21. března 2014

MARCH BOOK PHOTO CHALLENGE 21

Měsíc březen - měsíc knih. Účastním se projektu March Book Photo Challenge (děkuju blogu http://books-cupcakes.tumblr.com/ za skvělý nápad), každý den zveřejnit fotku na dané téma. Pro dnešní den to je AVOIDING:

Tohle dílko čtu už asi... půl roku? Možná déle. Měl by to být bestseller, ale mě se nějak nedaří do toho začíst. Vůbec. Čtu to po odstavcích a na víc nemám sílu. Přitom to není vyloženě špatné, nevím proč, ale prostě se tomu neustále vyhýbám. 


4 komentáře:

  1. Já takhle čtu Dřív než půjdu spát. Mám pocit, že si ty odstavce ani nepamatuji a přitom by to mohlo být skvělé, nápad výborný, ale celek ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, začátek mě bavil, četla jsem hned, ale pořád jsem čekala až se to rozjede a ono nic a pak jsem se nutila vysloveně to dočíst :) Ještě než umřu neznám :)

      Vymazat
  2. Já jsem tuto knihu četla v originále a zhltla jsem ji jako malinu. Ale tak každému se líbí něco jiného. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mně se takhle knížka líbila moc, i když jsem ji pak pořádně obrečela :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...