7. března 2014

KŘEST - ZAKÁZANÁ PŘITAŽLIVOST

Zakázaná přitažlivost - Kateřina Petrusová.

Ve čtvrtek 6.3.2014 jsem se zúčastnila křtu knihy vydané pod taktovkou nakladatelství Fragment. Místo na výsluní (za stolečkem) bylo připraveno pro Kateřinu Petrusovou, kmotru knížky Evu Krejčířovou, Ilonu Sedláčkovou za Fragment a za Neoluxor pro Hanu Koutnou.


Začínalo to v pět, takže jsem tam byla akčně po čtvrté, protože prý bývají souboje o místo. Týnka držela místo, v první řadě, byly jsme tam první, ale měla pravdu, hodně rychle se to začalo plnit. Nakonec k nám do první řady dorazila i Basterka, potkaly jsme se tam s Cathy, Luckou, Hankou, Terkou, Nel-ly a určitě jsem ještě někoho zapomněla, ale jak říkám, seděla jsem v první řadě a vzadu oči nemám :)

Přenos byl přenášen i živě na youtube, což je podle mě super nápad pro ty, kteří nejsou zrovna poblíž Prahy (jako třeba já, ale nevadí), i když "face to face" je prostě klasika (navíc na youtube nedostali odznáček, záložku a podpis do knížky, ale o tom až později).

Úvodem byl rozhovor s autorkou, jak se dostala k psaní, co kdy kde jak napsala, inspirace, nápady, čím je podobná a rozdílná hlavní hrdince apod. Bylo to zajímavé a škoda, že to netrvalo déle, o hodinku, o dvě, rozumíte. Co jsem se dozvěděla podstatného bylo "Zrušte myčky na nádobí, budete spisovatelky !" Nejlépe se totiž přemýšlí u mytí nádobí, takže hurá na to. 



















Kdo inspiroval Katku pro hlavního hrdinu? To je on - Ben Cohen.


Po rozhovoru následovalo polévání obří makety knihy šampaňským. S holkami jsme se potom s maketou fotily (ne tedy s tou politou, a ne, nejsme všechny dospělé, pracující ženy, občas jsme pubertální dívčiny, máme na to nárok a nestydíme se za to).

A nakonec autogramiáda s věnováním. Moc milé, žádné "Pro Rachel-Roo Katka" ale vtipný komentářek, smyslem spojený s názvem knihy. Někteří, nebudu jmenovat, oni (ehm ony) vědí, si donesli (y) všechny knihy, které kdy autorka napsala a pak zdržovali (y) frontu :) 

Dostali jsme placičku Zakázané přitažlivosti a záložku, skvělé.

 
Moc povedený večer, nelitovala jsem cesty, ani že jsem musela odejít dřív z práce, ani že jsem druhý den do práce zaspala, protože jsem se vrátila z Prahy dost pozdě. Už se těším, až se do knihy pustím, samozřejmě mám v plánu vám o tom po přečtení poreferovat.

4 komentáře:

  1. Poslušně hlásím, že jsem si to nesmírně užila,k i když jsem musela zdrhnout tak brzo. Ten další spoj stál totiž za starou belu a doma bych byla o půl 12, což vzhledem k tomu, že jsem měla další den vstávat v 5 ehm ehm...vraždící. Ale jsem ráda, že jsme vás všechny potkala a viděla, pozdravila a táák..:) A na odznáček jsem zapomněla :D Takže nemám. :/ Ale hold co nadělám. Kniha je skvělá, už ji mám od včerejška přečtenou a už jen rozmýšlím, kdy začnu psát recenzi. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu no, takovou dálku jezdit, nic moc. Škoda, žes nepočkala alespoň na placičku, to bych já nepřežila... :-D Já ještě přečteno nemám, škola blbáááá :(

      Vymazat
  2. Souhlasím bylo to opravdu moc fajn odpoledne! A ano jsou tací, kteří si přinesli všechno, ale já se Katky ptala dopředu a ona byla ráda :D Já se chystám začít, protože je mi jasné, že to bude skvělé čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, žes s ní byla domluvená, ale musela sem si rejpnout :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...