7. března 2014

FOTO-MOMENTKY

Další dávka fotek, komentáře? :)

-> Skvělá vonná svíčka, Ikea, na obalu je nakreslená zmrzlina, ale tu mi to moc nepřipomíná, je fakt, že je to sladná vůně, ale nijak agresivní, prostě příjemná.


 
-> Plánuji na příští týden a mlsám, mandle v bílé čokoládě s karamelem, dobrota. Na tenhle diářek jsem pyšná, chtěla jsem ho dlouho, jak vždycky ve filmech mají v tom různé lepíky, poznámky, záložky apod. A pak jsem ho dostala, juhuu. Samozřejmě jsem hned pořídila lepíky, záložky a barvičky :-D



-> Ráda chodím do kavárny, posedět a pokecat, případně i klidně sama, s knížkou, s notebookem. Mám ráda ten ruch, život, občas prostě nechci být sama, ale nechci se ani s nikým bavit, na to je to ideální.



-> Cukrárna - jahodový koktejl - kniha. Tedy přesněji, má milovaná čtečka, dostala jsem ji od mamky, jsem jí za to neskonale vděčná. Momentálně čtu Život té druhé.






8 komentářů:

  1. Zajímavá čtečka, co máš za značku? :) A jinak kouknu v Ikei po té svíčce, mamka mi tam naposledy nějaké koupila, ale voní mi hodně agresivně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtečka je Iriver, jestli chceš přesné číslo, musela bych někde najít krabičku :) Tahle svíčka voní krásně jemně, ale oni je teď přestali vyrábět, mají jen co doprodávají :( Prý chystají úplně nové, tak jsem na ně zvědavá

      Vymazat
  2. Pěkněo fotky beru! Tu čtečku Ti závidím je skvělá a kafíčko ňam ňam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, že teď mám chuť na nějaký dobrý nápoj s něčím na zub :D Ty si teda žiješ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chodím tam na ten koktejl dost často, mám to hnedka u zastávky, takže jakmile nejede autobus.. Šup do cukrárny :)

      Vymazat
  4. Nádherné fotky!! A moc pěkná čtečka :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak koukám, že jsme na tom podobně...miluju svíčky, svoji milovanou čtečku nedám z ruky a pořád ji chudáka někde tahám a neznám nic lepšího než posezení nad kafíčkem se skvělou knížkou...jinak tenhle diář se mi taky líbí a do budoucna plánuji si ho pořídit :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...