8. března 2014

SOUTĚŽ - OSLAVA

Slíbila jsem soutěž, až nás tu bude dvacet a už je to tady, už je to tady, tak jdeme na to.

Moc to pro mě znamená, moc si toho vážím a moc vám děkuju, jste nejlepší. Blog mám ani ne dva týdny a opravdu jsem se tu do toho zamilovala. Potěší mě každý komentář, moc ráda čtu a komentuju vaše blogy, i když na to nemám tolik času, kolik bych chtěla, jinak bych vás navštěvovala o hodně častěji. Zatím to dělám jen na úkor školy, ale vyspat se alespoň jednou za pár dnů musím no.

Když jsem o soutěži přemýšlela minule, měla jsem jako výhru vymyšleno něco jiného, ale dostala jsem se k těmto kráskám, takže si zahrajeme o ně, protože přece jen mě k blogování přivedly knihy a moje knižní kamarádky. Asi se nezavděčím každému, ale snad po nich alespoň někdo zatouží. Snažila jsem se vybrat rozmanité typy, sci-fi, fantasy, klasický román a trochu toho napětí. Níže uvádím, o co budeme soutěžit a odkaz na knihy na Českou bibliografickou databázi, kdyby pro vás byla neznámá a chtěli jste se podívat na hodnocení a o čem je.



  • Banka těl - Mladší
  • Lissa Price
  • http://www.cbdb.cz/kniha-65703-banka-tel-mladsi-starters
  • Nebezpečné známosti
  • Pierre Choderlos de Laclos
  • http://www.cbdb.cz/kniha-5119-nebezpecne-znamosti-les-liaisons-dangereuses
  • Smrtící chaos
  • Matt Dickinson
  • http://www.cbdb.cz/kniha-64845-smrtici-chaos-mortal-chaos

Pravidla -nikdy jsem ještě soutěž nedělala, takže jsem si nechala poradit od zkušenějších (díky Denii), co po vás mám chtít, takže si případně stěžujte jinde :)
  1. napište pod článek komentář, čímž se přihlásíte
  2. soutěž je otevřena pouze pro CZ (SK se tímto moc omlouvám)
  3. sledujte mě na facebooku
  4. sledujte mě v pravidelných čtenářích 
  5. do komentáře připojte, kterou knihu preferujete v případě výhry
  6. a to je vše :)
Co napíšete do komentáře navíc je jen na vás, stačí ahoj, stačí bž, stačí fň, jak chcete. Pokud ale napíšete, co se vám u mě líbí, co se vám nelíbí, čeho přidávat víc, čeho méně, budu ráda, alespoň budu mít zpětnou vazbu, kam směřovat, kritiku snesu, nebojte, tak tvrdě do mě.

Soutěž uzavřu dejme tomu při měsíčním výročí mého blogu, takže to bude 23.3.2014. Vítěze vylosuji podle čísla komentáře a ten si pak vybere knížku, po které jeho (spíše bych asi řekla, ne že bych chtěla podvádět při losování, ale mám skutečně ostré tušení, že to bude spíše její než jeho) srdce touží.

Snad jsem na nic nezapomněla, tak hodně stěstí.

20 komentářů:

  1. Radu sleduji tě, slesuji úplně všude. Moc mě bavíš!!!
    Brala bych Banku těl. :-)

    ahoj, bž, fň - né dělám si legraci. Moc ráda si čtu tvé příspěvky, jsi vtipná, chytrá a jak jsem už psala, moc mě bavíš. Přeji mnoho štěstí. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. (pokus č.3)
    Ahoj (nic trefnějšího mě nenapadlo) Já beru všechno, nějak se nedokážu rozhodnout, takže kdyby to vyšlo, je to na tobě, co mi dáš :D

    A kritizovat tě nebudu, protože obrovsky obdivuji tvůj zápal pro blog, jen mám takovou malinkatou "výtku" jakožto čtenář, co ne vždy má čas : Publikuješ hrozně moc často a já to prostě nezvládám číst, takže pokud bys chtěla přestat publikovat tak často, já to jen uvítám :D Já vim, že většinou čtenáři prosí o častější blogování, ale já jsem prostě jiná :D

    Jinak gratulace k 20 (teď k 21), určitě si to zasloužíš a děkuji za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dej pozor sleduji Tě! Ale to Ty víš dobře, že všude :)
    Brala bych asi cokoliv, jsem skromná (jako Lenin)

    A co napsat, Ty to víš, když skoro vše řešíme spolu, líbí se mi to tu a letíš jako blázen. 20 lidí! Gratuluji, já je hrabala x týdnů, když jsem začínala :D Jen tak dál, jsi šikulka a přeji Ti to! :*

    OdpovědětVymazat
  4. Ahóóójky, já bych preferovala Banku těl, ale vlastně mě to tolik netíží :-D .

    I já mám blog teprve krátce a vím že je těžké udržet si trvalé čtenáře, a tak mě už můžeš počítat mezi ně. ;-) Zatím jsem nečetla všechny tvoje články, ale tvůj styl psaní se mi líbí. :-) Tvojí Fb stránku i tvůj blog určitě sledovat budu :-) .
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj :D chňáááá :D Odkdy jsem já ta zkušenější? To ani nemám žádnej blog, ale děkuji xD sledování splňuju...to je jasnéé xD a chtěla bych...Smrtící chaos :))

    Kritika...musím o tom popřemýšlet :D...chci další poličku z knihovny! To čekání je týrání xD

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, na fb jsem pod jménem Jitka, snad budeš vědět.
    Tvůj blog je super a je neuvěřitelné, jak si se za takovou krátkou dobu stihla prosadit.. :)
    Knížku, které bych dala přednost je Smrtící chaos, ale ty další dvě jsou také super.

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní8/3/14 19:23

    Ahoj.
    Tvůj blog sleduji už delší dobu, ale nekomentovala jsem, protože jsem tehdy ještě neměla účet. :D Nicméně, máš skvělý blog a jsi mi hrozně moc sympatická. =)
    Jinak se mi líbí ten Smrtící chaos, ale celkově je mi to opravdu fuk. :D

    OdpovědětVymazat
  8. 1. No, já tě sleduji jak na Fb, tak tady (ty víš, kdo jsem :D A vážně jsi fajn holka :D A dobře se s tebou povídá, pěkně se čteš, prostě... Ach :D

    Knížka... Já vlastně nevím. Jedinou, kterou znám, je Banka těl, páč ji zrovna čtu, ale není špatná. I když i ostatní vypadají dobře. Ehm... Asi to nechám na náhodě, kdyby se náhodou povedlo... :) :D

    OdpovědětVymazat
  9. Terka Horáková
    TerushQaH Horáková

    Nebezpečné známosti

    P.S.: Moc díky za soutěž.. ;) :))

    OdpovědětVymazat
  10. Táááák, no já bych docela brala Banku těl. Teď na tomhle žánru ujíždím :) Jinak víš jak, pokud tam nejsou mrtvoly, nebere mě to ;) Jsem ráda, že jsi se konečně rozhodla založit blog a že ho máš osobitý. Takže pokračuj a zásobuj nás články :)

    OdpovědětVymazat
  11. Kdyby se poštěstilo, chtěla bych Banku těl, už dlouho si na ni brousím zuby, ale kdyby musela být jiná, nevadilo by mi to :D Jinak máš pěkně udělaný blog, ať se daří dál! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji jako Amy Morango
    Na FB jako AEM Books
    Banku těl mám doma, takže zbývající dvě knížky by mě potěšily :)
    Přeji hodně blogových úspěchů :-)

    OdpovědětVymazat
  13. CZ
    DominikaCouf
    Dominika Coufalová
    asi Banku, i když ostatní vypadají také lákavě;)

    jinak gratuluji a přeji další úspěchy!

    OdpovědětVymazat
  14. CZ
    Sára Nessa Kopalová
    Nessa NosTale
    Nejspíš Banku těl. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky :))
    Na fb sleduji jako Veru Burgerová
    pravidelný čtenář - Nika Roovy
    A jako výhru bych uvítala Smrtící chaos nebo Nebezpečné známosti, ale je mi to vcelku jedno :)))
    Užij si víkend ;) :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, tak se hlásím, moc mne soutěž zaujala a po knize Banka těl pokukuji již nějakou chvíli.
    Na FB tě sleduji jako Lucka Dragell Tomanová, ale ty pravidelné čtenáře nerozumím, jestli myslíš přes google, tak tam účet nemám :/ Snad nevadí, když sleduji alespoň FB.
    Knihy preferuji v tomto pořadí: 1. Banka těl, 2. Smrtící chaos, 3. Nebezpečné známosti

    Budu ráda za jakékoliv další info na blog či mail :)
    tomanovalucie@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Když můžu napsat cokoliv, tak cokoliv. :P
    Vzpomínám si na naše první setkání, když jsme byly na předpremiéře Města z kostí. Nejlepší bylo, jak se tě každý ptal, jestli máš blog, a ty na to jen "Já zatím pozoruji.". Teď už můžeš s hrdostí říkat, že máš blog, a všechny na něj zvát! Je super, že už si mezi námi. Za chvilku už budeš hvězda! :)
    Jinak tě sleduji jak na fb tak jsem i v GFC. ^^

    OdpovědětVymazat
  18. FB - Kristýna Klér Kotašková
    GFC - Kleria Amanda

    Měla bych nejvíce zájem o Banku těl, ale spokojím se i z těmi dalšími :).

    Jinak díky za super soutěž!! :))

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  20. FB-Eliška Forstová
    GFC: Ella Forstová

    Banku těl- mladší mám už doma takže tu určitě ne (ale je úžasná!)
    Nebezpečné známosti je určitě kniha hodně romantická a na tento žánr nejsem něják "zažraná..
    Takže vyhrála kniha Smrtící chaos ---o tuto knihu bych měla zájem v případě výhry

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...