20. března 2014

MARCH BOOK PHOTO CHALLENGE 20

Měsíc březen - měsíc knih. Účastním se projektu March Book Photo Challenge (děkuju blogu http://books-cupcakes.tumblr.com/ za skvělý nápad), každý den zveřejnit fotku na dané téma. Pro dnešní den to je BOOK COVER:

Vzhledem k tomu, že tak nějak ujíždím na knižní obálky, bylo tohle téma pro mě moc moc těžké. Nakonec jsem ale našla jednu knihu, kterou jsem chtěla nechat vyhrát, ne jen kvůli obalu, ale protože jsem ji četla a ta kniha na mě působí. Kdo četl moji recenzi, ví proč :)

4 komentáře:

  1. Tak to je opravdu pěkná obálka mě se líbila když jsem jí viděla poprvé, má takovou tu správně mrazivou atmosféru :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna obálka, tá červená :3

    OdpovědětVymazat
  3. Obálku má opravdu moc pěknou :).

    OdpovědětVymazat
  4. Sestru bych si moc chtěla přečíst. Kniha vypadá opravdu skvěle! :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...