19. března 2014

MARCH BOOK PHOTO CHALLENGE 19

Měsíc březen - měsíc knih. Účastním se projektu March Book Photo Challenge (děkuju blogu http://books-cupcakes.tumblr.com/ za skvělý nápad), každý den zveřejnit fotku na dané téma. Pro dnešní den to je AUTHOR:

Pokud někoho už teď nenapadlo, co sem asi právě teď přidám, tak nedáváte vůůůbec pozor. Ale protože můj blog momentálně žije jednou jistou nejmenovanou challenge, myslím, že vám to je všem jasné. Je pravda, že kdyby mi tuto otázku položil někdo za dejme tomu těch pět týdnů, až dosoutěžíme, možná bych odpověděla něco jiného, nyní však mé myšlenky směřují k jediné autorce a to ............................... doplňte :)


HP nemáme doma všechny díly, chtěla bych si to zkompletovat, snad se podaří. Ještě pár dílů mám, co nejsou na fotce, ale v nich si momentálně značím lepíky a záložkami další úkoly a nápady do HPChallenge, takže vám to nemůžu ukázat, rozumíte že. Pomalu si říkám, jestli mě s tím Harrym brzo nepošlete někam.. Ale nebojte, já ho za těch pět týdnů, až mě vyhodí od státnic, taky budu mít už plný zuby :-D

Prázdné místo jsem ještě nečetla, ale těším se. Slyšela jsem sice pár názorů proti, ale stejně to chci zkusit. Obrázek dole je detail z přebalu, hezké :)


Mám v plánu si co nejdříve sehnat a přečíst Volání kukačkym, i přes to, že to vlastně ne/napsala on/a ... :)

4 komentáře:

  1. Anonymní19/3/14 19:33

    No jo, Harry Potter je srdcovka! Já mám doma ještě to první vydání, protože jsme je kupovali ten samý rok, co ten který díl vyšel, a i když se ke všem knížkám chovám hezky, tak třeba můj Fénixův řád se z pevné vazby jaksi za ta léta změnil v paperback. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Harry Potter je prostě best :D Právě HP byla moje první série fantasy, co jsem kdy četl :) A co se týče Prázdného místa, rozhodně to zkus! Někteří říkali, že se jim to nelíbilo, ale pokud od toho nebudeš očekávat, že je tam nějaká spojitost s HP, budeš vážně překvapena a - osobně doufám! - že se ti to bude i líbit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Harryho Pottera miluju♥ díky němu jsem teď takový knihomol :D, ale to je pomalu většina. Sama jsem taky Prázdné místo zatím nečetla, ale rozhodně to plnáju zkusit někdy přečíst :).

    OdpovědětVymazat
  4. ♥ Harry ♥ Mám všechny díly (a jsem za to ráda), jen žádné doplňkové knížky (a to bych ráda napravila). PM zrovna čtu (pokud mě od toho zase něco nevyruší) a dá se to...

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...