22. března 2014

MARCH BOOK PHOTO CHALLENGE 22

Měsíc březen - měsíc knih. Účastním se projektu March Book Photo Challenge (děkuju blogu http://books-cupcakes.tumblr.com/ za skvělý nápad), každý den zveřejnit fotku na dané téma. Pro dnešní den to je PET PEEVE:

Nevím, jestli tahle postava je největší protiva všech dob, občas každopádně zvládnul být hodně protivný, nemyslíte?



7 komentářů:

  1. Haymitch je boží!!!!! Sice trošku bručoun, ale protivou bych ho nenazvala! Protiva je přece Protiva! :D (ten duch z HP :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já neřikám, že ho nemám ráda, ale byl občas pěkně protivnej a za tim si stojim! :-D Jasně, ale na Protivu nemá :-D

      Vymazat
  2. Anonymní22/3/14 21:55

    Já ho mám fakt ráda (nejvíc z celých Hunger Games), ale je pravda, že občas byl dost na facku (nebo dvě). :D

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. koho? :-D buď je to nějaký slovenský překlad nebo si to nepamatuju tak dobře, jak jsem myslela :-D

      Vymazat
  4. HG, HG, HG ♥
    Hay byl... ze začátku (a nejen tehdy) jsem měla chuť mu vrazit. Ale pak mi přišel prostě... Jak to říct - měl prostě takovou povahu a minulost a důvody, takže... má na to právo.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...