12. března 2014

MARCH BOOK PHOTO CHALLENGE 12

Měsíc březen - měsíc knih. Účastním se projektu March Book Photo Challenge (děkuju blogu http://books-cupcakes.tumblr.com/ za skvělý nápad), každý den zveřejnit fotku na dané téma. Pro dnešní den to je BOOKISH PLACE:

Toto téma jsem pojala následovně :) Vidíte moje knižní místečko, kam odkládám knížky, které mám zrovna rozečtené - na stůl vedle notebooku. Jak vidíte, mám rozečteno Inheritance, Dopisy malých žen a Konec prokrastinace, pěkně rozmanitá skladba, střídáno podle nálady a situace.





















4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Mi povídej <3 Kvůli Eragonovi mě málem vyhodili ze školy :-D

      Vymazat
  2. Už čteš Dopisy malých žen? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na začátku, ale čtu, vypadá to slibně.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...