21. března 2014

ZAS A ZNOVA - NÁKUPY

S dnešním úlovkem jsem obrovsky spokojená. Narazila jsem na to náhodou, díky kamarádce, která si to vyhlídla na internetu, tak jsme pro to společně do Levných knih jely a já to tam samozřejmě nemohla nechat. Co jsem tedy koupila?

Už nějakou dobu se snažím každý měsíc přečíst jednu, dvě, tři klasiky. Ve škole mi to sice nikdy nevadilo, ale nevyhledávala jsem to. Když člověk musí něco dělat z povinnosti, nedělá to ještě ve volném čase. Teď se k tomu ale vracím moc ráda, ne nadarmo se tomu říká klasika, to se prostě neomrzí.

Proto, když jsem viděla Shakespeara a jeho tragédie v jedné knize a Shakespeara a jeho komedie v druhé knize... Je vám jasné, jak to dopadlo. Navíc se mi opět moc líbí obálky, knihy jsou obrovské, jako by si žádaly úctu už jen tím.


 Podívejte na detail smutného a veselého ksichtíku :)



A z klasiky jsem tam narazila ještě na Orwella a jeho 1984, odešel domů s námi :)


8 komentářů:

  1. Ou, toho Shakespearea by som brala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Levný knihy, škoč si tam :-D Já jsem z nich taky nadšená

      Vymazat
  2. Shakespeara by som brala :) Vyzerá dobre a samotné príbehy má super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si jeho díla chtěla půjčit v knihovně a přečíst si je, teď už si je nemusím půjčovat a mám je všechny najednou :)

      Vymazat
  3. Pěkný nákup, všechny tři knihy mám taky. Levné knihy mají občas opravdu skvělé kousky. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Juuuu zbožňujem Shakespearovu tvorbu :) 1984 som len nedávno dočítala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo toho Shakespeare jsem taky chtěla, ale když už jsem si začala pořizovat dvojjazyčné vydání Romeo, tak už to nebudu míchat :) A je to překlad Hilský nebo Josek? :) Toho Orwella jsem chtěla, u nás už ho nemají :(

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní21/3/14 20:00

    Já mám doma kompletní dílo včetně sonetů od Hilského. Je to hrozná bychle. Ale stejně to čtu anglicky po jednom, takže jí má v knihovně mamka. :) Jinak, ten Orwel vypadá taky skvěle, rozhodně lepší než staré vydání. :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...