2. března 2014

MARCH BOOK PHOTO CHALLENGE 2

Měsíc březen - měsíc knih. Účastním se projektu March Book Photo Challenge (děkuju blogu http://books-cupcakes.tumblr.com/ za skvělý nápad), každý den zveřejnit fotku na dané téma. Pro dnešní den to je RECOMMENDATION:

Když jsem stála před knihovničkou a přemýšlela, co doporučit, u všeho mě napadalo jen, to každý zná, o tom se píše všude. Pak můj zrak padl na knížky, co jsem dostala kdysi od babičky. 

Perly ducha - vybrala a sestavila Milada Kortmanová, nakladatelství Knižní expres s.r.o.
Láska a přátelství - jazyková úprava Anna Kulová, nakladatelství Knižní expres s.r.o.

Jedná se o knihy sesbíraných citátů. Knížky k sobě skvěle ladí, babička mi jednu dobu kupovala knížky v tomto ladění, je to takové starobylé, přesně babičkovské. 

Nedoporučuji vám přesně tyto knížky citátů, ale prostě knížku citátů, každý by měl doma nějakou mít. Já v tom občas listuji, když mám přemýšlivou a nebo když si s něčím nevím rady, pak nad přečteným přemýšlím a nevymýšlím si, často mi to nějak pomůže a poradí.

A teď pár fotek (omlouvám se za kvalitu, fotím nejlepším mobilem, co doma máme, ale jak je navíc ještě večer a tma, tak to prostě stojí za to no).








2 komentáře:

  1. Hezké knihy, já mám citáty ráda. Někdy když mám náladu, tak je čtu a přemýšlím nad nimi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Boží obálky ♥ Myslím, že po nich začnu koukat, jestli je někde neulovím :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...