3. března 2014

MARCH BOOK PHOTO CHALLENGE 3

Měsíc březen - měsíc knih. Účastním se projektu March Book Photo Challenge (děkuju blogu http://books-cupcakes.tumblr.com/ za skvělý nápad), každý den zveřejnit fotku na dané téma. Pro dnešní den to je QUOTE:

Tohle byla jasná volba, je to trochu trapné, ale můžu opakovat už po několikáté jednu knížku, nebo musím pokaždé jinou? :-D

Malé ženy - Louisa May Alcottová

-> Buď si do Jo zamilovaný třeba do skonání věků, ale nedopusť, aby ti to zkazilo život. Zahodit tolik skvělých darů jen proto, že jsi nedostal zrovna ten, který jsi chtěl nejvíc, to je špatně.

Kdo z nás kdy byl nešťastně zamilovaný? Každý! A jestli se někdo nepřiznáte, tak vám stejně nevěřím. A kdo kdy přišel na to, jak se s tím vyrovnat? Tohle je úplně boží rada! Tolik skvělých darů zahodit? Proč? Nedělejte to lidi!

-> Pak už nemám pocit, že jsem promarnila život. Nejsem takový anděl, jak píšeš, ale opravdu jsem se snažila chovat správně. Už je sice pozdě vykonat ještě větší dobro, ale moc se mi ulevilo, když vím, že mě někdo miluje a říká, že jsem mu pomohla.

Tohle když jsem četla, bylo to, jak kdyby to bylo z mé duše. Obrovsky bych chtěla, aby mi tohle jednou někdo řekl. Přítel, rodina, kamarádka, kdokoli. Snažím se ve svém životě chovat správně, chtěla bych jednou dosáhnout většího dobra pro někoho, na kom mi záleží.

Ani se mi nechce vkládat fotky, bez foťáku :( 
Ale je to photo challenge, tak bych asi měla ... :-D

Označeno lepíky, lepím je všude, jsem hrozná






Označeno lepíky, lepím je všude, jsem hrozná


















3 komentáře:

  1. Chuudáci knížky :D takhle je lepíkovat :D :D :D Knížka vypadá zajímavě :) možná ju taky někdy přečtu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jí taky olepila ze všech stran :D A taky mám Malé ženy, ale jiné úryvky :) Tyhle jsou také moc pěkné! :) A neboj, jednou někdo určitě řekne něco podobného! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Citáty jsou fajnové, kdybych měla depresivnější/ smutnější náladu, určitě by mě i trochu rozsekali, takhle jsme ráda že nemám, a jen se mi líbí :D A lepítka jsou pořád fajn, lepší než zvýrazňovač :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...