13. března 2014

MARCH BOOK PHOTO CHALLENGE 13

Měsíc březen - měsíc knih. Účastním se projektu March Book Photo Challenge (děkuju blogu http://books-cupcakes.tumblr.com/ za skvělý nápad), každý den zveřejnit fotku na dané téma. Pro dnešní den to je FANDOM:

Kdo si ještě nevšimnul, že jsem trochu "jiná", asi by tu neměl co dělat. Takže, do čeho jsem fanda, na co ujíždím? Je toho víc, ale pro dnešek jsem se rozhodla vybrat toto. Jste první, komu to říkám, předpokládám, že to o mě snad nikdo neví, tak si toho važte :)

Ano, jsem blázen do jazyků. Fascinuje mě to, každý je jiný, v něčem stejný, tolik jazyků! 

Ráda se je učím, občas mi to jde líp, občas hůř, občas vůbec. Ale nikdy to nedělám se znechucením. Kolikrát tím jen listuju a čtu si slova, věty, přemýšlím nad tím. 

A ještě nemám všechny, budu muset doplnit sbírku :)
 
Kurzy, komunikace s lidma z různých koutů světa. 
Bohužel, nemám čas věnovat se tomu, kolik bych chtěla, každopádně jednou to mám v plánu naučit se všechno, abyste věděli!

 Nejvíc mě potěší, když to využiju v reálném životě. Tuhle jsme měli zahraniční návštěvu v práci a já byla jediná, kdo byl s nimi schopný komunikovat a zažila jsem s nimi skvělý týden, plus jsem byla potřebná, báječné.

12 komentářů:

  1. Hustý! Já jsem věděla, že jsi na jazyky, ale až takhle? Čínštinu? Fakt? Jsi úžasná! Já mám v plánu se naučit finsky, nevím proč, ten jazyk se mi hrozně líbí. A jak víš, tak mě to taky baví, jen ten čas moc není, ale taky mě to baví jen tak listovat, pořád si je půjčuji v knihovně a teď se zabývám tou němčinou, a ještě jsem měla kurz latiny a ruštiny, neumím sice už nic, ale bavilo mě to a věřím, že si to zase někdy otevřu a vrátím se k tomu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký! :)) U mě vede angličtina a finština :) Okrajově němčina, litevština, estonština a maliličko švédština a ruština, ale láká mě i španělština :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Finština zní moc hezky, byla jsem ve finsku a krása. I svédština a norština, ty severský jazyky... :) Mě too láká ještě mnohem víc :-D

      Vymazat
  3. Taky miluju jazyky. Umím anglicky, francouzsky a učím se rusky. Ale určitě bych chtěla doplnit ještě italštinu a můj sen je turečtina. Miluju tu zemi, miluju ty lidi a jednou bych se chtěla umět tímhle jazykem domluvit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem milovník jazyků sama :) Itálie je skvělá země, miluju ten jejich noční život a ten způsob života kolem :)

      Vymazat
  4. Páni, blázne, kéž bych taky měla sílu se je učit a ne jen říkat, že bych je chtěla umět (ano, občas se k větě nebo několika dokopu, ale tak moc? :o ) Jen tak dál (a klidně mě něco můžeš naučit O:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naučím, stačí říct, jsem rozená učitelka, to budeš koukat :)

      Vymazat
  5. Anonymní14/3/14 14:10

    Páni, já jsem na tom úplně stejně, i když se učím trochu něco jiného - samozřejmě angličtinu a francouzštinu (jako povinné jazyky ve škole), potom japonštinu, velštinu, nizozemštinu, skotskou gaelštinu, italštinu, maličko malajsky a pokud se to počítá jako jazyk tak alžbětínskou angličtinu. Chystám se na další, ale nemůžu se rozhodnout mezi Finštinou a Švédštinou, i když brzy asi dojde na obojí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Japonština <3 nej nej nej. Ale ty učebnice nic moc, na japonštinu mám výukové cd do počítače :) Taky se chystám na "pár" dalších :-D

      Vymazat
  6. Hihi, já jsem na tom byla vždycky podobně, ale spíš co se týče nakupování učebnic než učení, jsem antitalent...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co s těmi učebnicemi pak děláš, když nakoupíš a neučíš se? To by mě zajímalo :-D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...