5. března 2014

KNIHOVNIČKA, POLIČKA PRVNÍ

Odhodlávám se k tomu už předlouho (asi jako k založení blogu a stejně jako tohle, měla jsem to udělat mnohem dřív), ale rozhodla jsem se uklidit si knihovničku. A tím uklidit mám na mysli dát knížky z kompletů k sobě (ne mít na každý poličce rozházeno díl raz dva tři), otočit názvy směrem k divákům a ne do zdi, nemít na jedná poličce učebnice a knížky pospolu apod. apod.

Vše mám v plánu dokumentovat, fotit, ale bude to publikováno po jednotlivých poličkách, protože na to, uklidit knihovnu celou najednou, prostě nemám :-D

Dnes začínám prvním dílem série článku, první poličkou.



Drahokamy: Rudá jako rubín, Modrá jako safír, Zelená jako smaragd - Kerstin Gierová

- chystám v blízké době recenze
- Rudou mám už téměř napsanou
- moje první knížky od CooBoo
- hodnocení zkráceně : líbilo se :)
- obálky super, zaujalo mě na první pohled a omak
- mám v plánu dát přečíst mé knihomolské sestře
- v knihovničce se krásně vyjímá












Stmívání: Stmívání, Nový měsíc, Zatmění, Rozbřesk - Stephenie Meyer

- ano a nestydím se za to !!
- omlouvám se za kvalitu fotky
- leskne se to a nepodařilo se mi vyfotit lépe
- miluju série v boxech
- dostala jsem před x lety k Vánocům
- vím, že ne každému se líbí a respektuju to
- četla jsem to v době, kdy jsem byla emočně dost rozhozená
- a ano brečela jsem u toho, přiznávám
- brečela jsem, ne smutkem, jako romantikou, dostala mě
- filmy, jasně, slabší než knížka, ale ta hudba !!
- brečela jsem i u prvního filmu, viděla jsem to po rozchodu
- co kdybych na tuhle celou sérii narazila v jiné době ??
- každopádně jsem na to narazila, kdy jsem na to narazila
- takže srdcovka <3
- opakuju, nestydím se :)



Odkaz Dračích jezdců: Eragon, Eldest, Brisingr, Inheritance - Christopher Paolini

- poslední díl právě čtu
- obálky s barvami a draky, bezva nápad
- tlustá knížka - přesně můj styl
- občas nechutně popsané detaily vraždění
- dostávala jsem to, jak to vycházelo
- a oni to teď dají do boxu !! csss
- těším se, až se dozvím, jak to dopadně
- kolik CH.P. bylo, když psal první díl - respekt !
- vyšlo i brožovaně
- přemýšlela jsem si to pořídit
- abych netahala tuhle nálož s sebou
- ale já jsem prostě pro pevné vazby :)
- alespoň si zaposiluju cestou do práce





To je vše, přátelé. Až bude chvíle, vrhnu se na další.







6 komentářů:

  1. Strašně závidím to krásné černé vydání série Twilight. Já mám ty barevné paperbacky a okamžitě bych je za tuto edici vyměnila. Sérii jsem četla když mi bylo tak 14 a moc se mi líbila. Každopádně nevím, jestli bych si ji chtěla přečíst znovu.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása beru, asi bych se měla taky sebrat a dát série dohromady a konečně se pustit do Eldesta, nevím, proč jsem to neudělala, když mě Eragon tak bavil. Vlastně vím, protože mám asi milion jiných knih :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eldest je ještě lepší. :) Eragona jsem četla 2x, ale Eldesta 6x. :D A vůbec si je chci všechny přečíst znovu!!! :D

      Vymazat
  3. Hustý xD jsem ráda že nejsem jediná kdo skládá knihy na sebe xD už aby byla další polička xD

    OdpovědětVymazat
  4. strašně moc se mi líbí tvoje popisky ! :) také jsem se o to kdysi snažila ale po nějaké 100 knize mě to prestalo bavit a odbejvala jsem to :D

    OdpovědětVymazat
  5. Drahokamy bych taky chtěla, nedávno jsem je četla a... ach, brala bych ♥ A Stmívání mám ty barevné, ale... No, nevadí, no :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...