou jsem na tom podobně, nebo spíš bych si troufla říct, že i hůř... Jo, prokrastinace, to je moje :)

    OdpovědětVymazat
  3. No s bakulí jsem na tom stejně:/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...